Динамічний ремаркетинг у Facebook: запускаємо та оптимізуємо

02.06.2017

Навіщо потрібен динамічний ремаркетинг у Facebook? Завдяки йому ви зможете повернути тих користувачів на сайт, які з якихось причин відклали та не завершили покупку. Крім того, це чудовий спосіб нагадати про себе. І вам не доведеться актуалізувати інформацію щодо наявності та вартості: достатньо лише прив'язати оголошення до каталогів, і програма все зробить самостійно.

Перед тим, як розпочати роботи із запуску динамічного ремаркетингу, на сайт потрібно встановити піксель Фейсбук, а потім налаштувати 3 події:

  • якщо тільки переглянули сторінку fbq('track', 'ViewContent');
  • якщо товар додали до кошика, але не придбали fbq('track', 'AddToCart');
  • якщо здійснили покупку, завершили угоду fbq('track', 'Purchase').

Потім потрібно завантажити динамічний каталог, щоб оголошення синхронізувалося з ним.

Завантаження каталогу

Перш ніж перейти до завантаження каталогу, вам потрібно отримати доступ до облікового запису як чинного адміністратора. Цей пункт необхідний, тільки якщо ви працюєте над стороннім проектом як менеджер з реклами у Фейсбук.

Щоб додати користувача, потрібно пройти такий шлях: Ads Manager – Установки – Ролі – Додати. В останній віконці вводиться е-майл і вказується тип доступу як «адміністратор рекламного облікового запису».

Після цього слід додати новий фід, вибравши вкладку "каталоги - створення нового каталогу". Також не забудьте встановити зв'язку фіда та пікселя Фейсбук.

Коли каталог створено, увійдіть до його налаштувань і натисніть «Додати стрічку продуктів». Після цього необхідно пройти ще 3 пункти:

  • дати стрічці назву, щоб швидше могли знаходити актуальний варіант;
  • вказати валюту, де демонструватимуться ціни;
  • встановити тип автоматичного завантаження.

Після цього стрічка завантажується, і вам залишилося лише вказати її урл та визначити щоденний час завантаження. Після цього натискайте "створити стрічку". Фейсбук може дати певні рекомендації щодо налаштування – дотримуйтесь їх, щоб покращити показники. Рекомендації показуються в полі «попередження»: тут ви можете побачити, скільки продуктів не завантажаться зі стрічки, якщо не виправте помилки.

Потім слід створити групу продуктів. Це варто зробити, якщо товар сезонний або якщо пропозиції в магазині – мультибрендові, а налаштування реклами ведеться на певний бренд. Після того, як каталог і стрічка створені, можна переходити безпосередньо до рекламних налаштувань.

Порядок створення кампанії у Фейсбук

Перше, що тут потрібно зробити – вибрати мету як «продаж продуктів». Потім вибираєте вже завантажений каталог і створюєте рекламний обліковий запис. Після цього уточніть групу продуктів: підберіть ту саму, як і на етапі створення каталогу. Завершальний етап – вибір аудиторії, на яку демонструються ваші оголошення. Це можуть бути люди, які лише цікавилися товаром або навіть додали його, але не купували. Або створюють "індивідуальну" аудиторію з особливими налаштуваннями.

Надалі потрібно розділити майданчики показу реклами залежно від тематики продукту.

Після цього слід вибрати графік демонстрації та налаштувати бюджет. Денний бюджет може становити 1-5 доларів мінімум. Після цього вибирається розклад показів: оголошення можуть транслюватися безперервно з моменту запуску кампанії або тільки в певний період, якщо йдеться про сезонний розпродаж або акції з обмеженим терміном дії.

Ви можете встановити бажану ставку на кліки вручну, а також встановити тип доставки. У налаштуваннях рекомендується показувати рекламу рівномірно за вибраним графіком. Потім потрібно назвати групу оголошень і перейти до створення безпосередньо їх. Оголошення можуть мати вигляд кільцевої галереї з зображеннями, що прокручуються, а можуть являти собою одиночні фото.

Після створення оголошень зробіть свою сторінку до Фейсбуку, і від її імені вестиметься рекламна трансляція. Також потрібно вказати url основного ресурсу, щоб користувач міг перейти за посиланням для отримання додаткової інформації.

Обов'язково слід додати заклик до дії. Серед стандартних Фейсбук запропонує такі варіанти: завантажити, замовити, забронювати до магазину.

Коли компанія створена, її можна запускати та одночасно оптимізувати.

6 способів оптимізації реклами у Фейсбук

Ось основні способи, якими можна оптимізувати вашу рекламну кампанію:

  1. Розширити набори товарів: що більше пропозицій у ваших групах, то краще рухається реклама.
  2. Уточнити базовий націлення та виключити з нього тих, хто вже купив ваш продукт.
  3. Розширити охоплення, додавши Audience Network. Завдяки цьому охоплення може зрости на 15%.
  4. Обмежити ставки, а не денний бюджет. Трапляються випадки, коли обмеження щодо бюджету не дають можливості підвищувати конверсію.
  5. Оформити належним чином рекламне оголошення, тобто вказати ціни та додати диплінки на опис продуктів.
  6. І не змінюйте оформлення в період найбільшої відвідуваності - важливо, щоб ваше оголошення в цей момент залишалося впізнаваним.

Саме завдяки динамічній рекламі ви зможете показати людям цікаві для них товари. Тож відмовлятися від такого каналу просування не варто.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019