Користувальницькі звіти в Google Analytics: для кого, навіщо і як створити

23.10.2015

Користувальницький звіт

Спеціальний звіт у Google Analytics або його ще називають користувачам – це звіт, який ви налаштовуєте самі, використовуючи лише необхідні для вашої кампанії параметри.

Такі звіти необхідні вирішення унікальних завдань кожного бізнесу. Стандартного набору не вистачає. Ось у таких ситуаціях незамінним інструментів стають звіти користувача. Вони складаються із виключно необхідних для вирішення ваших бізнес-завдань даних. Ви зможете виділити необхідні показники для конкретного звіту, не відволікаючись на незначні. Це дасть змогу провести глибшу аналітику показників.

Нижче наведено добірку звітів користувача для отримання максимуму від Google Analytics.

По хостах

Цей інструмент буде корисним тим, у кого сайт має кілька піддоменів (наприклад, піддомени містами). За допомогою звітів користувача можна побачити картину в цілому, а також окремо по кожному піддомену в деталях.

Як створити?

Спочатку вибирається тип звіту Explorer. Потім метрики:

Visitors (або відвідувачі). Тут відзначаємо:

  • сеанси;
  • нові користувачі;
  • сторінка/сеанс;
  • середній час на сторінці;
  • показник відмов;

Conversions (або конверсії). Тут:

  • Досягнуті цілі;
  • Цінність мети;
  • Коефіцієнт конверсій;
  • Дохід;
  • Коефіцієнт транзакцій.

GoalSet1 (набір цілей 1), GoalSet2 (набір цілей 2), GoalSet3 (набір цілей 3):

  • сеанси;
  • Коефіцієнт конверсій;
  • Набір із 5 цілей.

Потім потрібно налаштувати аналіз параметрів:

  • Ім'я хоста;
  • Канал;
  • Джерело.

У результаті маємо детальний звіт, де відображається результат за всіма піддоменами. Можна розгорнути звіт за піддоменом (натисканням на нього), там відобразяться канали. Клікнувши на канали, можна побачити джерела каналу.

Такі докладні звіти дають можливість побачити як загальну картину показників доменів, так і докладні дані щодо електронної комерції та конверсій.

Містами

Якщо компанія працює у кількох регіонах, то для мультирегіонального веб-сайту буде корисним звіт із розбивкою по містах. Він дасть уявлення про те, як розподіляються конверсії та трафік регіонами.

Існує спрощена структура такого звіту. Вона дає можливість зосередити увагу на найважливіших показниках: наприклад, прибутковість регіонів, зацікавленість користувачів, конверсійність.

Як створити?

Якщо потрібен звіт містами, вибираємо «Накладення даних на карту». У «Рівень масштабування» – обираємо країну, у «Параметрі» – обираємо місто.

Налаштовуємо групи метриків. Їх 2:

Visitors (відвідувачі):

  • сеанси;
  • Перегляди сторінок;
  • Сторінок/сеанс;
  • Показник відмов.

Conversions (конверсії):

  • Досягнуті цілі;
  • Коефіцієнт конверсій;
  • Коефіцієнт транзакцій;
  • Дохід.

Завдяки отриманим даним можна побачити, що потрібно прибрати, а що залишити.

За соцмережами

Відчкети соціальної мережі

Звіт з соціальних мереж дозволяє побачити ефективність SMM-активностей. Він має вкладки: Summery (загальна), вкладка Content (контент) та Devices (пристрій).

Як створити?

Заходимо у вкладку Summery , вибираємо тип звіту Explorer . Налаштовуємо такі метрики:

  • Користувачі;
  • сеансів на користувача;
  • Сторінок/сеанс;
  • Відсоток сеансів із виконанням пошуку;
  • Цінність мети за сеанс.

Вибираємо параметри:

  • Соціальна мережа,
  • Місто.

Також бажано відфільтрувати невизначені соцмережі (ті, що потрапили до non set ). Установки фільтра будуть працювати для всіх вкладок, що створюються.

Деталізуючи цей звіт, можна побачити докладну картину відвідувань сторінки по містах.

Заходимо у вкладку Content , вибираємо тип звіту Explorer . Налаштовуємо такі метрики:

  • Унікальні перегляди сторінок;
  • Перегляди сторінок;
  • Середній час завантаження сторінки (сек);
  • Показник відмов;
  • Цінність сторінки.

Основним параметром у разі є сторінка входу, а додатковим – соціальна мережу.

Детальний звіт із соцмереж можна отримати, клікнувши у звіті на одну з посадкових. Вибираємо вкладку Devices , тип звіту Explorer . Налаштовуємо такі метрики:

  • сеанси;
  • Користувачі;
  • Сторінок/сеанс;
  • Коефіцієнт конверсій;
  • Досягнуті цілі.

Вибираємо параметри:

  • Тип пристрою;
  • Соціальна мережа.

Деталізувати звіт про соцмережі можна, натиснувши на якийсь тип пристрою.

Бізнес звіт

Звіт для бізнесу

Налаштувавши розширену електронну комерцію та цінності цілей, звіт генерує цифри по E - commerce .

Як створити?

Щоб налаштувати звіт, необхідно створити такі метрики:

E-commerce (електронна комерція). Тут вибираємо:

  • Користувачі;
  • Коефіцієнт скоєних покупок;
  • Кількість додавань у кошик;
  • Число виконаних покупок товару;
  • Коефіцієнт транзакцій;
  • Транзакції;
  • Середня вартість замовлення;
  • Дохід.

Non e-commerce (не електронна комерція). Тут вибираємо:

  • Користувачі;
  • Коефіцієнт конверсій;
  • Досягнуті цілі;
  • Цінність мети;
  • Цінність мети за сеанс.

Вибираємо параметри:

  • Місяць року;
  • Тип трафіку;
  • Джерело/канал.

Далі сформуються окремі звіти у вкладках E-commerce та Non e-commerce.

Складніші, більш глибокі звіти вимагають додаткових налаштувань і створення змінних користувачів. Але, щоб звіти, що формуються вами, були корисним інструментом для аналітики, відштовхуйтеся від завдань бізнесу. Ви повинні чітко розуміти, на яке запитання дадуть відповіді такі звіти.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019