Розсилка у Viber: готуємо та проводимо за правилами

30.06.2017

Як збільшити приплив лідів на вашу посадкову сторінку, лендинг чи сайт? Звісно, варто використовувати розсилку. А для розсилки підійде будь-який месенджер, у тому числі Вайбер. Ось тільки перш ніж проводити масове розсилання листів через Viber, непогано було б дізнатися про основні правила інформування через нього. Інакше можна назавжди втратити свій номер через блокування спаму.

Особливості смс-розсилки

Звичайно, вам знадобиться придумати креативний текст і якимось чином оформити своє повідомлення, щоб аудиторія була схильною до взаємодії та зацікавилася вашою пропозицією.

Однак беріть до уваги і боротьбу зі спамом. Якщо ваш номер відзначиться як спам, що розсилає, то ви втратите його назавжди, без можливості відновлення. Тому не рекомендується використовувати номери, які ви використовуєте для особистого спілкування.

За допомогою розсилки в Viber ви не зможете пропонувати нові інформаційні лонгріди, зате зможете оперативно інформувати аудиторію про акції і плановані знижки.

Чому варто використовувати Viber для просування бізнесу? Ось головні причини:

  • кількість активних користувачів Viber – кілька мільйонів, майже стільки ж, скільки користувачів смартфонів. І це число безперервно зростає. Тобто ви отримуєте відмінну об'ємну базу потенційних клієнтів;
  • у найближчому майбутньому Viber поєднатиме в собі функціонал приватного месенджера та загальнодоступної контент-платформи, що піде тільки на користь вашому бізнесу;
  • ви зможете налаштувати тематичні розсилки, даючи публіці ту інформацію, яку вона шукає;
  • надсилання повідомлень абсолютно безкоштовне, так що це відмінний спосіб заощадити гроші для вашого бізнесу;
  • тривалість текстових повідомлень не обмежена, тому ви зможете розмістити будь-яку потрібну інформацію;
  • у розсилці може бути не лише текст, а й медіа-файли, які особливо добре сприймаються, якщо розсилку одержують вже підігріті клієнти;
  • такий спосіб залучення клієнтів особливо добрий для молодіжних брендів, що прагнуть постійно бути на зв'язку.

Хоча все одно доведеться враховувати, що офіційно Viber-розсилки заборонені. Але ця платформа має один великий плюс – грандіозні плани на майбутнє. Чим раніше ви почнете взаємодіяти з нею як маркетинговий фахівець, тим більше віддачі зможете отримати в порівнянні з конкурентами.

Як організувати Viber-розсилку

Бажано розсилати тільки за обмеженою кількістю номерів. І краще, якщо ви точно знатимете, що це – потенційні ваші клієнти. Після цього потрібно встановити програмне забезпечення, а також зареєструвати в месенджері інший номер, не той, що ви використовуєте для особистих цілей. Залишилося лише придумати привід для розсилки та підготувати рекламне повідомлення. Не забувайте, що у повідомленні має бути активне посилання на ваш сайт у мобільній версії або посадкову сторінку, лендинг. Надсилайте опрацьовані повідомлення та отримуйте нові заявки – ось як це працює!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019