Блог

Контекстна реклама: у пошуках ідеального клієнта
Контекстну рекламу можна назвати ідеальним рішенням для рекламної кампанії та способом оперативно залучити цільову аудиторію. Якщо налаштувати контекстну рекламу грамотно, і перший клієнт з'явиться дуже скоро.
05.11.2015
Рекомендації, які допоможуть підвищити конверсію
Розробляючи сайт, пам'ятайте, що головне у ньому не краса. Головне, зробити його таким, щоб випадковий відвідувач легко конвертувався в реального покупця. Варіантів як це зробити багато. Тут не треба боятися, адже у веб-дизайні, що не заборонено, дозволено. Навіть якщо ви вирішили скористатися готовими шаблонами, в них завжди можна внести свої зміни і зробити його особливим, таким, який легко підводитиме до покупки. Дотримуйтесь деяких правил, і у вас все вийде.
29.10.2015
Користувальницькі звіти в Google Analytics: для кого, навіщо і як створити
Спеціальний звіт у Google Analytics або його ще називають користувачам – це звіт, який ви налаштовуєте самі, використовуючи лише необхідні для вашої кампанії параметри.
23.10.2015
Рекомендації щодо налаштування рекламної кампанії у Facebook
Безліч рекламних кампаній у соціальних мережах (далі РК) створюються збільшення чисельності аудиторії. Мати групу (представництво) у Facebook, звичайно ж, потрібно, тим більше що ця соцмережа, по-перше, заточена під РК краще за інших, по-друге, має чисельність аудиторії більше, ніж будь-який інший соціальний майданчик.
20.10.2015
Customer Match – новинка від Google: тепер найцінніші покупці стали ще ближчими
Google оголосив про запуск нового інструмента під назвою Customer Match. Суть у тому, що дозволить рекламодавцям показувати свої рекламні блоки існуючим клієнтам. Реклама підбиратиметься на основі списку з e-mail розсилок.
09.10.2015