Блог

Усі важливі питання про Яндекс.Маркет, на які ви хотіли б знати відповіді
Як просувати свій інтернет-магазин у мережі? Як залучити натовп задоволених покупців? Як «розжитися» відгуками з подяками? Зрештою, як показати клієнтам «товар обличчям», якщо ваш сайт – не в ТОПі Яндекса? Скористайтеся реєстрацією в Яндекс.Маркеті. Так, це непросто. Але результат однозначно вартий того.
06.01.2017
Як рекламувати бренди на YouTube: поради, які допоможуть бізнесу стати успішним
Розвиток бізнесу полягає у залученні нових клієнтів, розширенні охоплення нових областей ринку. І тому активно використовується реклама. Звичайно, слід задіяти кілька джерел залучення клієнтів, але одним із найефективніших напрямків залишається відеореклама. Тим більше, що для неї можна задіяти найбільший майданчик світу – YouTube.
23.12.2016
Цілі в просуванні сайту: всі правила налаштування в Google Analytics
Домагатися мети – це чудово. Твердження працює як у житті, так і при просуванні сайтів. Але завжди важливо знати, які саме цілі переслідуються, інакше робота втрачає будь-який сенс. Тим більше дивно, що в Google Analytics досі можна зустріти «безцільові» облікові записи або облікові записи з «псевдоцілями» (наприклад, які відстежують лише кількість переглянутих сторінок та тривалість переглядів). Адже те, що люди цікавляться вашим сайтом, - це саме собою чудово, але втрачає всякий сенс, якщо немає остаточної конверсії, тобто покупки/замовлення послуги. Тому цілі мають бути налаштовані правильно. Як це зробити – дивіться далі.
02.12.2016
ВКонтакте запустив 4 програми для спільнот: використовуйте їх для просування!
Трохи більше тижня тому ВКонтакте представив цікаве оновлення – програми для спільнот. Поки що їх всього 4, але навіть цих інструментів буде достатньо, щоб збільшити можливості реклами та забезпечити «біле» просування вашої групи. Залишилося тільки розібратися, що це за додатки та чим вони корисні. Про це й поговоримо.
11.11.2016
Посилальна маса. Мінусинськ. Як вийти з-під фільтра?
Фільтр Мінусинськ та способи виходу з-під нього – одна з найбільш обговорюваних серед веб-майстрів тем. Причому терміни виходу відрізняються, і дуже суттєво: хтось готовий похвалитися, що вивів сайт за 3 тижні, а в когось весь процес зайняв майже півроку. Від чого залежить термін? І що повинна являти собою маса посилань, щоб не потрапити під фільтр?
28.10.2016