Ефективні оголошення у соціальних мережах: тонкощі ведення короткострокових рекламних кампаній

15.09.2015

Оголошення у соціальних мережах У цій статті хотілося б поговорити про те, як максимально ефективно запустити рекламну кампанію (далі РК) щодо короткострокових акцій у соціальних мережах. Тож почнемо.

Різноманітні короткострокові акції для користувача не в новинку, особливо останнім часом ними рясніють соціальні мережі: «гарячі путівки», «акції вихідного дня», «розпродажі» та інші wow-пропозиції, розраховані на короткий період дії. Чому саме соцмережі?

Все просто - це ідеальний майданчик для максимального охоплення аудиторії та отримання цільового трафіку. Аудиторію можна детально таргетувати, щоб оголошення показувалися максимально релевантної аудиторії.

При цьому можна переглянути докладну статистику та задіяти ремаркетинг. До того ж, є можливість використовувати свою базу покупців.

Фахівець, який налаштовує РК у соцмережах, у цьому випадку має бути як олімпійський чемпіон на змаганнях: увімкнути весь свій професіоналізм і діяти чітко, реагувати швидко, вичавити результат по максимуму. Плюс, не можна забувати, що під час акції можуть виникнути складності, особливо якщо йдеться про розлучення з великою сумою. На таку покупку люди вирішуються довше, ніж звичайно.

Про що потрібно пам'ятати при налаштуванні РК у соцмережах

Оголошення у соціальних мережах

Зображення

Тут має бути все чітко та зрозуміло: картинка барвиста, інформативна та не зливається з фоном. Не забувайте вказати вартість, знижку та термін акції. Переваги краще показати крупним планом.

Так ви зможете вкластися в мінімальний формат оголошення з максимально чіткою та зрозумілою користувачеві інформацією.

Текст

Зрозуміло, детально розписувати всі переваги товару (послуги) не буде місця. Тому потрібно вкластися в кілька коротких речень. Ключовий меседж має бути у перших 4-5 словах. Далі - call to action: "встигніть купити", "замовте зараз" і т.п. Хороший прийом – «запитання-відповідь».

Просто питання не працює. Перевірено на практиці, що такі оголошення отримують більшу кількість відмов.

І ще, не дублюйте інформацію про знижку та вартість під час переходу на оголошення. Краще дайте більше інформації про свою пропозицію.

Формат оголошення

Немає єдиного шаблону. Кожен майданчик має свій формат і свої особливості. Але, місце розташування, як правило, сайдбари ліворуч чи праворуч, або у стрічці новин.

Оголошення у соціальних мережах

Реклама у Facebook

Реклама у цій соцмережі має формат каруселі. Передбачає завантаження від 3 до 5 оголошень з можливістю використовувати UTM-мітки на кожен банер, що спростить оптимізацію РК надалі. Це можна порівняти з міні-маркетом, де можна запропонувати супутні товари, або аналогічні. Вмістити потрібно буде в 200 символів.

Реклама у «ВКонтакті»

З 1 липня "ВК" "викотив" новий формат оголошень. До цього його тестували у закритому доступі. Донедавна рекламний пост міг бути показаний унікальному користувачеві лише один раз. Тепер до 5 разів. Спершу оплата знімалася за показ, тепер за клік. За кількістю символом реклама ВКонтакте ніяк не обмежує, а як додаткова плюшка від ресурсу - можливість вставити посилання на сайт. Це дає можливість більш розгорнуто подати інформацію про пропозицію, ніж просто в лівому сайдбарі.

Незабаром такий формат подачі буде доступний у мобільній версії та додатку.

Важливо! Необхідно подбати про максимально детальне розбиття кампанії. Робиться це для того, щоб якщо РК не «вистрілила» із самого початку, вчасно зреагувати і відключити її.

Ремаркетинг

Штука необхідна, працююча, і має бути на замітці у кожного маркетолога. Збирайте бази даних, використовуйте їх для ремаркетингу, показуйте оголошення тим, хто вже цікавився вашою пропозицією. Але тут треба врахувати, що не варто пропонувати, наприклад, кредит тому, хто його вже взяв. Або якщо відвідувач став вашим покупцем, то цілком можливо, що його зацікавить супутній товар до купленого або додаткове обладнання.

І на останок

Реклама робиться у тому, щоб вона приносила трафік. Оголошення не повинні простоювати через занадто маленьку цільову аудиторію або маленьку ставку. Тільки після того, як реклама зробила свою справу, приймається рішення відключати її або оптимізувати подальшу роботу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019