Блог

Поради щодо контекстної реклами. Частина 2
Колеги, як ми обіцяли в першій частині , хочемо поділитися досвідом з налаштування контекстної реклами. У цій частині обговорюється запуск пошукової кампанії в Директі, налаштування РМК, ретаргетинг у Директі, ремаркетинг в AdWords та аналітика всіх рекламних кампаній.
21.01.2016
Дашборд для оптимізатора – зручна дошка з необхідними звітами
Робота SEO-фахівця неодмінно включає набір різноманітних звітів, інструментів і сервісів, які він використовує щодня. Перегляд кожного звіту окремо триває багато часу. Зручніше користуватися зведеними таблицями або дашбордами, де включені відразу всі необхідні звіти, і можна побачити картину сайту в цілому. Таким інструментом може стати Дашборд від Google Analytics. Він покаже як загальний звіт, і детальну картину по кожному виджету.
08.12.2015
Обробка великого обсягу даних за допомогою Big Data – шлях до підвищення продажів
Аналізуючи інформацію про покупців і покупки, що здійснюються на сайті, можна бути в курсі особливостей користувачів, що дасть можливість вчасно запропонувати те, що необхідно. Максимально персоналізуючи ресурс можна досягти найбільшої конверсії та витримати високу конкуренцію.
25.11.2015
Просування сайту: елементи та методи. Як не помилитись?
Щодо інтернет-маркетингу в мережі написано багато статей. Хотілося б сфокусуватися на тому, що саме робить ваш сайт продавцем, популярним та іншим. Давайте обговоримо 9 найефективніших методів розкрутки сайту.
13.11.2015