Блог

Нативна реклама в дисплейному форматі: збільшуємо CTR як за помахом чарівної палички
Можна скільки завгодно кричати про те, що в магазині найдешевші оригінальні айфони. Але заголовок з ціною, термінами розпродажу та сумою знижки у % не привабить читача. Адже це нецікаво: у мережі такі оголошення з'являються чи не щосекунди. Отже, не забувайте: головне – інтерес.
24.03.2017
A/B тестування: що змінилося у 2017 році
Закінчено перший квартал року, але це не означає, що ви вже не зможете покращити роботу вашої компанії у 2017 році. Адже попереду ще 9 місяців. Отже, включіть у свій план на поточний рік проведення A/B тестів, які допоможуть оптимізувати конверсію та залучити нових користувачів (або утримати старих). А ми дамо вам одразу шість корисних порад про те, як це правильно зробити.
10.03.2017
Facebook та просування бренду без бюджету – як це можливо?
Реклама у Facebook дуже дорога, але й "вихлоп" найбільший. Вміння цієї соціальної мережі добре продавати відзначають усі, від фрілансерів до великих холдингів. Але як уявити бренд у Facebook, якщо обмежений у коштах? Тут доведеться вибирати – чи гроші, чи час, іншого шляху нема. Забезпечити безкоштовне просування та домогтися впізнаваності можна лише тоді, коли ви станете активно займатися створеною спільнотою.
17.02.2017
SERM – керуйте репутацією легко!
Негативну інформацію компанії можна просто ігнорувати. Доки її не стане занадто багато. Так багато, що в перших рядках Яндекса буде лише безжальна критика чи «нехороші» відгуки. Як за таких умов забезпечити ефективність бізнесу?
03.02.2017
Точно в ціль: ЦА для реклами в соцмережах
Не має значення, що ви продаєте – титанові диски для спорткарів чи звичайні поплавці, дорогі тренінги чи натуральні продукти – ваш бізнес має цільову аудиторію, ЦА. Тобто саме ті люди, які найбільш лояльні до ваших пропозицій, яким цікаві ваші товари – тільки запропонуйте.
20.01.2017