Блог

Як подружити сайт із пошуковим алгоритмом Венеція від Google?
Пінгвін, Панда, Колібрі та... Венеція – професійні штибу оптимізаторів та вебмайстрів плавно змістилися зі «звірячих» на географічні аналогії. Алгоритм пошуку Венеція від Google повністю заявив про свої права і в Україні. Що це означає і як тепер поводитися власникам сайтів?
19.02.2015
Аудит облікового запису контекстної реклами AdWords
Обліковий запис Google AdWords створити просто, складніше – перетворити його на ефективний канал продажів. Нових рекламодавців спокушає простота налаштування кампанії, яку обіцяє система. У результаті нам у роботу все частіше надходять готові облікові записи із заявкою на збільшення ефективності оголошень. Кожна компанія є унікальною, але є деякі базові принципи, які ми застосовуємо для аудиту облікових записів контекстної реклами в Google.
27.01.2015
7 основних помилок у налаштуванні контекстної реклами
Яндекс та Google запевняють, що для створення ефективної кампанії контекстної реклами не потрібні спеціальні навички. Почасти це правда, але наскільки ця витівка буде ефективною багато в чому залежить від знань особливостей систем Яндекс.Директ і Google AdWords. Хитрості та нюанси доступні не всім і не відразу, вони пізнаються шляхом вгризання у талмуди мануалу, дослідами, пробами та помилками. Про останні, найпоширеніші, ми й поговоримо сьогодні.
24.12.2014
Проводимо SEO-аудит сайту – частина третя
Посилання, все про посилання! Кому небагато посилань? У заключній (правда-правда) частині SEO-аналізу ми уважно поглянемо на трафік, а також внутрішні та зовнішні лінки. Влаштовуйтесь зручніше, розмова буде серйозною, але цікавою.
24.10.2014