Блог
Використовуємо Google Adwords, щоб розібратися в ефективності контекстної реклами
Як звіти Google Adwords допоможуть вам розібратися, наскільки ефективно налаштовані ваші оголошення? Тут передбачено кілька інструментів, що відображають статистику про те, як часто переглядають ваші оголошення, і як ви можете покращити показники, змінивши бюджет та інші налаштування.
Сніппети: оптимізуємо за правилами
Сніппет – це блок у пошуковій видачі, що містить базову інформацію про сайт. Саме від сніпетів залежить, чи захоче користувач клікнути на сайт чи піде далі. Так, якщо тут буде безладний текст, то на ресурс навряд чи захочеться переходити. Отже, сніпет повинен демонструвати інтереси користувача.
Залучаємо трафік із соцмереж: 10 способів отримати потенційних клієнтів
Соцмережі – це місце, де «мешкає» безліч людей. Ваш бренд неодмінно має бути тут, адже це одна зі складових успіху. Але як залучити трафік із соціальних мереж на ваш ресурс? Ідіть за нами, ми знаємо правильний шлях!
Удосконалений протокол HTTP/2: особливості, принципи, вплив
Текстовий протокол HTTP/1.1 нарешті оновили! Тепер ми маємо користуватися мережевим протоколом HTTP/2. Але в чому переваги оновлення?
Вірусний контент: створюємо успішний інструмент просування
Вірусний контент – це пости, інфографіка, фотографії, незвичайні програми, огляди. Їхня головна відмінність у швидкому поширенні по мережі. Результат: користувачі розважаються, а ви отримуєте потужну рекламну підтримку і робите бренд більш пізнаваним.