Коли вигідно замовляти SEO?

22.03.2019

Нові магазини та інтернет-ресурси створюються практично завжди з однією метою – отримання прибутку. Щоб збільшити прибуток, використовують різні канали залучення трафіку. Серед них SEO-просування сайту – чи не найвідоміший та найпопулярніший. Але як зрозуміти, що роботи з підвищення видимості в пошукових системах дійсно потрібні вашому ресурсу?

Розкажемо про те, коли SEO-канал залучення трафіку буде справді затребуваним та рентабельним.

Як зрозуміти, що SEO потрібно? Основні варіанти

  1. Реалізація впізнаваного продукту чи популярного бренду. Якщо бренд або продукт впізнаваний, якщо їх шукають через пошук, то неодмінно варто використовувати просування, щоб стати ще ближчим до потенційних клієнтів.

    Реалізація впізнаваного продукту чи популярного бренду

  2. Просування мультибрендового магазину , каталог якого може покрити популярні пошукові запити у власній ніші. Важливо, щоб пропозиції мали високу споживчу цінність або закривали багато потреб. Йдеться про справді великі майданчики і досить великі бюджети, оскільки доведеться змагатися з популярними «гігантами» - маркетплейсами.

    народження мультибрендового магазину

  3. Попит на товар знаходиться на піку. Через пошук можна просувати сайти, наповнені «модними» товарами. Яскравий приклад – магнітні конструктори, блейблейди та спіннери у сегментах для дітей. Кожен із цих товарів мав свій сплеск популярності. Але треба пам'ятати, що SEO не спрацьовує одразу. Тому, якщо ви плануєте представити на сайті нову книгу або топову модель телефону, то до отримання пошукового трафіку потрібно підготуватися заздалегідь. Щоб це зробити, бажано оцінити динаміку пошукового запиту, статистику популярності того чи іншого товару.

    Попит на товар знаходиться на піку

  4. Планується просування за низькочастотними або унікальними, тобто такими, що не мають статистики використання запитів. Використання такої стратегії просування дозволяє обійти навіть маркетплейси, агрегатори та дошки оголошень та отримати потрібний трафік та підвищення продажів.

    просування за низькочастотними або унікальними запитами

Не забувайте, що SEO дає хороші результати в середньо- та довгостроковій перспективі та за умови достатнього бюджету. Комплексний підхід може вимагати значних змін у структурі сайту, розробці нового контенту. Чим більша конкурентність ніші, тим довше змінюватимуться пошукові позиції.

Як визначити окупність SEO?

Як визначити окупність SEO

У багатьох випадках саме пошукове просування є основним джерелом трафіку на сайт. Майже завжди цей канал окупається, але важливо не лише покращити сам сайт, зробити його більш простим та зрозумілим, але провести й інші роботи, які забезпечать лояльність пошукових систем. Окупність у пошукове просування виявляється не відразу, адже це не контекстна реклама , де можна точно вирахувати вартість переходу. Зате що вище в пошуку, то більше відвідувачів приходить щодня. Ця кількість може обчислюватися тисячами, а отже, прибуток може зростати у геометричній прогресії.

Оцінити рентабельність робіт із просування допомагає коефіцієнт повернення інвестицій ROI. Вона розраховується як:

Прибуток від продажу з пошуку = Дохід (за даними ecommerce) - Собівартість.

Відповідно, нульовий ROI буде говорити про беззбитковість проекту, а «плюсовий» - про доцільність вкладень у цей канал трафіку. Хорошим показником вважається ROI 10-20%, тобто SEO може допомогти заробити плюс 20% до початкових інвестицій. Насправді цифри можуть бути ще вищими. Багато залежить від коефіцієнта конверсії. Також має значення динаміка зростання: навіть якщо ROI негативний, роботи з просування у разі доцільно продовжувати.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019