Клієнти із Instagram для активних покупок – це реальність!

10.02.2017

Онлайн-підприємці все частіше використовують для активного продажу соціальні мережі. І не дивно, якщо Інстаграм незабаром виб'ється у лідери за кількістю проданих товарів. Адже ця соцмережа росте з неймовірною швидкістю, а всі передплатники тут – активні та платоспроможні.

Але, звичайно, самі собою люди до вас не прийдуть, адже пропозицій безліч. Тому потрібно створити привабливі оголошення і правильно налаштувати рекламу, що таргетує, що дозволяє вам отримувати ліди.

Таргетовану рекламу можна назвати цільової. Вона спочатку настроюється таким чином, щоб демонструватися лише певному колу осіб. Вибір роблять так, щоб серед тих, хто побачить вашу рекламу, виявилася виключно ЦА – за статтю, віком, суміжними інтересами, доходом тощо.

Оскільки Instagram зараз належить Фейсбуку, то і налаштування рекламного кабінету роблять через Фейсбук. Тут ви знайдете найширші можливості для налаштування націлювання на ЦА.

Як запустити рекламу в Instagram

Щоб запустити рекламу в Інста, використовуйте мобільну версію сайту. Адже це мобільна соціальна мережа, де 100% відвідувачів користуються смартфонами. Тому посилання з Інста має вести на мобільну версію сайту або на лендинг в адаптивному форматі.

Потім потрібно подбати про правильне оформлення сторінки. Ось що має бути на ній:

  • короткий відеоролик, що представляє ваш продукт;
  • фотографії, що демонструють усі вигоди вашого товару;
  • активні передплатники (для початку буде достатньо навіть 400 осіб);
  • коментарі до фото, що показують залучення аудиторії;
  • посилання на сайт/лендінг;
  • термін дії акції, дедлайн – адже продажі з чіткою вказівкою терміну дії акції йдуть набагато краще.

Після того, як сторінка оформлена, потрібно налаштувати рекламу, що таргетує. Роблять це на Фейсбуці, в кабінеті на facebook.com/ads/manager. Враховуйте, що Instagram аналізує ліди автоматично – достатньо вказати, що вважається конверсією для вашої сторінки. Крім того, якщо ваша реклама користується популярністю серед користувачів, то вона буде автоматично перенаправлена всім групам зі схожими націлюваннями даних. Це забезпечує потужний трафік на веб-сайт.

Але для його забезпечення необхідно налаштувати піксель Фейсбук. Саме піксель зчитуватиме всю інформацію про відвідувачів і представлятиме її для аналізу. Потім потрібно налаштувати конверсію, зазначити її цілі. Після цього потрібно підібрати цільову аудиторію. Ви можете вказати параметри віку, стать, географічне розташування, суміжні інтереси користувача, щоб попадання було максимально точним. Наприклад, титанові диски будуть цікаві автолюбителям, а маски, що омолоджують, – дівчатам за 30. Потрібно ретельно продумати, хто з відвідувачів Instagram може зацікавитися вашим товаром. Від правильності налаштування ЦА багато в чому залежить успіх рекламної кампанії.

Після вибору ЦА встановіть планку рекламного бюджету. Краще встановити невеликий бюджет, не більше 200-400 рублів. Бажаєте забезпечити більший охоплення? Не варто підвищувати бюджет на одне оголошення, краще створити декілька об'яв з маленькими бюджетами, щоб вони демонструвалися послідовно. А вибір ставки за 1000 показів нехай робить фейсбук: автоматичні налаштування дозволяють показати оголошення 10000 разів всього за 400 рублів.

Коли бюджет налаштований потрібно правильно оформити рекламне оголошення. Відеоконтент працює краще, ніж фото, але і професійні каталожні фото приведуть до вас клієнтів. Не забудьте і про б'ють в ціль текстах: в оголошенні варто максимально прописати вигоди.

Краще зробити кілька різних оголошень і провести спліт-тестування, щоб оцінити, на який формат користувачі реагують найповніше. Надалі ви зможете залишити одне оголошення чи продовжити експерименти, і процес продажу стартує з максимальним успіхом.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019