Проводимо SEO-аудит сайту – частина третя

24.10.2014

Проводим SEO-аудит сайта – часть третья

Посилання, все про посилання! Кому небагато посилань? У заключній (правда-правда) частині SEO-аналізу ми уважно поглянемо на трафік, а також внутрішні та зовнішні лінки. Влаштовуйтесь зручніше, розмова буде серйозною, але цікавою.

Відвідуваність

Посещаемость сайта

Для подальшого просування важливо знати відсоткове співвідношення джерел переходів на сайт, серед яких:

  1. пошукові системи, за запитами, що вводяться користувачами, які в свою чергу поділяються на окремі категорій;

    • брендовий трафік (запити під назвою компанії, наприклад, «створення сайтів Webakula»);
    • комерційні запити – «розкручування сайтів», «seo просування Харків»;
    • контекстна реклама ;
    • назва домену в запиті - "webakula.ua", "портфоліо webakula.ua".
  2. прямі переходи;
  3. соц мережі;
  4. закладки браузера;
  5. зовнішні сайти.

Прагнучи до збільшення брендових запитів, а значить і підвищення рівня впізнаваності компанії, не слід забувати і про добрий пошук. Комерційний трафік якраз і повинен познайомити з новим брендом людей, які нічого не знають про нього.

Під час SEO-аналізу необхідно враховувати та пристрої, з яких відвідується ресурс, а також відсоток відмов. На практиці ми неодноразово спостерігали підвищений інтерес до майданчика від мобільних пристроїв. При цьому якщо сайт не адаптований під смартфони та планшети відсоток відмов зазвичай зашкалює.

Вихідні посилання

Исходящие ссылки

Для будь-якого сайту важливі посилання, почнемо з вихідних. Вони можуть дуже зіпсувати репутацію ресурсу, якщо ведуть на неякісні майданчики.

В принципі посилатися можна на будь-які сайти, заздалегідь прописавши в тезі атрибут rel="nofollow", що забороняє пошуковикам переходити по цьому лінку.

Для SEO-аудиту важливо також перевірити майданчик на наявність про битих посилань, зробити це можна за допомогою сервісу Link Checker від W3C.

Вхідні посилання

Зворотні посилання в майбутньому мають стати менш значущими для просування, але поки вони працюють, необхідно враховувати їхню якість і щільність.

Обратные ссылки

Визначити кількість трастових та інших зворотних посилань, чи є сайти, що посилаються, тематично еквівалентними аналізованому ресурсу можна за допомогою різних сервісів:

  • Яндекс.Вебмайстер;
  • Google Webmaster Tools;
  • Open Site Explorer;
  • Majestic SEO;
  • Ahrefs.

Лінки з неякісних сайтів-донорів необхідно постаратися видалити. Пошуковики автоматично вважають ресурс неякісним, якщо на нього ведуть посилання з низькосортних майданчиків і навпаки. Природно, великим плюсом будуть лінки з ресурсів з тієї ж галузі.

Набір маси посилань повинен бути максимально природним, з гарною, плавною позитивною динамікою зростання, без різких перепадів.

На малюнку нижче можна простежити різкі стрибки та падіння в посилальному профілі домену, що може призвести до накладення на сайт санкцій від пошукових систем і, як наслідок, падіння трафіку та просідання позицій.

Неверные набор ссылочной массы

Далі представлений графік з органічним збільшенням маси посилань.

Ссылочный профиль с постоянной позитивной динамикой

Акуратність дій і постійне поповнення лінків на ресурс, що просувається, не викличе підозр у роботів. Для грамотної розкрутки сайту різке припинення закупівлі посилань, а потім таке ж стрімке поповнення їх небажано.

Результат SEO-аудита сайта

Мета SEO-аудиту – зробити сайт впізнаваним, привабливим та авторитетним для пошукових систем, одночасно покращуючи його показники usability. У результаті ресурс стає зручним для користувачів, збільшується трафік, зростають продажі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019