Сім важливих нововведень у Facebook Ads

26.10.2018

У рекламному кабінеті Facebook зміни відбуваються практично щотижня. Це пов'язано з тим, що Facebook часто тестує оновлення функцій та змінює інтерфейс кабінету, намагаючись впровадити зручніше керування та забезпечити розширені можливості. Активно використовуючи нововведення, можна отримати від реклами у соціальних мережах більше. Розкажемо, на які новинки потрібно звернути увагу насамперед.

Як змінився рекламний кабінет за останній рік

рекламний кабінет facebook

У рекламній системі Фейсбуку з'явилися такі нові фішки:

  1. Розділ для продажу товарів у соцмережах, Marketplace. Новий плейсмент чудово доповнює звичні місця розміщення реклами, зокрема – стрічку новин. Нововведення дозволяє реалізовувати нові та вживані товари безпосередньо в рекламній мережі (тобто продавці можуть додавати речі, а покупці – знаходити їх у рамках платформи facebook.com, Instagram та сайтів, що входять до Audience Network). Завдяки Marketplace рекламодавці можуть збільшити охоплення за рахунок людей, які цікавляться схожими товарами. Також у розділі «Продаж» можна відслідковувати листування з потенційними клієнтами – усі питання, які люди будуть задавати про товар у месенджері. За угодами, які здійснюються в Marketplace, жодних комісій Фейсбук платити не потрібно. Щоб запустити тут рекламу, просто виберіть "маркетплейс" як місце розташування. Вимоги до креативів для розміщення тут – такі ж, як і в стрічці новин.

    facebook Marketplace

  2. Stories – плейсмент для демонстрації динамічних креативів, що відмінно підходить для формування лояльності до бренду. Тут найкраще заходить емоційна реклама – наприклад, продаж квитків на події, туристичні путівки. Оскільки ролик триває лише 15 секунд, повноцінно продемонструвати за його допомогою переваги складного продукту не вийде.

    facebook Stories

  3. Динамічні оголошення. За допомогою цього інструменту створюються комбіновані оголошення, в яких поєднуються статичні банери та відеоролики, заголовок з текстом та опис посилання, а також заклик до дії. Рекламна система сама підбирає комбінацію елементів залежно від очікувань аудиторії. Завдяки цьому демонструється найефективніша. Такі оголошення допомагають підвищувати впізнаваність бренду, трафік та охоплення. Функцію можна увімкнути у налаштуваннях групи об'яв.

    Динамічні оголошення facebook

  4. функція оптимізації бюджету. Вона працює на рівні групи та допомагає оптимально розподіляти бюджет усередині компанії за рахунок машинного навчання. Функція дозволяє визначити найбільш ефективне оголошення в рамках групи та демонструвати його частіше за інших. Таким чином можна оптимізувати весь бюджет кампанії або лише денні витрати, а також встановити ліміт витрат для кожної групи об'яв.
  5. Рекламні формати в Messenger: «Вхідні» та Sponsored Messages. "Вхідні" - для мобільних пристроїв: у цьому випадку оголошення демонструється як банер між контактами у вкладці з вхідними повідомленнями. Формат Sponsored Messages працює по-іншому: оголошення демонструється як повідомлення, що входить в месенджері.

    Sponsored Messages facebook

  6. Розрахунки Return On Advertising Spend або метрика ROAS, що дозволяє оцінити окупність рекламних витрат. Це співвідношення прибутку від РК до витрат за її проведення.
  7. Оновлення в користувацьких (або кастомних) аудиторіях – тих користувачів, які вже взаємодіяли з вашими продуктами раніше. Можна створювати різні аудиторії, у тому числі "Залучення" або "Дії офлайн".

Рекламна платформа Facebook сама по собі унікальна, тому що в ній доступні «тонкі налаштування», виходячи з інтересів та переваг потенційних клієнтів. Скористайтеся новинками у функціоналі кабінету, щоб зробити кампанії ще більш результативними.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019