Точно в ціль: ЦА для реклами в соцмережах

20.01.2017
cascmain_

Не має значення, що ви продаєте – титанові диски для спорткарів чи звичайні поплавці, дорогі тренінги чи натуральні продукти – ваш бізнес має цільову аудиторію, ЦА. Тобто саме ті люди, які найбільш лояльні до ваших пропозицій, яким цікаві ваші товари – тільки запропонуйте.

У більшості випадків маркетологи при виборі ЦА обмежуються банальним «статтю, віком, місцем проживання» і роблять тотальну помилку. Навіть якщо додати до портрета ЦА рівень доходу та місце роботи, то зміниться небагато. Для того, щоб ваш товар чи послуга виявилися справді затребуваними, їх потрібно пропонувати правильним людям. А для цього слід «копнути глибше» та вивчити ті інтереси вашої цільової аудиторії, які на поверхні не видно.

Особливості настроювання аудиторій

Colorful pencils as smiling faces people isolated. Social networ

І ВКонтакте, і Фейсбук пропонують безліч можливостей для сегментування цільової аудиторії при налаштуванні показів реклами. Завдяки їм ви зможете зробити максимально точну вибірку та знизити ціну одного показу. Розглянемо на прикладах.

Приклад №1. Колісні диски. slide1 Логічним здається вказати стать, вік та сферу інтересів. Ми отримаємо середньостатистичного чоловіка у віці 20-45 років, який цікавиться автомобілем. І наша реклама демонструватиметься всім передплатникам пабліків про спорткарів, які й не думають нічого купувати, а оцінюють красу дорогих машин на відстані по фото. Тому додайте до категорії інтересів «товари та послуги» – так ви скоротите групу потенційно зацікавлених до тих, хто вже робить покупки у соцмережах. І обов'язково встановіть додаткові критерії – якщо людина не тільки цікавиться авто, а й водить, то, швидше за все, вона буде в одній із «водійських» груп вашого регіону. Так ви отримаєте максимально вузьку цільову аудиторію і не витрачатимете рекламний бюджет марно.

Приклад №2. Інфобізнес. header Продаж дорогих навчальних курсів з реклами та маркетингу. Як правило, бажання вчитися та вдосконалюватись у професії виникає у успішних офісних працівників віком 25-35 років, незалежно від статі. Вони вважають освіту вигідною інвестицією. Оскільки курси дорогі, потрібно вибрати людей із відповідним доходом – наприклад, тих, хто активно цікавиться дорогими гаджетами та купує їх. Здавалося б усе просто. Але все ж таки, це ще занадто широка ЦА для ваших пропозицій. Додайте посади аудиторії та їх професійні інтереси. Нехай реклама ваших курсів демонструється підприємцям чи фахівцям із СЕО-просування, а також маркетологам з інтересами в галузі малого бізнесу та реклами. Все чітко та зрозуміло. Вузька аудиторія обійдеться вам дешевше та принесе більше кліків. Тільки не забувайте, що реклама не повинна бути статичною – спліт-тестування ніхто не скасовував.

Приклад №3. Доставка квітів. ostavka-cvetov Допустимо, ваша компанія займається міжнародною доставкою квітів та композицій по всьому СНД. Логічно, що замовниками будуть молоді чоловіки, які перебувають у стосунках. Але зовсім не кожен із них захоче замовити доставку, адже букет можна подарувати коханій та особисто. А от якщо ви додасте в налаштування «відносини на відстані», то портрет ЦА набуде конкретних контурів, а ваша реклама – велику точність. Також варто додати показники економічної активності у соцмережах, тобто позначити, що ваша ЦА – платоспроможна.

І пам'ятайте, що всі ваші налаштування щодо інтересів і поведінки ЦА – це лише гіпотези. Перш ніж запускати повномасштабні кампанії, їх слід протестувати на малих бюджетах.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019