Тренди в SEO-2019, або Що ще можна використовувати для просування сайтів?

17.12.2018

Популярні пошукові системи регулярно вдосконалюють власні алгоритми. Справа в тому, що користувачі ставляться до інформації все більш вибірково та вимогливо, тому навіть гігантам рівня Google доводиться підлаштовуватися. Постійні оновлення призводять до змін у ТОП видачі. Щоб сайт міг залишатися на перших сторінках, потрібно буде застосовувати весь відомий арсенал засобів. Але що обов'язково варто запровадити? Які поточні SEO тренди впливають на місце у видачі особливо сильно?

Голосовий пошук та розширений сніпет

Голосовий пошук та розширений сніпет

Багато потенційних клієнтів шукають голосом і товари, і інформацію. За статистикою, майже 20% користувачів віддають перевагу голосовому пошуку і зі смартфонів, і з декстопів. У смартфонах і пошукових системах «поселяються» спеціальні помічники, які істотно полегшують пошук. Зрозуміло, що в цьому випадку використовуються розмовні запити, а не просто набір ключів, причому вони стають довшими та конкретнішими. Щоб відповідати новому тренду, знадобиться створювати якісний контент, що точно відповідає «розмовним» запитам, або структурувати існуючий.

Що ж до розширених сніпетів (Featured Snippet) – це реальна можливість вийти у положення «0» у видачі. Так, пошуковик сам обирає, яку сторінку тут розмістити, але ви зможете «підлаштуватися» під його вимоги. Тут виявляються сторінки, які максимально розгорнуто відповідають на запитаний запит. Якщо ваші потенційні відвідувачі часто запитують "що, де, коли чи хто?", то можна підготувати навіть серію статей, а потім за результатами видачі покращувати їх. Враховуйте, що інформація дійсно має подаватися розгорнуто та докладно. Найкраще, якщо в тексті будуть марковані списки та таблиці з порівняннями та характеристиками.

Відеоконтент та LSI-копірайтинг

Відеоконтент

Інтерактивні технології відвойовують суттєву частку у рекламному та інформаційному контенті. Багато користувачів думають, що не варто читати характеристики, якщо можна подивитися огляд, і не варто шукати інформацію про бренд, якщо можна просто переглянути його рекламний ролик. За прогнозами аналітиків, наступного року частка трафіку, що припадає на відеоконтент, зросте до 75-80%.

Інтенсивність розвитку цього тренду можна відстежити і зараз, коли користувачі спочатку заходять на Youtube, а потім шукають необхідну інформацію в рамках цієї платформи. Зрозуміло, що пошукові системи не можуть ігнорувати ситуацію, що склалася, а тому все частіше додають відео в пошукову видачу.

Рекламодавці теж все частіше інвестують саме у створення привабливого відеоряду, що демонструє особливості бренду чи товару. Щоб створене відео сприяло успішному просуванню, знадобиться:

  • оптимізувати назву та описи з використанням ключових слів;
  • підібрати з відеоряду вдалу мініатюру, яка демонструє головне значення;
  • додати теги.

LSI-копірайтинг

Але найголовніше - знадобиться чітко розуміти, що саме "зайде" вашій цільовій аудиторії. Це ж правило стосується і LSI-копірайтингу. Ось як працює такий підхід:

  • створюються тексти на основі прихованої семантики, які більше відповідають інтелектуальній «суті», а не точним ключовим словам;
  • латентно-семантичне індексування передбачає, що тексти будуть як якісними, а й грамотно складеними;
  • матеріали повинні орієнтуватися на читача та відповідати його очікуванням;
  • природне введення текст релевантних термінів як поліпшує лояльність користувача, а й «захищає» від санкцій із боку спам-фильтров.

Виходить, що все частіше тексти ранжуються за змістом, а не за шаблонною структурою та відповідністю ключам. Для успішного SEO більше не можна виконувати якісь «роботи з просування» ізольовано. Важливо створити комплексну контент-стратегію та створювати по-справжньому експертні матеріали. Велике значення має залучення користувачів, і саме для цього важливо стежити за якістю контенту. Але продумана навігація та адаптивність сайту для мобільних пристроїв теж мають значення. Це ті тренди, що залишаються незмінними.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019