Перетворюємо відвідувачів на покупців. Що робити з тими, хто тільки дивиться, але не купує

26.03.2018

Користувачі, які переглядають ваш сайт – цінний ресурс. Адже саме вони забезпечують прибуток. Але не варто думати, що корисні лише ті, хто оформлює замовлення у вашому інтернет-магазині. Насправді дуже важливими є й ті відвідувачі, які пішли без покупки. Необхідно зрозуміти їх мотиви, щоб виправити помилки та наступного разу довести клієнтів до оформлення замовлення.

Тестування та опитування

Тестирования и опросы

Найпростіше зрозуміти, що не так просто запитавши. Підготуйте банер, який спливатиме кожного разу, коли користувач збереться закрити ваш сайт. Тут можна використовувати навіть «заборонені прийоми» на зразок котиків та екстремально низьких знижок: головне, щоб користувач помітив банер, передумав йти і погодився відповідати на запитання. Запитань не повинно бути багато. Крім того, вони повинні бути такими, щоб ви могли провести аналіз і відшукати справжню причину поведінки відвідувача.

Рекомендуємо ставити закриті та відкриті питання . Перший варіант, з односкладовими відповідями так/ні, вимагатиме менше часу від відвідувача та дасть чітку статистичну закономірність при оцінці кількох анкет. Відкриті питання вимагають більшої віддачі від відвідувача, тому часто їх зовсім ігнорують. Але якщо на них відповідають, ви отримуєте майже розгорнуте керівництво до дії. Не забувайте: банер повинен з'являтися тільки в момент відходу, а не тоді, коли намагатиметься переключитися між розділами.

Рекомендуем задавать закрытые и открытые вопросы

Окрім опитування, підходять ще й тестування. Можна провести класичне юзабіліті-тестування та зрозуміти, наскільки взагалі сайт зручний для користувачів. Існує стандартний алгоритм для таких робіт:

  1. Знадобиться від 5 до 10 осіб, що входять до сегменту вашої ЦА. Їх можна знайти за оголошенням, у соцмережах.
  2. Сформулюйте техзавдання – наприклад, пошук конкретної моделі техніки, оформлення замовлення тощо.
  3. Після тестування залишиться лише проаналізувати результати та з'ясувати, де і який саме компонент «гальмує» вчинення правочину.

Як оцінити досвід лояльних клієнтів

Как оценить опыт лояльных клиентов

Група активних відвідувачів та покупців також може дати багато інформації, що допомагає запобігти втраті клієнта. Але не варто змушувати їх тестувати старий сайт – жодних нових відомостей вам це не дасть. Лояльних користувачів краще залучати при запуску нової версії сайту, після редизайну або при оцінці попиту користувача на нову версію продукту.

Залишилося реалізувати задумане практично. Зазвичай розміщення анкети для рекрутингу, що запрошує взяти участь у платних опитуваннях, дає добрий результат. Але знадобиться не лише привабливе оголошення та база для збереження та обробки результатів, а й винагорода для тестувальників. Продукція з вашим логотипом може стати чудовим мотиватором, але не завжди. Важливо чітко розуміти цільову аудиторію, інакше ризик помилитися.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019