Рекомендації щодо створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

17.09.2015

Створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

Можливо, комусь буде незрозуміло навіщо морочитися створенням банерної реклами, якщо є чудова альтернатива – пошукова мережа. Відповідь проста: по-перше, серед контекстно-медійних оголошень нижче конкуренція, ніж у пошуковій мережі. По-друге, використовуючи КМС, можливо розміщувати графічні або банерні оголошення, а не тільки текстові. А це дозволяє використовувати креативні ідеї на всю котушку.

Варто пам'ятати, що ваші оголошення відображатимуться не в пошуковій видачі, куди приходять по щось конкретне, а на сайтах-партнерах, включених до КМС. А туди люди приходять переважно з метою скоротити час. Ваша реклама матиме успіх, якщо ви зумієте відвернути відвідувачів сайту від основного контенту сторінки, щоб привернути увагу до себе.

Тут навіть може бути задіяна нестандартна лексика та образи, адже ваше завдання – порушити цікавість, кинути call to action потенційному клієнту. У цьому, безперечно, програють текстові оголошення. Вони можуть так притягувати погляд, як графічні.

Варто зазначити, що не всі сайти, що увійшли до мережі контекстно-медійної реклами Google, розраховані на розміщення графічних оголошень, проте є й мільйони тих, хто може на своїх площах розмістити барвистий рекламний банер.

Створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

І, природно, є певні вимоги та рекомендації, які потрібно враховувати, створюючи графічні оголошення. Давайте коротко їх розглянемо.

Формат

Графічні оголошення, які містять анімації, мають певні обмеження. Є можливість «показуватися» у форматі анімаційних банерів, HTML5 та Flash.

Текст оголошення

Не забуваємо, що банерна реклама теж має текстову містить, у тому числі, заклик до дії. І вимоги для них є рівнозначними тим, що пред'являються для звичайних оголошень у пошуковій видачі. Потрібно лише трохи підправити текст і вкластися у певний мінімум. Залишається лише вирішити питання із графікою.

Банер своїми руками

Якщо штатного дизайнера немає, а замовлення банера у фрілансера – це зайві витрати для вашого бюджету, тоді можна скористатися тим, що пропонує система Google:

У закладці «Оголошення», натиснути кнопку «+Оголошення» та вибрати «Графічне оголошення».

Створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

Після цього система пропонує створити банер самостійно, завантаживши готове оголошення, або створити його, взявши за основу сторінку, що рекламується.

Джерелом генерації може стати будь-яка сторінка вашого рексурсу, і необов'язково та, на яку вестиме банер. Важливо не забути змінити адресу цільової сторінки, якщо ви вказали іншу сторінку.

Створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

Після того, як буде натиснуто кнопку «Створити оголошення», система просканує вказану вами сторінку і видасть на вибір безліч готових банерів. Якщо жодне із запропонованих не сподобається, можна їх оновити та отримати ще варіанти.

Вибираємо не поспішаючи

Після того, як ви зупинилися на одному з них, не поспішайте вибирати. Перегляньте його в різних розмірах, при необхідності відредагуйте текстову та графічну складову. Робиться це так:

При наведенні на вибране оголошення у спливаючому меню з'явиться список пунктів, в якому вибираємо "Змінити".

Створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

Далі з'явиться редактор. Можна змінити майже весь вміст оголошення. Заодно, можна подивитися зовнішній вигляд банера в різних форматах.

Створення банерної реклами для ремаркетингу та КМС Google

Після того, як все необхідне підправлено, натискаємо «Готово». І так кожне оголошення, яке ви оберете. Усі вони матимуть статус «Вибрані».

Не забуваємо тестувати

Не забуваємо про спліт-тестування (послідовний показ мінімум двох оголошень, з метою визначення найбільш клікабельного). Адже для максимальної віддачі від рекламної кампанії потрібно постійно тестувати та аналізувати, яке з оголошень дає найбільшу віддачу. Не варто зупинятись на одному наборі банерів. Створіть кілька з чудовою графікою та текстами.

Варто зазначити, що об'єктивною оцінкою клікабельності буде порівняння двох або кількох банерів однакового розміру.

Перевірка на коректність відображення

Після того, як набори створені, перевірте кожен з них на коректність вмісту та те, як відображається інформація. Якщо все влаштовує, тиснемо "Зберегти".

Наступний етап – очікування на схвалення редактора на відповідність вимогам до графічних оголошень. Якщо все гаразд, то незабаром оголошення будуть запущені в показ залежно від типу вибраної кампанії та внесених налаштувань.

І ще одна, важлива рекомендація. Якщо банер призначений для ремаркетингової кампанії, при його створенні варто враховувати, що ті, хто його побачить, вже були на сайті та, швидше за все, зацікавлені пропозицією. Тому можна сміливо звертатися до «ти» закликаючи до дії. Завдання такого оголошення - "висмикнути" користувача, повернути на свій сайт.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019