GSP від Google: новий підхід до рекламних розсилок

22.10.2015

GSP від Google

Компанія Google нещодавно офіційно представила новий інструмент – GSP (Gmail Sponsored Promotions). Це листи з рекламними оголошеннями, які з'являтимуться у вкладці «Промо-акції» в електронних скриньках Gmail. Що це, навіщо і як працює, ми розглянемо.

Як виглядає оголошення?

Gmail Ads

На вигляд нічим не відрізняється від звичайного електронного листа. Тільки це має позначку "реклама". Розгорнувши лист, бачимо 2 елементи: тизерне оголошення та рекламний блок. Останній при натисканні розгортається до розмірів звичайного електронного листа.

Рекламний блок може бути стандартний шаблон, тобто. зображення + опис. Зазвичай у таких листах картинки виглядають непоказно, а описи мають великий розмір. У тексті листа має бути конкретна рекламна акція, пропозиція. Не дарма ж вони падають саме у вкладку «Промоакції».

Також можна скористатися вбудованим інструментом. У рекламне оголошення ви зможете додати кнопки call - to - action , форми підписки, відео. Оголошення виглядатиме симпатичніше. Загалом ваш потік креативу тут ніхто не обмежує. Творіть!

Доступні націлення

  • За «ключами». Тут збираються дані за словами, які власник електронки використав у листуванні. Ось до чого техніка дійшла! Уявіть ситуацію, ви листуєтеся з кимось про покупку автомобіля, і тут вуаля! Вам надходить рекламне оголошення з пропозицією вигідно купити машину.
  • За інтересами . Система збирає інформацію, на яких сайтах ви були чим цікавилися. Відповідно до цього відбирає вам рекламні пропозиції.
  • За темами . Наприклад, у вас магазин із продажу взуття. Зробивши певні параметри, можна старгетувати свої рекламні оголошення на передплатників розсилки butik.ru або lamoda.ru. Або і тих, і інших.
  • За демографічними даними .

Пам'ятайте, що Gmail – не пошукова система

Чи не пошукова система

Люди не заходять до Gmail, щоб знайти будь-яку інформацію чи конкретний товар. Ваше завдання зацікавити з перших секунд і подати адресату вигідну для нього пропозицію. І тоді він, можливо, залишить листа до «Вхідних», щоб потім до нього повернутися ще раз. А може, перешле вашу пропозицію другу.

Тут важливо, що плата відбувається не за кількість надісланих листів, а за безпосередньо відкриття листа. Тобто якщо ваша пропозиція не зацікавила адресата, і він не відкрив його, плата не зніметься. Це вигідно відрізняє інструмент GSP від спамних розсилок.

Представлений компанією Google інтерфейс назвали найприязнішим та найефективнішим для користувачів. Інструмент справді вартий уваги. Тут недорогі кліки та нічого складного в налаштуваннях кампанії.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019