Мобільні програми для бізнесу: to be or not to be?

24.02.2015

Мобильные приложения для бизнеса

Мобільний додаток – прогресивний метод просування бізнесу. Основна його перевага в тому, що вона буквально під рукою у потенційного клієнта, тому брендам рекламувати свої товари та послуги стає все простіше. Однак мобільні програми підходять далеко не кожному бізнесу. Кому саме підходять? Які бувають? Про все по порядку.

«Навіщо вам додаток? - У всіх є, і нам треба»

На жаль, але це дуже поширена думка, що і засмучує. Коли на вітчизняному ринку тільки-но з'явився Foursquare, багатьом компаніям захотілося створити там своє представництво. А навіщо пояснити до ладу не могли. Схожа ситуація складається і з мобільними додатками: по кишені та завданням вони підійдуть далеко не кожному бізнесу.

Кому мобільні програми підходять практично ідеально:

  • інтернет-магазин: додатковий канал продажу, постійний доступ користувачів до пропозицій магазину, зростання клієнтської бази та доходу;

Додаток інтернет-магазину «Розетка» приложение розетка

  • кафе, ресторан, служба доставки їжі: покращення сервісу, більше комфорту для клієнтів – більше продажів для компанії;

Додаток японського ресторану «Танукі» приложение Тануки

  • служби таксі: визначення розташування користувача та машин таксі, що знаходяться поруч;

Додаток «Яндекс Таксі» приложение яндекс такси

Огляньтеся довкола: у кожного з нас як мінімум один гаджет. Ми практично нерозлучні з мобільним телефоном. Склалися оптимальні умови для діалогу бізнесу з цільовою аудиторією, адже можна постійно нагадувати про себе, підвищувати попит на продукт і вирощувати лояльність з боку клієнтів. Отже, першочергове завдання – потрапити до гаджету користувача. А краще – у всі одночасно. В даний час найбільш поширені смартфони працюють на таких операційних системах як Android, Apple iOS і Windows Phone. Таким чином, увагу слід зосередити на розробці програм для магазинів Play Market, App Store, Windows Phone Store.

Якщо говорити загалом, то мобільні додатки є декільком цілям: спрощення бізнес-процесів усередині компанії та надання клієнтам додаткових можливостей.

Мобільні програми для клієнтів:

  • додатковий майданчик з продажу послуг, товарів: купівля квитків, бронювання столиків, керування банківськими рахунками;
  • стимулювання лояльності клієнтів: мобільний додаток як картка постійного клієнта, накопичення бонусів, особистий кабінет, персональні знижки. Наприклад, додаток кінотеатру IMAX пропонує клієнту свою систему бонусів

Додаток кінотеатру "IMAX" приложение imax

Знайте свою цільову аудиторію в особу

Успішній розробці програми передує ретельне вивчення та аналіз своєї цільової аудиторії. Визначте, до якої вікової категорії належать ваші потенційні клієнти, а також – мобільним пристроям, на яких платформах вони віддають перевагу. Можливо, задуманий вами мобільний додаток буде абсолютно неактуальним для вашої цільової аудиторії. Отже, використовувати бюджет і час доведеться доцільніше.

Клієнту ваш мобільний додаток необхідний для швидкого вирішення його завдань. Якщо йому треба прямо зараз замовити піцу, надайте таку можливість. Нехай додатковим стимулом до замовлення стане знижка.

Якщо користувач ще не вирішив, чи потрібно йому замовити піцу, підштовхніть його до цього: надсилайте push повідомлення в обідню або вечірню пору. Тільки це не повинна бути реклама, а максимально ненав'язлива пропозиція поїсти з комфортом. мобильные приложения кому подойдет

Перш ніж розробляти мобільний додаток:

  1. Дізнайтеся, чи потрібна ця програма вашим клієнтам, чи відчувають вони незручності при взаємодії з вашою компанією, що хотілося б їм покращити у бізнес-процесі;
  2. Подумайте, які показники бізнесу з його допомогою можна покращити, а також – яку користь клієнтам несе ця програма. Чи немає розбіжностей між цими пунктами?
  3. Поговоріть зі спеціалістами: наскільки актуальною є ваша ідея щодо створення програми? Чи немає аналогів? Наскільки складно створити мобільний додаток та які перспективи його розвитку/окупності.

Нехай все вийде!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019