Блог

Сім способів зацікавити клієнта ще до особистої зустрічі
Ваш продукт може бути приголомшливим, а послуга – мегаефективною та дешевою. Але будь-який товар не продасть себе сам – важливо зробити правильну пропозицію клієнту. Ситуація ускладнюється тим, що люди, які приймають рішення, в день отримують цілу купу листів зі словами «ми знаємо, як збільшити ваш прибуток, і це не жарт!». А значить, потрібно зробити так, щоб кардинально від них відрізнятися, а ще так, щоб ваша пропозиція виявилася дійсно корисною та цікавою. Звісно, «найголовніший продаж», підписання договору відбудеться на особистій зустрічі. Ми ж пропонуємо 7 фішок, використовуючи які ви спонукаєте клієнта на цю зустріч прийти.
07.10.2016
Лідомагніт – чудовий спосіб збільшити базу передплатників
Коли ви приходите до нового магазину, що відкрився в торговому центрі по сусідству, то консультант, швидше за все, почує від вас: «Я подивлюсь». Продажі, як і відносини, будуються на довірі. Ви спочатку оцінюєте пропозицію і ту атмосферу, з якої вона подається, а потім тільки ухвалюєте рішення про покупку.
16.09.2016
Вісім приводів для запуску розсилки
А як часто ви пишете листи? Звичайно, йдеться не про паперові варіанти, а про електронні розсилки. Можна сказати, що е-майл маркетинг сьогодні в тренді, і якщо ви досі нічого не пишете своїм клієнтам, варто почати. Але чого? Які приводи використовувати для листа, щоб залишити приємний «післясмак» від спілкування і отримати в свою скарбничку ще одного зацікавленого клієнта, який чекатиме ваших повідомлень з нетерпінням? Є кілька приводів для рекламних розсилок. Усі вони популярні та перевірені. Про них і поговоримо.
22.08.2016
Покемон? Ловіть! - Несподівані можливості для бізнесу.
Світ збожеволів. Усі ловлять покемонів. І це при тому, що Pokémon Go, гра для смартфонів із доповненою реальністю, існує лише кілька тижнів. Навіть урядовці провідних країн так чи інакше висловилися про цю гру. Справді, 15 мільйонів завантажень за 2 дні – це щось. Але це лише чужий успіх, успіх стартапа Гугла, компанії Niantic. Ось тільки вітчизняні маркетологи можуть використовувати його для своїх прямих цілей - збільшення продажів. Адже Pokémon Go має свою локальну карту, яка допомагає покемоноловам переміщатися від однієї точки до іншої. На карті відмічені всі «злачні місця», де збираються покемони. Якщо вам пощастило, і ваш магазин або офіс вказаний на карті, достатньо встановити спеціальну табличку для покемоноловів, і все - гарантований приплив клієнтів забезпечений. Перші компанії, які так і зробили, вихваляються нечуваною відвідуваністю!
26.07.2016
Месенджери та маркетинг: поєднуємо!
Месенджери, тобто програми з миттєвого обміну повідомленнями, цілком можна використовувати і для вирішення бізнес-завдань. Адже це дуже зручно: так легко залишатись на зв'язку з клієнтом у будь-який час.
06.07.2016