Покупка посилань для просування сайту

07.06.2019

Багато SEO-фахівців вважають, що підняти сайт у ТОПі пошукової видачі можна лише шляхом закупівлі посилань. Інші запевняють, що в цьому немає жодної потреби і достатньо лише роботи над контентом та юзабіліті. Насправді покупка посилань на сайт має сенс, важливо лише робити це правильно.

Чому працює закупівля посилань?

Покупка посилань для просування сайту

Декілька років тому для просування дійсно було достатньо лише оптимізувати контент з урахуванням вибраних ключових слів. Проте наявність необхідних ключів незабаром перестала бути ключовим чинником ранжирування, оскільки текстів “під просування” стало справді багато. Тоді додали ще один критерій – посилальну цитованість. Тепер пошукові роботи оцінюють як відповідність текстів запитам, а й кількість “зовнішніх” джерел, містять посилання на “цитований” ресурс. І рейтинг встановлюється відповідно до цієї кількості.

Сам процес нарощування маси посилань, куди входить і купівля вічних посилань для сайту, набагато більш тривалий і витратний в порівнянні з підготовкою контенту. Особливо якщо врахувати, що пошукові системи контролюють не лише кількість посилань, а й якість майданчиків, на яких вони розміщені.

Отже, сформована маса посилань дозволяє:

  • підвищити позиції сайту у пошуку;
  • залучити новий трафік;
  • збільшити авторитетність ресурсу, його впізнаваність.

Як підбирають відповідних донорів для закупівлі посилань?

Зазвичай використовують сайти з такою чи суміжною тематикою. Але також можна використовувати інформаційні ресурси, що охоплюють кілька тем (серед яких є і ваше), купувати блоки для розміщення на майданчиках ЗМІ або розміщувати статті через біржу вічних посилань Miralinks. Відвідуваність майданчика-донора має бути вищою 500 осіб на добу, інакше закупівля посилань на ній не має сенсу. Крім того, потрібно враховувати частоту оновлення ресурсу та ступінь залучення аудиторії, оскільки для просування це теж має сенс. Крім того, не повинно бути агресивної реклами, оскільки інакше "живу" аудиторію буде складно отримати.

Найкраще, якщо посилання розміщуватиметься на головній сторінці. Тоді вона працюватиме не лише на підвищення "авторитету" для пошукових роботів, а й для реального залучення потенційних клієнтів, тобто як додаткове джерело трафіку.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019