Нативна реклама в дисплейному форматі: збільшуємо CTR як за помахом чарівної палички

24.03.2017


Дисплейна реклама – це певні інформативні блоки сайту, що несуть рекламне навантаження. Ви бачите блок та сприймаєте його як звичайну інформацію, новину, рекомендацію – він не викликає «рекламного відторгнення». Можливо (і навіть швидше за все) ви захочете поділитися побаченим із друзями. Все тому, що така реклама побудована на довірі, вона не дратує. І ¾ всіх користувачів віддають перевагу саме цьому формату, а не «купи у нас, тільки сьогодні і тільки зараз».
Щоб нативка спрацювала, вона повинна підходити до контенту сайту, як червона ікра до святкового бутерброду. Жодного відторгнення! А значить, весь рекламний блок збирається як красивий паззл, частинами: спочатку - текстовий блок, до нього - картинку, що привертає увагу, а потім - зачіпаючий заголовок. Все разом і створює нативну рекламу - ту, на яку користувачі будуть реагувати, ту, чий показник клікабельності досягне небувалих висот. Правильна добірка складових пазла допоможе збільшити CTR у 10-15 разів.

Цінність реклами: як домогтися уваги


Кожне рекламне повідомлення – це інформація в стрічці новин. Воно має чіпляти, зупиняти на собі увагу. А конкуренти будуть більш ніж серйозні - від оглядів нових гаджетів до новин про чергове подорожчання електрики. Звичайно, користувач вибере те, що для нього є важливим. Завдання фахівця з реклами – створити блок із корисною інформацією, надати клієнту відчуття вигоди «тут і зараз». При цьому формат подачі має бути саме новинний, рекомендаційний.

Можна скільки завгодно кричати про те, що в магазині найдешевші оригінальні айфони. Але заголовок з ціною, термінами розпродажу та сумою знижки у % не привабить читача. Адже це нецікаво: у мережі такі оголошення з'являються чи не щосекунди. Отже, не забувайте: головне – інтерес.

А інтерес полягає в користі для читача: розмовляйте з ним зрозумілою мовою, пропонуйте «людські» вигоди і будьте впевнені – правильно складене нативне оголошення точно відведе відвідувача з стрічки новин у ваш магазин.

Практичні рекомендації

Є одне питання. Тримайте його завжди в голові при складанні оголошення, і результат буде відмінним. Це питання «і що?». Наприклад: у нас є новий айфон – і що? - Він допоможе завоювати довіру всіх симпатичних однокурсниць.

Ось кілька порад щодо вибору рекламних блоків та елементів, які перетворять звичайну рекламу на нативну:

  1. Фото . Використовуйте зображення, емоційне, зрозуміле, красиве. Краще, якщо воно асоціюватиметься з бажаннями ЦА. І краще, якщо на зображенні буде людина. Знеособлені фото викликають менший інтерес. До речі, за статистикою, картинки з людьми обирають на 80% більше користувачів. А це ще 8 чоловік із 10, які зайдуть подивитися, що у вас є цікавого. І так, люди мають бути живими. Білозубі герої американської реклами швидше відштовхують, аніж залучають.
  2. Заголовки . Нехай у самому заголовку людина побачить вирішення своєї проблеми. Хорошим вибором стануть і емоції, пов'язані зі здійсненим бажанням. У заголовку – зрозумілі «звичайні» слова, максимальна простота виразу. Жодних плутаних перерахувань і хитромудрих мудростей. Показники клікабельності в 2-3 рази вищі у заголовків-списків (10 кращих енергетиків), питань (Як відпочити на Гоа безкоштовно? або Де взяти грошей на БМВ Х5?), новин (Справжній італійський мармур тепер доступний жителям хрущовок)
  3. Сам текст. Він не має бути шаблонним. Намагайтеся прописати вигоди для користувача.
  4. «Чарівні» слова . Ніякого нейромаркетингу, лише трохи «бонусів» і «акцій». Використовуйте ці слова – вони, як магніти, приваблюють кліки користувачів.

Тільки не забувайте, що шаблонних рішень немає в рекламі, а в нативній – тим паче. Експериментуйте, відчувайте ЦА та отримуйте заслужених клієнтів!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019