Як рекламувати бренди на YouTube: поради, які допоможуть бізнесу стати успішним

23.12.2016
ytmain

Розвиток бізнесу полягає у залученні нових клієнтів, розширенні охоплення нових областей ринку. І тому активно використовується реклама. Звичайно, слід задіяти кілька джерел залучення клієнтів, але одним із найефективніших напрямків залишається відеореклама. Тим більше, що для неї можна задіяти найбільший майданчик світу – YouTube.

Чому саме YouTube

pewdiepie-diamond-play-button

Ось чотири причини, завдяки яким ви зрозумієте, чому потрібно розміщувати рекламу саме на YouTube:

  1. Колосальне охоплення. Користувачів YouTube – 1/6 частина населення планети, а це понад мільярд людей. І всі вони беруть активну участь у «життя» улюблених каналів – дивляться, відтворюють, оцінюють, кликають на рекламу. В Америці мобільні програми YouTube навіть популярніші за кабельне телебачення.
  2. Найширша географія. Практично всі користувачі можуть переглядати YouTube рідною для них мовою. Для цього інтерфейс майданчика перекладено майже 80 мовами.
  3. Повна адаптованість до мобільних пристроїв. Ролики YouTube чудово переглядаються на смартфонах та планшетах. Кожен користувач майданчика на день переглядає близько години відео.
  4. Затребуваність серед брендів зі світовою популярністю. Практично всі великі світові корпорації так чи інакше представлені на YouTube.

Створивши свій канал, ви максимально наблизитесь до користувачів. Вони знову і знову чутимуть про вас, доки не приймуть бренд за свій, максимально близький, знайомий і зрозумілий. Постійні нагадування сприяють тому, що користувач вибере інтуїтивно саме вас навіть серед пропозицій з більш вигідною ціною. Адже він вас знає!

Ефективна реклама – початок. Планування

yt-ads-home-devices

Перш ніж запускати відеорекламу, ви повинні чітко уявляти, що саме ви хочете отримати у результаті. Таким чином можна розкрутити мобільний додаток, уявити широкій аудиторії певну добірку товарів або провести «ознайомчу» загальну виставу бренду на новому майданчику.

Після того, як ви оберете ціль і створите канал, потрібно зв'язати його з обліковим записом у Google AdWords. Одразу задавайте максимальний доступ для облікового запису, щоб ви могли використовувати максимально встановлені можливості. Вибирайте: кількість переглядів та заклик до дії, ремаркетинг та взаємодія.

Далі виберіть тип відеокампанії: стандартний (для підвищення впізнаваності бренду), встановлення мобільного додатка або покупка. Який би вид ви не обрали, пам'ятайте, що максимальний ефективний результат можливий тільки при створенні цікавого контенту, що запам'ятовується. Також не забувайте у відео використовувати логотип компанії, щоб він завжди залишався на увазі у користувача.

Найпопулярніший тип відеокампаній – стандартний, спрямований на підвищення впізнаваності вашого бізнесу та бренду.

Тип відеокомпанії в Google AdWords

video-advertising-dubai

Вибираючи формати відео для реклами, можна зупинитися на одному з трьох типів:

  • True-View In-Stream: реклама запускається до, після та під час ролика. Через 5 секунд після початку її можна пропустити. Такі ролики можна транслювати у додатках та партнерських ресурсах;
  • True-View Discovery: покаже вашу рекламу у списку рекомендованих схожих відео;
  • Bumper Ads: короткі ролики не більше 6 секунд, які неможливо пропустити.

Якщо ви продаєте фізичні товари та речі, то можете використовувати формат відеореклами Shopping Ads. Для запуску такої кампанії необхідно зв'язати облікові записи Google AdWords та Merchant Center. Після успішного "об'єднання" в акаунті повинен з'явитися напис "зв'язок встановлений". Для реклами лише певних продуктів можна використовувати додаткові фільтри. Ви також можете вибрати лише конкретні товари або використовувати всі товари без обмежень.

Дуже цікаво виглядають відео, в яких товари відображаються разом із основним відеорядом. Така кампанія буде особливо успішно виконувати завдання ремаркетингу.

Доповнюйте відео елементами

Після того, як контент готовий, із нього необхідно зробити рекламне оголошення. Для цього використовуйте класичні інтерактивні елементи:

  • Call-to-Action або заклик до дії. У налаштуваннях до відео ви можете змінити заклик до дії, створивши для нього заголовок, вказавши зображення (логотип) і url, що відображається;
  • Супутній банер: генерується автоматично, показується поряд із вашими зображеннями;
  • End Screen чи кінцеві заставки. Стимулюють користувачів здійснювати якусь дію: перейти до каталогу, підписатися, завантажити програму. Також створюються автоматично на основі вказаних даних про кампанію.

Задіяйте націлення та ремаркетинг

yt-ads-launch-select-video-update

Націлювання допоможе вам показувати оголошення лише тим людям, які потенційно в ньому зацікавлені. Основними «характеристиками», що дозволяють таргетувати користувачів, вважаються їхні інтереси та ключові слова, географічне розташування та всілякі демографічні відомості, включаючи стать, вік, сімейний стан. Ви можете створити свою аудиторію або транслювати відео всім категоріям користувачів зі схожими інтересами.

Якщо ви не встановили рамки аудиторії для націлювання, то ролик автоматично показуватиметься лише тим користувачам, які відповідають параметрам географічної локації, тобто тільки в певному регіоні. Не забувайте, що ролики все ж таки краще розділяти для представників кожної з груп інтересів вашої ЦА.

Обов'язково задіяти можливості ремаркетингу, щоб користувачі, які бачили ваші ролики раніше, знову могли б побачити «новинки». Для цього створіть у бібліотеці нову аудиторію зі списком ремаркетингу "користувачі YouTube". Потім визначте категорію користувачів. Відео може призначатись тим, хто вже бачив ваші відео, перейшов на канал, додав ролик до себе в плейлист.

І ще чотири корисні поради

Перший – простежте, щоб ваші оголошення не показувалися занадто часто, щоб вони не нервували користувачів. Для цього використовуйте "обмеження частоти показів" по відношенню до одного і того ж користувача.

Друге – виконайте ротацію оголошень. У встановлених налаштуваннях ви можете оптимізувати оголошення для отримання більшої кількості переглядів або максимального збільшення конверсії, а також встановити «рівномірне чергування». Також вибирайте метод показу об'яв: він може бути прискореним або стандартним (рівномірним). Прискорений показ призведе до швидкого витрачання бюджету. За промовчанням в установках встановлено стандартний.

Третій – стежте за рекламною кампанією, вчасно аналізуйте злети та провали, прибирайте нерелевантні запити.

Четвертий – під час запуску кампанії підніміть ставку на кілька днів, а потім знову зменште її. Це дозволить побачити максимальний потенціал створеної реклами. І не забувайте про правильні налаштування. Так просування ваших відеороликів на YouTube буде максимально успішним!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019