Онлайн-продажу та принципи підвищення їх ефективності

14.04.2017

Якщо у вашому мікрорайоні один продуктовий магазин, його не потрібно рекламувати – людям просто нікуди більше йти. Але у мережі це правило не працює. Сайтів безліч, і потенційний клієнт швидше витратить більше часу на вибір відповідного ресурсу, ніж робити покупки по першому ж кліку в рекламному блоці.

Торгові точки офлайн часто використовують базові принципи підвищення лояльності та всіляко експериментують з ними. Напевно, і у вашому гаманці є хоча б одна дисконтна карта з супермаркету. А ось у мережі про ці принципи забувають. Інтернет-магазину теж потрібно спілкуватися з клієнтами та утримувати їх. Жодних магічних закляття для цього не потрібно - дотримуйтесь прості правила, і зростання продажів не змусить себе чекати.

Основні способи збільшення лояльності

Щоб підвищити продажі в інтернеті, використовуйте такі способи:

  1. СТА або заклик до дії . По-перше, перевірте наявність цієї кнопки на сторінці. Вона допомагає клієнту зробити те, що потрібно: оформити заявку, замовити дзвінок, купити або зареєструватися. При заповненні форми все має бути максимально просто – номер, ім'я, електронна адреса. Зрештою, якщо клієнт залишиться з вами, у вас буде ще достатньо можливостей дізнатися його улюблений колір чи прізвисько кота.
  2. Подяка за замовлення . Після завершення замовлення мінімум, який має побачити клієнт – Ваше замовлення оформлене. Менеджер зв'яжеться із вами. Дякую". Але чергова подяка – це далеко не завжди добре. Зрештою, у вас є ціла сторінка, щоб впливати на вибір клієнта, то чому б її не використовувати? Іноді на сторінці подяки розміщують зовсім креативні фрази на кшталт «Наш менеджер вже танцює лезгинку від радості. Зараз він заспокоїться і Вам передзвонить». Втім, вирішувати вам. До речі, часто на цій сторінці розміщують блок із рекомендаціями, щоб клієнт міг поділитися посиланням на ваш магазин у соцмережі. Або розташуйте тут всю необхідну контактну інформацію, розкажіть про поточні акції, згадайте цікаві новинки.
  3. Спливне вікно з пропозиціями . Якщо воно з'явиться відразу, як відвідувач зайде на сторінку, то викличе лише роздратування. Якщо ж воно з'явиться через 20 секунд, коли користувач вже відносно «освоїться» на сайті, то може бути корисним. Найчастіше в цих блоках демонструють повідомлення про знижки, бонуси за реєстрацію та подібні пропозиції. Не забувайте – заклик у цьому блоці має бути аргументованим, із обов'язковим поясненням вигоди для клієнта.
  4. Оповіщення про статус замовлення . Зробіть так, щоб система розпізнавала кожного користувача та зверталася до нього персонально. Більшість користувачів такий підхід на підсвідомому рівні означає «мене тут пам'ятають». Відповідно, лояльність відвідувачів зростає, адже вони вступають із вами у діалог.
  5. Програма лояльності . Це те, що має бути у кожному інтернет-магазині обов'язково! Принцип Парето працює і у цій галузі. Відповідно, тут він каже – 20% від усіх клієнтів – ваші постійні замовники, і саме вони приносять 80% прибутку вашому магазину. До того ж, досвідчені інтернет-маркетологи знають, що залучити нового клієнта та «підігріти» його завжди дорожче. А ось постійні клієнти поступово роблять покупки на все більші суми і стають адвокатами бренду, рекомендуючи ваш магазин своїм знайомим. Найпростіший спосіб організації програми лояльності – знижки чи бонусні бали за кожну покупку. Суть її у будь-якому випадку залишається незмінною: чим більше ви витрачаєте, тим дешевше вам обходиться кожна покупка. Так, продумана програма лояльності – найкращий спосіб вибудовування довгострокових відносин.
  6. Рекомендації . Цінність клієнта вимірюється величиною чека. Товарні рекомендації – чудовий спосіб підказати покупцеві, потім ще можна витратити гроші.
  7. Кошик . Не забувайте, що «покласти товар у кошик» - це лише частина шляху, адже замовлення ще не оформлене та не оплачене. Зручний кошик включає не тільки вибраний товар, а й кнопку для реєстрації, блоки з особливо вигідними супутніми пропозиціями і так далі.

Пам'ятайте, що головне у продажах – не оформлення замовлення саме собою. Важливо, щоб люди поверталися до вас та робили це із задоволенням. Наведені прості рекомендації дозволять вам зацікавити нових клієнтів та утримати старих. Отже, і прибуток інтернет-магазину гарантовано зросте!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019