Customer Match – новинка від Google: тепер найцінніші покупці стали ще ближчими

09.10.2015

main1

Google оголосив про запуск нового інструмента під назвою Customer Match. Суть у тому, що він дозволить рекламодавцям показувати свої рекламні блоки клієнтам. Реклама підбиратиметься на основі списку з e-mail розсилок.

Цей продукт дасть можливість компаніям-рекламодавцям максимально наблизитися до найцінніших покупців. Вивантажуючи список адрес для розсилки, компанії будуть доступні передплатники, які залогінилися в Gmail, Google, YouTube. Причому, як стверджують розробники, конфіденційність буде дотримано повністю. Адреси зі списку використовуються лише для порівняння з ідентифікаторами Google та для перевірки відповідності правилам. Вони не передаються третім особам і видаляються через 7 днів після завершення роботи з ними.

Як це працює?

Наприклад, користувач ввів свій емейл, замовляючи певну послугу, тепер цей емейл можна занести в базу Customer Match і показувати релевантну рекламу саме цьому користувачу.

  1. Рітейлер створює список адрес електронної пошти, наданих клієнтами.
  2. Запускається кампанія типу "Тільки пошукова мережа" з націленням на цей список.
  3. Клієнт бачить оголошення рітейлера в Google Пошуку, якщо працює у своєму обліковому записі Google.

Ця новація також повинна буде допомогти у створенні спільного портрета цільової аудиторії з її інтересами та уподобаннями.

Як створити список електронних адрес клієнтів

Але для того, щоб Customer Match запрацював, необхідно його спочатку налаштувати. Тому нижче ми наводимо докладну інструкцію щодо створення списку електронних адрес

  • Перейдемо до розділу Загальна бібліотека .
  • Вибираємо пункт Аудиторії .
  • Натискаємо + Новий список ремаркетингу і вибираємо "Ел. адреси клієнтів" у меню.

gmail

  • Вказуємо назву нової категорії
  • Далі необхідно "Додати електронну адресу клієнтів" .
  • Вказуємо сторінку, на якій користувач зможе відписатися або змінити параметри розсилки
  • Далі необхідно вказати термін зберігання даних
  • Натисніть Завантажити та зберегти список . Завантаження може бути тривалим, але його прогрес можна буде відстежити в розділі "Аудиторії".
  • І наостанок додаємо кампанію до потрібного нам списку для показу.

Зробивши весь цей нелегкий шлях ви зможете скористатися найновішим маркетинговим інструментом від Google - Customer Match

Customer match

Ми вдячні компанії Google за постійне та стрімке збільшення рекламних інструментів. Нагадаємо, що на початку цього року (лютий 2015) Google почав тестувати у Google Play рекламу додатків. А вже навесні, у травні 2015, оголосила про універсальні кампанії для додатків в Android, а точніше для їхнього пошукового просування в YouTube, Google Play та інших сервісах бренду.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019