Нативна реклама в дисплейному форматі: збільшуємо CTR як за помахом чарівної палички
Дисплейна реклама – це певні інформативні блоки сайту, що несуть рекламне навантаження. Ви бачите блок та сприймаєте його як звичайну інформацію, новину, рекомендацію – він не викликає «рекламного відторгнення». Можливо (і навіть швидше за все) ви захочете поділитися побаченим із друзями. Все тому, що така реклама побудована на довірі, вона не дратує. І ¾ всіх користувачів віддають перевагу саме цьому формату, а не «купи у нас, тільки сьогодні і тільки зараз».
Щоб нативка спрацювала, вона повинна підходити до контенту сайту, як червона ікра до святкового бутерброду. Жодного відторгнення! А значить, весь рекламний блок збирається як красивий паззл, частинами: спочатку - текстовий блок, до нього - картинку, що привертає увагу, а потім - зачіпаючий заголовок. Все разом і створює нативну рекламу - ту, на яку користувачі будуть реагувати, ту, чий показник клікабельності досягне небувалих висот. Правильна добірка складових пазла допоможе збільшити CTR у 10-15 разів.
Цінність реклами: як домогтися уваги
Кожне рекламне повідомлення – це інформація в стрічці новин. Воно має чіпляти, зупиняти на собі увагу. А конкуренти будуть більш ніж серйозні - від оглядів нових гаджетів до новин про чергове подорожчання електрики. Звичайно, користувач вибере те, що для нього є важливим. Завдання фахівця з реклами – створити блок із корисною інформацією, надати клієнту відчуття вигоди «тут і зараз». При цьому формат подачі має бути саме новинний, рекомендаційний.
Можна скільки завгодно кричати про те, що в магазині найдешевші оригінальні айфони. Але заголовок з ціною, термінами розпродажу та сумою знижки у % не привабить читача. Адже це нецікаво: у мережі такі оголошення з'являються чи не щосекунди. Отже, не забувайте: головне – інтерес.
А інтерес полягає в користі для читача: розмовляйте з ним зрозумілою мовою, пропонуйте «людські» вигоди і будьте впевнені – правильно складене нативне оголошення точно відведе відвідувача з стрічки новин у ваш магазин.
Практичні рекомендації

Є одне питання. Тримайте його завжди в голові при складанні оголошення, і результат буде відмінним. Це питання «і що?». Наприклад: у нас є новий айфон – і що? - Він допоможе завоювати довіру всіх симпатичних однокурсниць.
Ось кілька порад щодо вибору рекламних блоків та елементів, які перетворять звичайну рекламу на нативну:
- Фото . Використовуйте зображення, емоційне, зрозуміле, красиве. Краще, якщо воно асоціюватиметься з бажаннями ЦА. І краще, якщо на зображенні буде людина. Знеособлені фото викликають менший інтерес. До речі, за статистикою, картинки з людьми обирають на 80% більше користувачів. А це ще 8 чоловік із 10, які зайдуть подивитися, що у вас є цікавого. І так, люди мають бути живими. Білозубі герої американської реклами швидше відштовхують, аніж залучають.
- Заголовки . Нехай у самому заголовку людина побачить вирішення своєї проблеми. Хорошим вибором стануть і емоції, пов'язані зі здійсненим бажанням. У заголовку – зрозумілі «звичайні» слова, максимальна простота виразу. Жодних плутаних перерахувань і хитромудрих мудростей. Показники клікабельності в 2-3 рази вищі у заголовків-списків (10 кращих енергетиків), питань (Як відпочити на Гоа безкоштовно? або Де взяти грошей на БМВ Х5?), новин (Справжній італійський мармур тепер доступний жителям хрущовок)
- Сам текст. Він не має бути шаблонним. Намагайтеся прописати вигоди для користувача.
- «Чарівні» слова . Ніякого нейромаркетингу, лише трохи «бонусів» і «акцій». Використовуйте ці слова – вони, як магніти, приваблюють кліки користувачів.
Тільки не забувайте, що шаблонних рішень немає в рекламі, а в нативній – тим паче. Експериментуйте, відчувайте ЦА та отримуйте заслужених клієнтів!