Як боротися з кинутими кошиками?

05.11.2014

Как бороться с брошенными корзинами? Ви ретельно проаналізували сайт і особливо форму замовлення, налаштували все за останнім словом вебу, спростили, роз'яснили та прикрасили, але потенційні клієнти все одно вислизають із кошика. Як повернути їх назад і переконати зробити покупку?

Саме на збільшення кількості постійних замовників слід кидати «важку артилерію» своїх маркетингових ресурсів. Для завоювання лояльності покупців необхідно вправно та оперативно повертати їх на сайт. Особливо важливо приділити увагу відвідувачам, які залишили кошик з товарами, адже вони апріорі зацікавлені у покупці. Існує кілька методів "війни" за повернення користувача до незавершеного сеансу.

E-mail маркетинг

E-mail маркетинг

Здавалося б, автоматичне розсилання тригерів – персоналізованих листів, що нагадують про кинутий кошик, – крок очевидний, але до нього вдається мізерний відсоток ретейлерів. Практикують e-mail маркетинг переважно «мастодонти» ринку Ecommerce з широким діапазоном геотаргетингу. Тим не менш, зі зростанням конкуренції, до цього способу збільшення конверсії кошика вдається все більше власників інтернет-магазинів. Для організації розсилки можна скористатися спеціальними платними та безкоштовними сервісами або використовувати систему власної розробки.

За даними досліджень 46% користувачів, отримавши повідомлення, що нагадує, повернулися б на сайт для продовження оформлення замовлення.

Щоб надіслати листа для початку необхідно отримати електронну адресу відвідувача сайту. Просіть користувача надати свій e-mail при кожному зручному випадку:

  • для відправки повідомлення про появу відсутнього на даний момент товару на складі;
  • при оформленні замовлення, але, у жодному разі, не під час додавання продукції до кошика;
  • для розсилки спеціальних пропозицій, повідомлень про розпродаж тощо.

У рейтингу ТОП 1000 журналу Internet Retailer 97,5% інтернет-магазинів запитують мило на першій сторінці оприлюднення заявки.

Що обов'язково має бути у листі?

  1. Ненав'язливе нагадування про незавершену транзакцію.
  2. Пропозиція допомоги у завершенні покупки.
  3. Заклик до дії.
  4. Посилання швидкого переходу до оформлення замовлення.
  5. Посилання безпосередньо на кошик для редагування вмісту.
  6. Детальний опис товарів, що сподобалися, з фотографіями.
  7. Посилання на онлайн-чат або будь-який інший спосіб зв'язатися зі службою підтримки.
  8. Стимулююча до купівлі інформація: нагадування про терміни «витікання кошика», тобто часу на завершення оформлення замовлення або інформація про обмеженість запасів товару на складі.

Факультативно до тригерного листа додають та іншу продукцію з тієї ж чи суміжної категорії, яка може зацікавити відвідувача.

Якщо в кошику дуже багато продуктів, то в листі рекомендується зменшити їх кількість. Оптимальне число товарів, що відображаються, краще визначити методом тестування різних варіантів тригерів.

Один із останніх трендів e-mail маркетингу – використання GIF-анімації у листах розсилки. За умови грамотного використання гіфки здатні підвищити продаж на 300%.

У гонитві за приголомшливим click-rate будьте обережні з пропозицією знижок та безкоштовної доставки. Постійні клієнти незабаром розкусять вашу стратегію і навмисно кидатимуть кошики в очікуванні пільг. Найкраще залишити знижку на десерт і не пропонувати її в першому ж листі-нагадуванні.

Класичний метод розсилки тригерів передбачає три листи, але оптимальний час їхнього відправлення варіюється і тут теж не обійтися без тестування.

Обов'язково простежте, щоб після оформлення замовлення нагадування не надсилалося.

Ремаркетинг за допомогою контекстної реклами

Ремаркетинг при помощи контекстной рекламы

Пошукові системи пропонують широкий спектр можливостей з настроювання оголошень ретаргетингу для різних категорій відвідувачів сайту, у тому числі для користувачів, що кинули кошик. За допомогою спеціальних налаштувань користувачі, які здійснили певну дію (відвідування сайту, конкретної сторінки, незавершене оформлення замовлення та інше), вносяться до списку ремаркетингу, для якого складаються текстові або банерні оголошення. Вони відображатимуться на сайтах-партнерах пошуковика, тематику ресурсів можна суворо регламентувати, виключивши майданчики з небажаним вмістом. Особливо ефективні повідомлення з фото переглянутого товару та пропозиціями схожих моделей із тих самих категорій.

Оголошення для користувачів покинули кошик обов'язково повинні включати заклик до дії і, по можливості, що приваблює бонус. Для ретаргетингу важливо грамотно обмежити період показу оголошення відвідувачеві сайту з певного списку, враховуючи при цьому час прийняття рішення про купівлю для різних категорій товарів.

Невеликі хитрощі для повернення користувачів на сайт

Небольшие хитрости для возвращения пользователей на сайт

  1. Забезпечте клієнтам різноманітність способів оплати, в тому числі можливість скористатися електронними платіжними системами, що набирають популярність.
  2. Не забувайте про кросбраузерність.
  3. Перевіряйте працездатність кошика на мобільних пристроях.
  4. За допомогою Google Analytics відстежуйте етапи, на яких користувачі залишають кошик.
  5. Максимально спростіть процес оформлення замовлення.
  6. Крім інструментів інтернет-маркетингу використовуйте також прямі дзвінки менеджерів клієнту, робота «по-старому» завжди показує стабільно високий відсоток конверсії.

Успішно завершують процес оформлення замовлення 15-25% повернутих покупців.

Найцікавіше та найскладніше у поверненні потенційних клієнтів на сайт – індивідуальний підхід. Універсальної ради немає і бути не може, тому вивчайте свого покупця , тестуйте різні способи, і ви отримаєте армію шанувальників бренду, а також стабільний дохід на додачу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019