Блог

Як забезпечити перші продажі через маркетплейси та прайс-агрегратори
Популярні платформи на кшталт Prom, Price.ua, Hotline працюють за принципом прайс-агрегаторів та маркетплейсів. Тобто вони збирають інформацію про товари та ціни від різних продавців та демонструють її користувачеві, який прийшов за комерційним запитом із пошуку . Цікаво, що ці платформи переважають у видачі за багатьма запитами зі словом «купити», тому саме на них потенційний клієнт і робитиме вибір – до якого магазину віднести свої гроші.
13.07.2018
Як зробити кошик інтернет-магазину по-справжньому зручним для користувача?
Оформлення замовлення в кошику інтернет-магазину – ключовий момент, що завершує угоду. Здавалося б, все просто: користувач повинен покласти в неї товар, натиснути кнопку оформлення замовлення та спокійно чекати дзвінка менеджера. Але насправді все не так просто. Складнощі можуть виникнути, якщо потрібно змінити кількість товарів або видалити деякі з обраних. За статистикою, понад 80% сайтів недостатньо добре опрацювали цей функціонал. Як результат – користувачам доводиться кілька разів повертатися до каталогу, що створює додаткові незручності. Або виникає ситуація, коли клієнт помилково додає та оплачує більшу чи меншу кількість товару, внаслідок чого виникають додаткові звернення до сервісного центру та зростають витрати на логістику.
01.06.2018
Вирва продажів: що це таке і як використовувати її у своєму бізнесі
Існує безліч способів підвищення ефективності бізнесу , є класичні, про які всі знають, і специфічні, які кожен бізнес знаходить для себе сам. Поговоримо про класику. Вирва продажів - це маркетингова модель, яка наочно демонструє, який шлях проходить споживач від потенційного до реального покупця. У ньому кілька етапів, і кожен наближає до угоди. Відповідно, аналізуючи вирву продажів, ви можете побачити, на якому етапі йдуть ліди, і підкоригувати весь процес взаємодії з клієнтами.
18.05.2018
Чоловічий та жіночий підхід до онлайн-шопінгу. Як зрозуміти різницю та отримати з цього користь
Чоловіки та жінки роблять покупки по-різному. Це легко помітити в будь-якому супермаркеті: хлопці купують швидко і лише потрібне, а дівчата схильні до тривалого вибору та легко купують непотрібне «бо по акції». Що стосується онлайн-покупками така тенденція зберігається. Розкажемо про особливості поведінки онлайн-покупців залежно від статі та про те, як отримати з цього користь і продавати більше.
20.04.2018
Перетворюємо відвідувачів на покупців. Що робити з тими, хто тільки дивиться, але не купує
Користувачі, які переглядають ваш сайт – цінний ресурс. Адже саме вони забезпечують прибуток. Але не варто думати, що корисні лише ті, хто оформлює замовлення у вашому інтернет-магазині. Насправді дуже важливими є й ті відвідувачі, які пішли без покупки. Необхідно зрозуміти їхні мотиви, щоб виправити помилки та наступного разу довести клієнтів до оформлення замовлення.
26.03.2018