Просування в соцмережах: чи має відрізнятися контент для Facebook, ВКонтакті та Instagram?

26.05.2017

Якщо вас немає в інтернеті – вас немає у бізнесі. Якщо вашого бізнесу немає в соцмережах – ви втрачаєте величезну кількість клієнтів. І нехай вам здається, що красиві картинки з котиками не допоможуть збільшити прибуток. Але саме шляхом такого «спілкування» в соцмережі користувач вчиться довіряти вашій компанії, розуміє, що з вами цікаво, весело та професійно. А кому найлегше віддати гроші? Звісно, знайомому, в якому вже впевнений.

Три мережі найбільш популярні - Facebook, ВКонтакті та Instagram. У принципі, в них можна постити той самий контент. Але сама цільова аудиторія цих майданчиків відрізняється. Логічно було б припустити, що і пости теж будуть потрібні різні – і за тематикою, і за спрямованістю.

Базовий контент поділяється на три типи:

  • розважальний;
  • що залучає;
  • новинний.

Але й усередині цих груп є суттєві відмінності. Наприклад, веселі картинки та комікси популярніші у Вконтакті, Інстаграм є лідером з попиту на фотографії їжі, а на Фейсбуці «на ура» заходять дизайнерські тематичні картинки. А ось новини завжди залишаються новинами та цікавлять приблизно однакову кількість користувачів, незалежно від їхнього «місця реєстрації». До того ж не має значення, галузеві це новини чи спільні.

Аудиторії соцмереж

Чому взагалі люди щось розміщують на своїх сторінках у соцмережах? Вони чекають на схвалення та прийняття з боку інших людей. Якщо сторінку створено для роботи, то на ній немає місця «воркуючим голубкам» - потенційний клієнт не зрозуміє. Отже, публікації підбираються таким чином, щоб показати свій професіоналізм. Якщо ви спілкуєтеся з друзями, то й контент буде відповідним – розважальним, позитивним, життєствердним. Якщо ж ви спілкуєтеся з родичами або з друзями дитинства, то, швидше за все, захочете продемонструвати, як змінилося ваше життя, і викладатимете фото із сімейного відпочинку.

Таким чином, вам доведеться зрозуміти, навіщо з вами спілкується потенційний клієнт, чому він прийшов на сторінку і що він хоче там побачити. Зазвичай успішна стратегія просування в соцмережі передбачає вибір певної комбінації з публікацій: розважте користувача, допоможіть йому розпочати взаємодію з брендом (наприклад, шляхом тестів чи вікторин) та надайте брендовану інформацію. Дотримуйтесь балансу: швидше за все, серед вашої цільової аудиторії є люди з різними запитами на контент.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019