Сім важливих нововведень у Facebook Ads
26.10.2018
У рекламному кабінеті Facebook зміни відбуваються практично щотижня. Це пов'язано з тим, що Facebook часто тестує оновлення функцій та змінює інтерфейс кабінету, намагаючись впровадити зручніше керування та забезпечити розширені можливості. Активно використовуючи нововведення, можна отримати від реклами у соціальних мережах більше. Розкажемо, на які новинки потрібно звернути увагу насамперед.
Як змінився рекламний кабінет за останній рік
У рекламній системі Фейсбуку з'явилися такі нові фішки:
- Розділ для продажу товарів у соцмережах, Marketplace. Новий плейсмент чудово доповнює звичні місця розміщення реклами, зокрема – стрічку новин. Нововведення дозволяє реалізовувати нові та вживані товари безпосередньо в рекламній мережі (тобто продавці можуть додавати речі, а покупці – знаходити їх у рамках платформи facebook.com, Instagram та сайтів, що входять до Audience Network). Завдяки Marketplace рекламодавці можуть збільшити охоплення за рахунок людей, які цікавляться схожими товарами. Також у розділі «Продаж» можна відслідковувати листування з потенційними клієнтами – усі питання, які люди будуть задавати про товар у месенджері. За угодами, які здійснюються в Marketplace, жодних комісій Фейсбук платити не потрібно. Щоб запустити тут рекламу, просто виберіть "маркетплейс" як місце розташування. Вимоги до креативів для розміщення тут – такі ж, як і в стрічці новин.
- Stories – плейсмент для демонстрації динамічних креативів, що відмінно підходить для формування лояльності до бренду. Тут найкраще заходить емоційна реклама – наприклад, продаж квитків на події, туристичні путівки. Оскільки ролик триває лише 15 секунд, повноцінно продемонструвати за його допомогою переваги складного продукту не вийде.
- Динамічні оголошення. За допомогою цього інструменту створюються комбіновані оголошення, в яких поєднуються статичні банери та відеоролики, заголовок з текстом та опис посилання, а також заклик до дії. Рекламна система сама підбирає комбінацію елементів залежно від очікувань аудиторії. Завдяки цьому демонструється найефективніша. Такі оголошення допомагають підвищувати впізнаваність бренду, трафік та охоплення. Функцію можна увімкнути у налаштуваннях групи об'яв.
- функція оптимізації бюджету. Вона працює на рівні групи та допомагає оптимально розподіляти бюджет усередині компанії за рахунок машинного навчання. Функція дозволяє визначити найбільш ефективне оголошення в рамках групи та демонструвати його частіше за інших. Таким чином можна оптимізувати весь бюджет кампанії або лише денні витрати, а також встановити ліміт витрат для кожної групи об'яв.
- Рекламні формати в Messenger: «Вхідні» та Sponsored Messages. "Вхідні" - для мобільних пристроїв: у цьому випадку оголошення демонструється як банер між контактами у вкладці з вхідними повідомленнями. Формат Sponsored Messages працює по-іншому: оголошення демонструється як повідомлення, що входить в месенджері.
- Розрахунки Return On Advertising Spend або метрика ROAS, що дозволяє оцінити окупність рекламних витрат. Це співвідношення прибутку від РК до витрат за її проведення.
- Оновлення в користувацьких (або кастомних) аудиторіях – тих користувачів, які вже взаємодіяли з вашими продуктами раніше. Можна створювати різні аудиторії, у тому числі "Залучення" або "Дії офлайн".
Рекламна платформа Facebook сама по собі унікальна, тому що в ній доступні «тонкі налаштування», виходячи з інтересів та переваг потенційних клієнтів. Скористайтеся новинками у функціоналі кабінету, щоб зробити кампанії ще більш результативними.
ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ НОВИН
Останнє в нашому блозі
Інтернет маркетинг
04.11.2019
Інтернет маркетинг
03.10.2019