⭐10 ознак сайту, якому час у кошик✹

17.07.2015

10 ознак сайту, якому час у кошик

Ви власник веб-ресурсу, який з незрозумілих причин не приносить прибутку? Тоді цей матеріал для вас.

Інтернет повний найрізноманітніших сайтів. Умовно їх можна поділити на "живі" і не дуже. На останніх і хотілося б зупинитися, оскільки саме вони тягнуть ваш інтернет-бізнес на дно рейтингу. Саме «мертві», застарілі сайти малого того, що не стимулюють продаж, ще й шкодять маркетингу компанії.

Також рекомендуємо для прочитання цей матеріал тим, хто тільки планує придбати інтернет-сайт, щоб знали, на які граблі наступати не слід. Тож почнемо.

1. Барвистий мотлох на головній сторінці

1. Барвистий мотлох на головній сторінці

Так Так Так! Навіть незважаючи на те, що з часів створення перших сайтів інтернет-дизайн давним-давно зробив крок з Ери Динозаврів далеко вперед, частенько можна зустріти сайти з купою різнокольорових блоків, фото і посилань, безліччю яскравих графічних елементів на головній сторінці.

Наша порада:

Переберіть знову «багатство» головної сторінки. Швидше за все, більшу частину промо-блоків, посилань і миготливих різнокольорових банерів потрібно прибрати, тому що вони засмічують сайт і відволікають його основну ідею.

2. Застарілі кліпарти

Застарілі кліпарти

І цей факт має місце. Фотографії все тієї ж ери створення перших сайтів: чоловіки і жінки в ділових костюмах з білосніжними усмішками, що іскряться. Фотографій викопаних десь зі звалищ кліпартів не повинно бути. На сьогоднішній день є маса щодо недорогих послуг фотографа, якими можна скористатися та придбати якісні, унікальні та цілком сучасні фото.

Наша порада:

Не скупитися і розщедритися на фото-послуги в ім'я розвитку інтернет-бізнесу, який потім поверне вам ваші витрати сторицею. Якщо ж грошей зовсім немає, тоді постарайтеся знайти безкоштовні фото в інтернеті, які максимально наближені до реальності.

3. Непрацюючі посилання

Непрацюючі посилання

Це буває навіть на «доглянутих» сайтах: колись було розміщено посилання, але з якихось причин посилання перестало працювати. Можливо, сторінку було переміщено або видалено.

Наша порада:

Не полінуйтеся пройтися сторінками сайту та натискати на посилання, перевіривши таким чином їх працездатність. Якщо часу немає або посилань дуже багато, скористайтеся сервісами для веб-майстрів від Яндекс або Googlе. Вони допоможуть за секунди визначити всі побиті посилання.

4. Контактна інформація

Контактна інформація

Навряд чи вселяє довіру самотня адреса електронної пошти в парі з номером телефону без вказівки будь-яких контактних осіб на сторінці контактів. Це типова картина для сайтів початку 90-х, але не сучасних! Бажаєте викликати довіру? Читайте нижче.

Наша порада:

Визначте пару-трійку ключових осіб у компанії, вкажіть їх ПІБ, посади та регалії, номери телефонів та e-mail. Це дасть зрозуміти людині, що вона довіряє свої гроші цілком реальній компанії з «живими» людьми, а не фірмі «Роги та Копита», яку в разі чого вдень з вогнем не знайдеш.

5. Самозапуск звуковий та відео супровід

Самозапускний звуковий та відео супровід

Уявіть ситуацію: пізно ввечері, коли всі відпочивають, ви вирішили сісти за комп'ютер у пошуках потрібної інформації. Відкриваєте сайт, а звідти вривається несамовитий музичний або відео супровід Білана або Лепса. Думаю, сімейство, що прокинулося в переляку, не скаже вам спасибі за душевну музику. Як думаєте, яким буде ваш наступний крок? Ні, не вимкнути звук, а натиснути на червоний хрестик у правому верхньому кутку монітора.

Наша порада:

Дозвольте користувачеві самому вирішити, чи хоче він переглядати відео та блукати сторінками сайт у супроводі музики. Зробіть опціональним запуск звуку та відео.

6. Лічильники статистики

Лічильники статистики.

Спайлоги та лічильники відвідувачів – давно покійні елементи інтернет-сайтів. Як мінімум, вони уповільнюють завантаження сайту. Позбавляйтеся їх. Якщо все-таки є непереборне бажання похвалитися власною статистикою, залиште таких дрібниць якнайменше.

Наша порада:

Переконавшись, що лічильники статистики відсутні в полі видимості користувача, переконайтеся, що в коді сторінки не залишилося прихованих скриптів і кодів лічильників. Не можете самі – зверніться до знайомого фахівця.

7. Відокремлюємо текст від картинок

Відокремлюємо текст від картинок

Тексти на сайті мають бути вставлені як тексти, а не як картинки. Тексти в картинках можуть неправильно відображатися браузерами. Також вони не читаються пошуковими системами. Якщо ви не знаєте напевно, як він вставлений, перевірте в такий спосіб: збільште сумнівну сторінку і якщо видно пікселі, то текст був вставлений як картинка. Якщо ж якість не змінюється - все ОК, текст правильно вставлений.

Наша порада:

Якщо ви виявили, що важлива інформація про вашу компанію вписана неналежним чином, спантеличте програміста-верстальника, щоб той відокремив текст від картинок.

8. Сліди «чорної» оптимізації

Сліди «чорної» оптимізації

Чи то через недосвідченість, чи то через свою твердолобість, деякі оптимізатори досі розміщують тексти на кшталт: «Хочете купити модний одяг у Києві недорого? Тоді звертайтесь до найкращого інтернет-магазину з продажу одягу в Києві недорого. Ми готові надати вам широкий асортимент одягу в Києві недорого» і таке інше. Важливо усвідомити, що тексти такого роду – переоптимізовані та дратівливі користувача – давно не працюють, ні для пошукових систем, ні для користувача. Ключові фрази мають бути «вплетені» у речення природно. Перестаратися з ними не можна.

Наша порада:

Попрацювати самому, а якщо не виходить, доручити написання унікального тексту, що легко читається, досвідченому копірайтеру.

9. Тривимірні чоловічки

Тривимірні чоловічки

Будь ласка, не використовуйте цей безликий безглуздий жах на сторінках сайту. Просто не потрібне.

Наша порада:

Тривимірних чоловічків в брухт!

10. Flash-анімація

Flash-анімація

Не використовуйте Flash-анімацію на сторінках сайту. Повірте, немає нічого гіршого, ніж миготлива «шапка» інтернет-магазину або корпоративного сайту. Крім того, флеш-заставки можуть не працювати на деяких пристроях (наприклад, гаджети Apple). Ще вони не проходять індексацію та можуть гальмувати завантаження сайту. У крайньому випадку Flash-блоки можуть бути доречними, якщо, наприклад, потрібно повідомити про акцію або знижки. Не більше.

Наша порада:

Перегляньте сайт. Знайдіть у собі сили відмовитися від миготливих блоків на сайті. Зверніться до фахівця. Тлумачний веб-дизайнер легко зможе замінити всю цю «красу» на не менш красиві блоки, тільки вже без миготливих елементів.

Якщо ви хочете, щоб ваш інтернет-ресурс був конкурентним у своєму напрямку, тоді докладіть усіх зусиль, щоб жоден з вищеперелічених пунктів не був відзначений плюсиком під час аудиту вашого сайту конкурентами.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019