Контекстна реклама: у пошуках ідеального клієнта

05.11.2015

контекстна реклама

Контекстну рекламу можна назвати ідеальним рішенням для рекламної кампанії та способом оперативно залучити цільову аудиторію. Якщо налаштувати контекстну рекламу грамотно, і перший клієнт з'явиться дуже скоро.

Ключові запити та нецільові клієнти

Часто, навіть за правильно підібраними ключами можна отримувати нецільових клієнтів. Бюджет зливається марно, «вихлопу» – 0%. Що робити та як уникнути? Налаштувати фільтр спочатку ще на етапі налаштування контекстної реклами.

Який він ідеальний клієнт?

Ідеальний клієнт

Все просто: по-перше, ідеальним клієнтом можна вважати того, хто приносить вам найбільший прибуток за певний час на нього витраченого; по-друге, з таким клієнтом зручно працювати і він цілком підходить під вашу пропозицію.

Тепер розберемося із фільтрами в контекстній рекламі.

2. Найпростіший вихід – фільтр за ціною

Намагаючись, що б там не було рекламувати, ви, швидше за все, зіткнетеся з різноманітністю цін у мережі на такі ж послуги. Для кожної цінової категорії є власний клієнт. Так ось, щоб залучити саме свого клієнта, не варто наголошувати на:

  • Ніякої ціни.
  • Знижка або акційна ціна.
  • Подарунки.

Вкажіть свою ціну у тексті. Це відсіє тих, хто не розраховує на ваш ціновий діапазон.

2. Фільтрування по бренду

Фільтрування по бренду

Наприклад, є якийсь продукт, що випускається під безліччю брендів. Ваша компанія пропонує покупцеві такий продукт лише кількох брендів. Налаштувавши фільтр за брендами, ви відмітите тих, хто переходить у пошуках іншого виробника, ТМ, бренду.

3. Фільтрація країною виробника

Принцип той самий: якщо ви продаєте продукцію певного виробника (країни), виставляючи фільтр країною виробника, ви відсікаєте нецільові переходи за вашим оголошенням.

4. Фільтрування по станціях метро

Метро

Якщо ви, наприклад, рекламуєте стоматологічні послуги, то клієнтам подібних послуг важлива близькість розташування клініки. Це може стати головним критерієм вибору стоматології. Тому, виставивши фільтр на станції метро, ви отримаєте максимально цільові переходи по оголошення.

5. Оптові чи роздрібні

Дуже важливо зробити акцент, причому прямо в заголовку та тексті оголошення, для якого типу клієнтів те, що ви пропонуєте – оптові чи роздрібні.

6. Максимум конкретики

Максимум конкретики

Завжди хочеться залучити якнайбільше клієнтів закликами про знижки, акцію та всякі різні плюшки для клієнтів. Все це добре, але важливо пам'ятати, що в рекламі від Яндекса можливостей контролювати переходи набагато менше, ніж у пошуку. Відповідно, ризик отримати значну порцію нецільових переходів великий.

Якщо ви знаєте, що ваша пропозиція призначена для певного кола людей – конкретизуйте її максимально:

  • Ціну.
  • Перехід за посиланнями на сторінки додаткової інформації.
  • Зображення.
  • Тип клієнта (опт/роздріб).
  • Бренд.

Втисніть важливу інформацію в оголошення. Для РС в Яндекс це важливо.

7. Перевірка семантики

Необхідно провести додаткову перевірку з семантики. Наприклад, ви пропонуєте ліжка за дуже низькою ціною. В цьому випадку вам нема чого рекламуватися на запит «ліжка на замовлення». Цей запит має зовсім іншу аудиторію. Чи згодні?

При цьому рекламуватимуться за запитами «ліжка недорого», «дешеві ліжка» тощо. Існує сенс магазинам з великим каталогом товарів. Думаю, що тут ви також погодитеся, що під «дешевим» кожен розуміє своє.

Підсумок

Підсумок

Щоб вичавити максимум з рекламних оголошень необхідно фільтрувати трафік. І це можна і потрібно робити прямо у рекламних оголошеннях. Щодо роботи з мінус-словами – вона не повинна припинятися протягом усієї РК! Все це допоможе налагодити контакт зі своїми клієнтами.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019