Як вибрати сучасну систему керування контентом (CMS)

16.03.2018

CMS або система керування контентом робить процес створення сайту та подальше керування ним максимально простим. Але важливо вибрати систему, яка підходить під ваші завдання. Якщо ви плануєте запустити інтернет-магазин на тисячі сторінок, знадобиться одна CMS. Якщо це буде власний блог – інша. CMS дозволяє керувати будь-яким вмістом сайту без програмування. Чим краще підібрана CMS для конкретного сайту, тим легше керуватиме контентом.

Переваги використання готових CMS

Переваги використання готових CMS

Саме CMS забезпечують динамічність сайтів, дозволяють розширювати та замінювати сторінки, змінюючи контент та оформлення. При цьому втручання у вихідний код будуть мінімальними.

Більшість сайтів, від великих торгових порталів до ресурсів із пропозиціями послуг, створено на CMS. Причини популярності готових систем наступного:

  • Матеріали можна додавати, змінювати та видаляти, не залучаючи програміста. При цьому кількість сторінок не обмежується.
  • У CMS вже вбудовані функції, які забезпечують безпеку. Вони запобігають розкраданню даних шляхом підбору паролів, несанкціонованих поновлень і хакерських атак. Виходить, що базовий захист ресурсу передбачено.
  • Можлива практично будь-яка оптимізація, спрямована на підвищення швидкості завантаження.
  • Практично немає обмежень щодо дизайну: можна змінювати будь-які елементи, підвищуючи залучення користувачів.

На що спиратися під час вибору CMS

На що спиратися під час вибору CMS

При підборі системи керування контентом потрібно враховувати всі основні характеристики. Необхідно переконатися, що обраний варіант відповідає потребам вашого онлайн-бізнесу зараз і відповідатиме в найближчому майбутньому. Ось основні елементи, на які потрібно звернути увагу:

  • встановлений функціонал: каталог для товарів, блог для новин, фільтри в каталозі для вибору товарів за характеристиками;
  • можливість перегляду на мобільних пристроях;
  • швидкість завантаження сайту;
  • встановлені та додаткові модулі, можливість розширення;
  • можливість інтеграції із додатковими системами;
  • відповідність ключовим параметрам SEO-просування, можливість оптимізації та просування у пошукових системах.

Багато систем універсальні і дозволяють запустити практично будь-який сайт, від лендінг до корпоративного ресурсу. Але все одно важливо заздалегідь знати, який сайт вам необхідний, а потім вже вибирати CMS.

Популярні PHP фреймворки

Є безліч затребуваних фреймворків, що використовуються як CMS, але серед найпоширеніших варто відзначити дві – LARAVEL та ZEND. Розкажемо, чим відрізняються ці фреймворки, і які вони мають особливості.

LARAVEL чи ZEND?

Так, LARAVEL вважається лідером за популярністю з 2015 року. Розробники постійно доповнюють та розширюють функціонал, так що користуватися цією системою зручно. Найчастіше LARAVEL використовують для корпоративних сайтів чи інтернет-магазинів. Крім широких функціональних можливостей, ця система відрізняється:

  • відкритим кодом для внесення змін під ваш функціонал;
  • зручною архітектурною моделлю MVC;
  • практичним, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом;
  • наявністю додаткових можливостей: модульного тестування, зворотної маршрутизації та іншими.

ZEND є платформою для створення веб-додатків. Він відомий на ринку вже 10 років та постійно модернізується. Система побудована за принципом суміжних, практично не залежать один від одного компонентів. Головними характеристиками Zend Framework вважаються:

  • підтримка великою кількістю баз даних, у тому числі Microsoft SQL Server та SQLite;
  • шаблони MVC;
  • бібліотеки додатків, що спрощують інтеграцію з іншими системами;
  • гнучке кешування.

Деякі характеристики популярних систем дуже схожі, що дає змогу виділити основні вимоги до сучасних CMS.

Яким має бути движок сайту в 2018?

Сучасна CMS має містити в собі:

  • візуальний редактор для зручного та швидкого внесення змін;
  • можливість управління мета-тегами titleі description;
  • файли robots.txt та .htaccess у XML-карті сайту;
  • канонічні посилання та SEO-урли;
  • можливість управління індексацією, проставлення noindex і nofollow для певних розділів;
  • можливість зміни розмірів зображень, їх оптимізації та вказівки атрибутів;
  • каталог відповідних плагінів та тем.

Крім того, завжди має залишатися можливість прискорення сайту та керування правами користувачів. Всі ці моменти важливі при виборі якісної системи керування контентом, але це мінімальний набір. А що для вас є визначальним?

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019