Блог

Контент-маркетинг: як створити корисний контент
Якщо ви любитель практики, а не теорії, якщо волієте не просто вбирати, а ще й впроваджувати отримані знання в робочий процес, тоді все, що буде прочитане вами нижче, стане корисним посібником для застосування.
30.09.2015
Ефективні оголошення у соціальних мережах: тонкощі ведення короткострокових рекламних кампаній
Різноманітні короткострокові акції для користувача не в новинку, особливо останнім часом ними рясніють соціальні мережі: «гарячі путівки», «акції вихідного дня», «розпродажі» та інші wow-пропозиції, розраховані на короткий період дії. Чому саме соцмережі?
15.09.2015
8 порад щодо оформлення сторінки «Про компанію»
«Ми компанія, що динамічно розвивається…», «Наш молодий професійний колектив…», «Ми засинаємо з думками про наших клієнтів…» і купа подібної завірюхи, від якої хочеться втекти з сайту в ту ж секунду. Можливо, ви і, впевнений, багато ваших конкурентів не раз використовували такі фрази в написанні тексту «Про компанію». Саме тому далі цієї станиці відвідувачі не йшли.
14.09.2015
Високий показник відмов у Google Analytics: аналіз та причини
Google Analytics – важливий інструмент для кожного оптимізатора. Відстеження та робота над показником відмов – невід'ємна та важлива частина їхньої роботи. З одного боку може здатися, що у показнику відмов – очевидна метрика і немає нічого складного. Але! Якщо почати розбирати кожну відмову детально, з'ясовується, що дана метрика досить відносна.
17.06.2015