7 основних помилок у налаштуванні контекстної реклами

24.12.2014

7 основных ошибок в настройке контекстной рекламы

Яндекс та Google запевняють, що для створення ефективної кампанії контекстної реклами не потрібні спеціальні навички. Почасти це правда, але наскільки ця витівка буде ефективною багато в чому залежить від знань особливостей систем Яндекс.Директ і Google AdWords. Хитрості та нюанси доступні не всім і не відразу, вони пізнаються шляхом вгризання у талмуди мануалу, дослідами, пробами та помилками. Про останні, найпоширеніші, ми й поговоримо сьогодні.

1. Немає списку мінус-слів

Подбор списка минус-слов в контекстной рекламе

Та й якщо така є, часто вона може бути неякісною і неповною. Крім омонімів і словоформ з різними значеннями необхідно також враховувати, що кожен сегмент бізнесу має свої особливості. Наприклад, продаючи жіночі трикотажні сукні в роздріб, необхідно додати мінус-слова «вечірні», «весільні», «випускні», «оптом», «опт», «дитячі» тощо. Виключаючи таким чином нерелевантні запити, можна хвацько заощадити на вартості кліка і згодом збільшити бюджет.

2. Низькі ставки на старті кампанії

Біч початківців рекламодавців контексту. Бажання заощадити та невпевненість у власних силах часто штовхають на встановлення мінімальних ставок. Скупий платить двічі – приказка, що ідеально відображає суть контекстної реклами як у Директі, так і в AdWords. Чим вищі початкові ставки, тим більше шансів заощадити надалі.

Середня ціна кліка за оголошенням визначається показником CTR (співвідношення показів до кліків). Чим вищий цей параметр, тим менша плата за перехід, тому під час запуску кампанії рекомендується встановлювати ціни вище, ніж у конкурентів. У результаті оголошення буде показано на топових позиціях і по ньому перейде більше користувачів. Завищені ставки на старті забезпечать найвищий CTR. Дайте системі деякий час для оцінки ваших заслуг і незабаром з'явиться можливість знизити ціну. Все знову ж таки крутиться навколо CTR, його високий показник для Google AdWords і Яндекс.Директ про якість оголошення і дозволить надалі платити за клік менше.

3. Одна мова

Настройка языков в кампании контекстной рекламы

Для рекламної кампанії в Україні необхідно вказувати українську, російську та англійську мови. Багато хто вважає, що це налаштування відповідає за мову оголошень, але насправді це мови налаштування браузерів користувачів.

4. Неправильне налаштування геотаргетингу та часу показу оголошень

Будь-які помилки в налаштуванні реклами спричиняють невиправдані витрати. Без грамотного налаштування міст показу оголошень, за ними кликатиме, в тому числі, нецільову аудиторію, яка й рада б відвідати сауну в Харкові, але їхати до вас з іншого кінця країни їй накладно. Та сама історія з часом. Потенційний клієнт побачив оголошення, перейшов на посадкову сторінку і вирішив одразу замовити послугу. Менеджери тим часом закінчили свій робочий день і не змогли відповісти на дзвінок. У результаті замовлення втрачено, а гроші на рекламу витрачені даремно.

5. Не налаштовані цілі

Настройка целей в кампании контекстной рекламы

Для подальшого покращення ефективності кампанії необхідно відслідковувати та аналізувати показники конверсії, що неможливо зробити без налаштування цілей. Залежно від спрямованості бізнесу необхідно вибрати найбільш цінні ліди (конверсійні дії) та вказати їх у кампанії. Наприклад, перехід у кошик, сторінку оформлення замовлення тощо.

6. До кампанії не вносяться зміни

Ця помилка допускається дуже часто. Після копітких робіт на старті про рекламу забувають. Тим часом в обліковому записі відбувається маса перипетій: стрибки вартості кліків, варіювання показів на день, зміна значень CTR. На всі ці важливі моменти, особливо першого тижня після запуску, необхідно реагувати оперативно. Для досягнення максимальної ефективності за кампанією необхідно стежити постійно, аналізуючи та порівнюючи різні її параметри за певні періоди.

7. Нехитрі оголошення

Составление объявлений контекстной рекламы

Про мистецтво написання дійсно ефективних оголошень можна написати окрему статтю, як і про помилки, які допускаються при їх складанні. На які ж граблі найчастіше наступають недосвідчені рекламодавці?

  • граматичні помилки;
  • друкарські помилки;
  • неузгоджений текст;
  • відсутність ключових слів у оголошенні;
  • немає розширень (адреси та телефони фірми, додаткові посилання на інші розділи сайту);
  • посилання в оголошенні веде на головну, а не релевантну посадкову сторінку;
  • немає унікальної торгової пропозиції, опису переваг товару/компанії.

Окрему увагу хотілося б приділити відсутності динамічної вставки {KeyWord: Текст заголовка за промовчанням}. Про цю зручну фішку знають не всі, завдяки їй користувач бачить в заголовку саме той запит, який він вводив у пошуковому рядку.

Помилки згубно впливають не лише на успіх реклами в Яндекс.Директ та Google AdWords, але й на витрати, пов'язані з нею. Існує маса методів поліпшення кампанії, але, навіть виправивши зазначені вище недоліки, можна істотно підвищити її ефективність.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019