Блог

Як лендинги допомагають у інтернет-продажах?
Односторінок, він же лендінг (від англійського «landing page»), він же сторінка захоплення, він же продажник чи посадкова сторінка. Функцій і переваг цього типу сайту набагато більше, ніж синонімів назви. У 62% B2B-компаній, що використовують лендинги, в середньому одночасно задіяно до 6 односторінок, а 48% маркетологів створюють нову сторінку для кожної рекламної кампанії. Тим не менш, і бездоганні лендинги мають свої нюанси.
05.06.2014
Розкрутка сайту з мінімальним бюджетом
Просування сайту в пошукових системах – не розкіш, а потреба. Витрати на SEO залежать від сфери діяльності компанії, конкуренції та регіонів розкручування, але в будь-якому випадку просування потрібно з чогось починати. Ми розповімо, як максимально ефективно розподілити скромні кошти та при цьому отримати комерційно відчутну вигоду від оптимізації та розкрутки сайту.
24.04.2014
Реклама онлайн vs. офлайн - битва за прибуток
Різкий спад продажів та економічна нестабільність – вдячний час для пошуку альтернативних маркетингових ходів та рекламних стратегій. Переосмисливши минулі помилки та досягнення, потрібно рухатися вперед, шукати і порівнювати. Поговоримо про звання «Головної рушійної сили продажів». За право мати цей титул у чесному поєдинку зійдуться два важкоатлети: онлайн-і офлайн-реклама. Подробиці та результати бою далі.
19.03.2014
Інфографіка для бізнесу – використовуємо правильно
Корисну, часом складну, але цікаву інформацію, укладену у формат багатосимвольного тексту, навряд чи прочитає максимально можливий відсоток аудиторії сайту. Лише найцікавіші, сміливіші і відчайдушні читають значні масиви тексту, c'est la vie :) Чи справа картинки, ми любимо і поважаємо їх з дитинства, сьогодні ж поговоримо про функції і високе призначення інфографіки.
28.02.2014
Call to action та кнопки, на які хочеться натиснути
Будь-який сайт має продавати. Працюючи над дизайном та юзабіліті, не варто забувати про так званий «заклик до дії», адже він має бути не просто помітним, зрозумілим, а й дієвим. Ми розповімо, як ввести в структуру сайту елементи, що продають, щоб вони гармонували із загальною концепцією ресурсу і підвищували конверсію.
03.02.2014