Як збільшити конверсію сайту: 17 перевірених порад

12.05.2017

Висока конверсія – мрія всіх маркетологів та власників інтернет-ресурсів. Але як її забезпечити? Практика показує, що навіть прості зміни здатні різко збільшити конверсію. Але, звичайно, знадобиться проводити експерименти, щоб зрозуміти, що спрацює саме у вашому випадку.

Поради щодо збільшення конверсії

Ось 17 порад, які допоможуть конверсії швидко вирости:

  1. Правильно оформіть заклик до дії. Виділіть для нього достатньо місця та оточіть порожнім простором. Нехай він вирізняється. «Повітря» навколо написів – це не лише данина мінімалістичному тренду, а й спосіб привернути увагу. Побачите великі літери, оточені чистим простором, і захочеться зупинитись. Це все одно що розмістити заклик у верхньому лівому кутку сторінки, на області області сайту.
  2. Наводьте користувачів на цільові сторінки. Якщо ви оплачуєте рекламу, то не варто наводити користувачів на головну сторінку, де багато написано про компанію, але нічого не можна купити. Нехай перехід буде налаштований на сторінку, де відбувається покупка або передплата. Так потенційним клієнтам не потрібно нічого шукати.
  3. Розміщуйте заклики всюди. Це стосується як однієї довгої сторінки (заклики мають бути на всіх екранах), так і різних сторінок, включаючи сторінку помилки та подяки за замовлення. Користувач вивчатиме інформацію, і в будь-який момент він повинен мати можливість натиснути на заповітну кнопку.
  4. Скористайтеся формою для двокрокового призову до дії. Зазвичай, коли людина бачить перед собою відразу купу вікон, вона йде, оскільки нікого не спокушає складна реєстрація. А ось реєстрація у два кроки – ввести на першому «екрані» ім'я, а на другому – е-майл зазвичай нікого не бентежить. Розробники таких форм стверджують, що це нехитрий спосіб може підняти конверсію вдвічі. А якщо ви придумаєте надто складну форму реєстрації, щоб відразу дізнатися про свого клієнта все, то пам'ятайте: якщо заповнення форми або навіть одного рядка триває понад 15 секунд, 30% користувачів йдуть і не повертаються.
  5. Напишіть правильний заголовок та чітко позначте вигоду відвідувачів. Пам'ятайте, що фрази мають бути короткими, але ємними. Також бажано прописати якісь бонуси (наприклад безкоштовний контент).
  6. Розділяйте інформацію на блоки, структурні одиниці. Причому блоків має бути від 5 до 9. Це визначається особливостями людського сприйняття: все, що написано понад те, навіть якщо це важливі переваги вашої компанії, мозок опустить. Зрозуміло, що можна робити кілька різних блоків навіть на одній сторінці.
  7. Діяйте дієслова в кнопці підписки: отримуйте, забирайте, підписуйтесь. Сильні дієслова та заклик до дії посилюють, роблять більш потужним.
  8. Хто ваші передплатники? Дізнайтеся про своїх передплатників якнайбільше і підготуйте таргетовані листи, розділені за інтересами. Саме персоналізація допоможе вам утримати якнайбільше клієнтів.
  9. Задіяйте відгуки та гарантії. Потенційні клієнти мають бачити, що з вами безпечно та надійно. Отже, це варто прописати в блоці з гарантіями (тільки використовуйте факти та цифри). І звичайно, блок із відгуками теж необхідний: це дозволяє відвідувачеві переконатися, що «народна думка» теж лояльна.
  10. Створюйте кейси та історії, де ви описуєте, як працюєте з клієнтом. Краще, якщо в кейсі буде якнайбільше конкретики і краще, якщо це буде складний проект. Опишіть, як проходила ваша взаємодія і який результат ви отримали. Це завжди цікаво читати. Крім того, кейс демонструє ваш професіоналізм.
  11. Використовуйте фотографії предметів у дії. Грубо кажучи, фотографія машини, що мчить серпантином в горах, краще, ніж фото того ж авто, що мирно відпочиває в салоні.
  12. Посилайтеся на статистику та дослідження. Якщо у вас є що продемонструвати клієнту в цифрах і фактах, обов'язково зробіть це.
  13. Покажіть, як ви працюєте із негативними відгуками. Написали відвідувачі, що недостатньо посуду в хостелі, що тільки відкрився? Обов'язково подякуйте за цінне зауваження, вкажіть, що вже купили весь посуд і знову чекаєте на гості. Клієнти стають лояльними, коли бачать, що з їхніми проблемами працюють, а не надсилають стандартні відписки.
  14. Демонструйте досвід. Як у кабінеті у психолога чи майстра манікюру вся стіна може бути обвішана рамочками з дипломами та сертифікатами, так і на вашому сайті потрібно розмістити логотип найвідоміших партнерів та їх рекомендації, сертифікати на продукцію, грамоти, виграні в регіональних конкурсах. Нехай ця своєрідна «стіна слави» також наводить вам клієнтів.
  15. Створюйте цінність для відвідувачів за допомогою контенту. Пишіть про те, які процеси проходять усередині компанії, як ви вибираєте чи створюєте товар, про матеріали та інновації. Чим більше ви ділитеся секретами, тим ближче стаєте до потенційного споживача ваших послуг.
  16. Додайте розділ із популярними питаннями, де користувач зможе знайти найактуальнішу інформацію. І не забудьте про зворотний зв'язок: зазвичай будь-який відвідувач хоче, щоб на його повідомлення відповідали одразу.
  17. Акцентуйте увагу на клієнта: 70% усіх текстів, закликів та вигод повинні бути про нього, і лише 30% – про вас. Тобто не ми даємо, а ви отримуєте.

Ви можете використовувати їх по одному, щоб знайти оптимальний результат, а потім перейти до наступного пункту. Універсального рецепта для всіх сайтів не існує: для кожного з ресурсів з високими показниками його знаходять методом спроб та помилок.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019