Рекомендації, які допоможуть підвищити конверсію

29.10.2015

Рекомендації, які допоможуть підвищити конверсію

Розробляючи сайт, пам'ятайте, що головне у ньому не краса. Головне, зробити його таким, щоб випадковий відвідувач легко конвертувався в реального покупця. Варіантів як це зробити багато. Тут не треба боятися, адже у веб-дизайні, що не заборонено, дозволено. Навіть якщо ви вирішили скористатися готовими шаблонами, в них завжди можна внести свої зміни і зробити його особливим, таким, який легко підводитиме до покупки. Дотримуйтесь деяких правил, і у вас все вийде.

Грайте на контрасті

Грайте на контрасті

Пам'ятайте, що контрастні кольори здатні підвищувати конверсію. Непоказна кнопка «Купити», що зливається із загальним фоном, на сторінці інтернет-магазину – найгірше, що можна було допустити. Не повторюйте помилок інших – виділяйте контрастом кольорів ключові елементи сайту: кнопки закликів, заголовки, підзаголовки.

Вказівники на сторінці

Вказівники на сторінці

Не бійтеся розміщувати на сайті елементи, що є покажчиками: анімація, лінії, стрілки. Все це може показати, куди далі йти відвідувачеві. Бажаєте, щоб людина починала огляд сайту зверху і просувалася вниз? Чи йшов у напрямку зліва направо? Тоді розташуйте візуальні орієнтири відповідним чином, і людина зрозуміє, куди їй треба йти. А для довгих сайтів із прокруткою це, взагалі, ідеальне рішення.

Створіть ажіотаж

h7smv

Також позитивно на конверсію може вплинути і те, як ви подасте інформацію. Створіть якийсь ажіотаж, щоб розворушити користувача. Як? Тут добре працює годинник із зворотним відліком до кінця акції, перекреслені ціни та речі, що зникли з розпродажу.

Дайте максимально розглянути річ

Розгляньте товар

Нинішні інтернет-магазини – це непросто сайт з картинками та цінами – це справжній магазин, який є і вітриною, і продавцем в одній особі. Розміщуйте більше детальних фото. Дайте уважно розглянути товар. Коли людина має можливість уважно в подробицях розглянути товар, вона менше сумнівається і швидше приймає рішення про купівлю.

Нічого зайвого

Дайте розглянути товар

Один із факторів успішного сайту – його простота. Постарайтеся не ліпити багато елементів, щоб не відволікати від основної інформації.

А/В-тестування

Як стало зрозуміло, конверсію можна збільшити різними способами. Жоден фахівець не скаже точно, в якому саме вигляді вистрілить ваш сайт. І тут на допомогу прийдуть вже знайомі А/В-тести. Змінюйте тексти, кольори кнопок, перетягуйте контент і стежте за тим, як це відображається на поведінці користувачів вашого сайту.

У цих рекомендаціях нема нічого складного. Головне, пам'ятати, що для досягнення максимального ефекту над сайтом потрібно постійно працювати.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019