Блог

Мобільні програми як інвестиції в розвиток онлайн-бізнесу
Що потрібно для просування бізнесу? Насамперед, цікаві пропозиції, гарно складена реклама та майданчик для її просування. Якщо йдеться про невеликий спальний район, то достатньо однієї гарної вивіски, щоб до вас потягнулися клієнти. А якщо мова про онлайн просування? Тут вже одного дизайну недостатньо, адже користувачі оцінюють і функціонал і зручність. Адже є ще й ціна, та інші вигоди.
16.06.2017
Динамічний ремаркетинг у Facebook: запускаємо та оптимізуємо
Навіщо потрібен динамічний ремаркетинг у Facebook? Завдяки йому ви зможете повернути тих користувачів на сайт, які з якихось причин відклали та не завершили покупку. Крім того, це чудовий спосіб нагадати про себе. І вам не доведеться актуалізувати інформацію щодо наявності та вартості: достатньо лише прив'язати оголошення до каталогів, і програма все зробить самостійно.
02.06.2017
Просування в соцмережах: чи має відрізнятися контент для Facebook, ВКонтакті та Instagram?
Якщо вас немає в інтернеті – вас немає у бізнесі. Якщо вашого бізнесу немає в соцмережах – ви втрачаєте величезну кількість клієнтів. І нехай вам здається, що красиві картинки з котиками не допоможуть збільшити прибуток. Але саме шляхом такого «спілкування» в соцмережі користувач вчиться довіряти вашій компанії, розуміє, що з вами цікаво, весело та професійно. А кому найлегше віддати гроші? Звісно, знайомому, в якому вже впевнений.
26.05.2017
Контент: правила оптимізації та контрольний чек-лист перед запуском у мережу
Якісний контент – основа успішного просування. Про це невпинно твердять і гуру в написанні текстів, і фахівці із залучення трафіку. Саме за допомогою контенту – вірусного, інформаційного, рекламного – бізнес просувається у мережі. Завдання інтернет-маркетолога - знайти ідею, яка "зачепить" користувачів, а потім під неї створити щось "таке", що сподобається пошуковим роботам. Отже, головні критерії якості контенту: його цікавість користувачам та оптимізація для пошукових систем.
05.05.2017
Файл Sitemap або мапа сайту: використовуємо коректно
Пошукове просування – процес ресурсомісткий і витратний, і тут йдеться не так про фінанси, як про час. Однак є інструменти, які дозволяють покращити ранжування сайту, але досі залишаються незрозумілими, «невизнаними» та оточеними безліччю помилок. Наприклад, файл Sitemap.
21.04.2017