Відповіді на часті питання щодо підготовки ефективної e-mail розсилки

16.02.2015

Ответы на частые вопросы о подготовке эффективной e-mail рассылки Колись пояснювати, просто прочитайте та запам'ятайте прості поради щодо проведення успішної кампанії e-mail маркетингу :)

Відразу обмовимося, що для кожного бізнесу є свої нюанси підготовки e-mail розсилки – те, що дієво для інтернет-магазину, не обов'язково спрацює з компанією, яка надає послуги.

1. Про що і як писати потенційним клієнтам?

О чем и как писать потенциальным клиентам?

Є фішки, які майже завжди працюють на «ура» та гарантують високий CTR посилань у листі:

  • інформація про знижки;
  • акції, конкурси з розіграшами цінних призів;
  • бонуси та подарунки.

Існує й інша категорія листів, а також цікава цільова аудиторія – розсилки з розряду «how to», в яких даються корисні практичні поради. Наприклад, сайти жіночого одягу у своїх розсилках можуть розповісти про тренди сезону, дати поради щодо стилю та ефектного комбінування різних предметів гардеробу.

Чи не найважливіша частина успішної e-mail кампанії – лаконічно та точно сформульована тема. Складання заголовка, що чіпляє, - майже магічне вміння. Від того, що написано в темі та в перших рядках листа, залежить чи відкриють його взагалі.

Намагайтеся абстрагуватися і поставити себе на місце замовника. Вивчайте свою цільову аудиторію, дайте передплатникам те, чого вони справді хотіли, але не наважувалися купити, доки не отримали ваше послання. Тема листа може бути інтригуючою, привабливою, часом навіть зухвалою, але завжди зрозумілою, точною та відповідною до змісту розсилки.

Грамотність в оформленні листа 80 lvl є обов'язковою і це не обговорюється.

Листи нині доходять до адресата швидко, тому немає сенсу поміщати в них простирадла тексту, щоб умістити всю інформацію про акцію/новину/статтю з блогу. Достатньо пари-трійки коротких анонсів у кожному інформаційному блоці. Розсилка також може бути присвячена лише одній темі, якщо вона дійсно цікава, корисна та дуже важлива для потенційних клієнтів.

Персоналізація - правило хорошого тону в e-mail маркетингу. У всіх сервісах розсилок є функція звернення на ім'я, не варто соромитися використовувати її за призначенням.

2. Яким має бути дизайн?

Принципи оформлення листа аналогічні до загальноприйнятих норм розробки сайту. Юзабіліті френдлі дизайн, зрозуміла структура, елементи call to action, кнопки, робочі лінки – все для комфорту адресата. Каким должен быть дизайн письма

Особливий тренд, що підвищує можливість переходу за посиланнями в листі - гіф-анімація. Вміле використання гіфок може оригінально та ефектно презентувати товар, як то кажуть: «замість тисячі слів».

3. Як часто робити розсилку?

Как часто делать e-mail рассылку Намагайтеся не бути нав'язливими, але й не обділяти своїх передплатників інформацією про новинки каталогу, ексклюзивні пропозиції та конкурси. Частота розсилок залежить знову ж таки від бізнесу. Сфера надання послуг може спокійно обійтися одним листом раз на два тижні. Інтернет-магазину побутової техніки, з постійними оновленнями асортименту, та зміною цін цього може бути недостатньо. Обчислити ідеальну формулу для конкретного бізнесу можна шляхом вивчення цільової аудиторії, а також за допомогою спліт-тестування та аналізу результатів розсилок.

За даними відомого сервісу Mailchimp найчастіше листи відкривають після полудня, найактивніше з 14 до 17, а це означає, що відправити їх потрібно з 10 до 11 години ранку. Найбільш сприятливі дні для розсилок – вівторок, середа та четвер.

4. Що підвищує ефективність кампанії?

  1. Мобільна версія листа. Не виключено, що чия поштовик менш «прокачана», ніж, наприклад, сервіс Gmail. Лист у цьому випадку може відображатися некоректно, тому краще підстрахуватися та підготувати веб-версію послання. Тим більше, що ця можливість є практично у будь-якому сервісі розсилок.
  2. Кнопки соцмереж. Будь-яка сучасна компанія має мати акаунти в популярних соцмережах: Facebook, Вконтакті, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google Plus та інших. Сувора правда в тому, що хтось може і відписатися від розсилки, так дайте передплатнику альтернативний варіант - можливість стежити за новинами в соцмережах.
  3. Безліч посилань. Чим більше – тим більше кліків. Звучить можливо парадоксально, але це саме так. Якщо адресат зацікавився розсилкою, то можна не боятися вставити в лист більше 3 посилань. Особливо актуальним є такий підхід для сайтів з великим асортиментом схожих та супутніх товарів.

Что повышает эффективность кампании З піететом ставтеся до потенційних клієнтів, пишіть листи для людей і вони обов'язково потягнуться до посилання «Довідатися докладніше».

Якщо вищезазначеної інформації для вас недостатньо, і ви хочете детальніше заглибитися в e-mail-маркетинг як канал продажів, ви завжди можете звернутися до нас за допомогою. Webakula з радістю дасть вам корисну пораду!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019