Як подружити сайт із пошуковим алгоритмом Венеція від Google?

19.02.2015

Алгоритм Google Венеция (Venice)

Пінгвін, Панда, Колібрі та... Венеція – професійні штибу оптимізаторів та вебмайстрів плавно змістилися зі «звірячих» на географічні аналогії. Алгоритм пошуку Венеція від Google повністю заявив про свої права і в Україні. Що це означає і як тепер поводитися власникам сайтів?

Суть пошукового алгоритму Венеція

Про Venice насправді відомо вже давно – з лютого 2012 року. Однак тоді вогонь уваги seo-суспільності відвернув на себе оновлення Panda до версії 3.3. Якась Венеція залишилася не приділяється, поки недавно алгоритм не «наслідив» і на просторах Рунета.

Суть поискового алгоритма Венеция

На підставі даних Google Places Venice підлаштовує видачу під місцезнаходження користувача. У результаті отримуємо більш персоналізовані результати у пошуку. Вказавши в налаштуваннях певне місто, наприклад, Київ, на запит «булочна» користувач отримає посилання на столичні заклади зі свіжою випічкою. Відповідно органічна видача для того ж ключового слова, але з іншим містом у налаштуваннях буде інше.

7 порад для вебмайстрів та оптимізаторів

Все веде до того, що наступний рік пройде під егідою локалізації високочастотних запитів, за якими просувається сайт. При цьому наявність філії компанії та фізичної адреси як такої в конкретному регіоні не є обов'язковою.

У грамотно персоналізованих сайтів у топі є кілька спільних особливостей.

  1. Посадкові сторінки оптимізовані під певний регіон. Навіть якщо конкретного ресурсу немає фізичної адреси в якомусь конкретному місті, у нього обов'язково має бути посадкова сторінка «заточена» під цю локацію.
  2. Схема: місто + запит. Високе ранжування також може бути забезпечене згадкою локації в поєднанні з ключовим словом у title, description та keywords.
  3. Персоналізований контент. Фокусування на конкретній місцевості, грамотне поєднання метатегів із вмістом сайту також позитивно впливає на позиції в локальних видачах.
    Разметка адресов под венецию
  4. Розмітка адрес. Для того, щоб Google напевно дізнався про географічну спрямованість сайту, необхідно розмітити контактні дані та іншу інформацію про компанію за допомогою сервісів schema-creator.org та microformats.org.
  5. KML -файл . За допомогою ресурсу geositemapgenerator.com можна створити KML-файл, який відповідає за відображення точних геопросторових даних про компанію для Google Earth.
  6. Локалізований лінк-білдинг . Статейне просування, воно ж контент-маркетинг, ефективно працює і для підвищення позицій ресурсу у видачі, що конторується алгоритмом Венеція. Коментарі з посиланнями на ресурс, що просувається, розміщені на сайтах і форумах аналогічної та суміжної тематики, хеш-теги із зазначенням міста – все це допоможе наростити посилальну масу локальних сторінок. Гостьовий постінг у локальних блогах і соцсигнали від сторінок з прив'язкою до регіону просування є тією ж метою.
    Уникальный контент
  7. Унікальний контент . Працюючи над оптимізацією сайту під алгоритм Венеція, не варто забувати про його одноплемінників. Панда не дрімає і може застосувати санкції до сайту за тексти, що дублюються. Вихід один – наповнювати ресурс унікальним вмістом потреб локалізації.

Сподіваємось, наші пояснення та рекомендації допомогли вам розібратися у принципах роботи алгоритму Венеція. Не забувайте покращувати та розвивати свій ресурс, щоб завжди бути в топі локалізованої органічної видачі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019