Розкрутка сайту з мінімальним бюджетом

24.04.2014

Раскрутка сайта с минимальным бюджетом

Просування сайту в пошукових системах – не розкіш, а потреба. Витрати на SEO залежать від сфери діяльності компанії, конкуренції та регіонів розкручування, але в будь-якому випадку просування потрібно з чогось починати. Ми розповімо, як максимально ефективно розподілити скромні кошти та при цьому отримати комерційно відчутну вигоду від оптимізації та розкрутки сайту.

Поради щодо внутрішньої оптимізації сайту

Перш ніж приступити до купівлі посилань та інших витратних заходів просування, потрібно оптимізувати новий сайт, адже відповідність ресурсу вимогам пошукових систем - фактично гарантія топу.

  1. Підберіть семантичне ядро сайту, визначивши ключові слова, за якими розкручуватиметься сайт. Для цього необхідно скористатися спеціальними ресурсами, за допомогою яких можна переглянути частотність тих чи інших запитів, наприклад Wordstat від Яндекса. Врахуйте, однак, що при порівняно невеликому бюджеті неминуче доведеться не тільки економити, а й угамувати свої апетити.
    • Просування сайту за низько- та середньочастотними запитами дозволить залучити на сайт нехай і меншу кількість потенційних клієнтів, але при цьому обійдеться набагато дешевше.
    • Для старту цілком достатньо вибрати один регіон за місцезнаходженням компанії, звужуючи геотаргетинг, можна значно заощадити.
    • Слова та словосполучення необхідно розбивати на групи за принципом відповідності певному виду товару чи послуги.
  2. Відповідно до підібраних запитів, на сторінках сайту правильно пропишіть метатеги (заголовок, опис та ключові слова) та розмістіть так звані seo-тексти, оптимізовані під певні групи ключових слів. Не забувайте прописувати атрибути alt та title для картинок, це привабить додатковий трафік.
  3. Націльтесь на сумлінну та постійну роботу над контентом сайту, саме він викличе прихильний відгук у душах користувачів та роботів. Унікальність і акуратне html-оформлення понад усе цінується пошуковими системами, а простим смертним до душі доведеться регулярне оновлення ресурсу цікавим, пізнавальним, оригінальним, забавним і корисним текстовим і медіаконтентом. Фото та відео на сайті привернуть увагу відвідувачів та підвищать їх інтерес до пропонованої послуги чи продукту. Крім того, чим довше користувач перебуватиме на сторінках ресурсу, тим вищими будуть позиції. Сприяє цьому не лише цікавий та унікальний контент, але й грамотне перелінкування, яке підвищить глибину перегляду сайту.

Для внутрішньої оптимізації не потрібно купівля посилань, все необхідне можна зробити і самотужки, але простіше і краще звернутися до професіоналів. Заплативши один раз, ви отримаєте довгограючий результат. Після проведення цих робіт залежно від конкуренції сайт може увійти в топ за середньочастотними та низькочастотними запитами навіть без покупки посилань.

Зовнішня оптимізація веб-ресурсу

Зовнішня оптимізація – найзатратніша складова SEO, але й тут існують бюджетні альтернативи. Для розміщення посилань на свій сайт можна використовувати безкоштовні статейні майданчики, а контент для них створювати самотужки. Не обов'язково писати унікальний текст на кожен подібний ресурс, можна розмножити пару-трійку статей, зробивши рерайт. Не варто оминати і взаємний посилальний обмін між сайтами схожої тематики. Домовитися про це для нерозкрученого ресурсу буде складно, але цілком можливо.

Не забуваємо також і про те, що новий ресурс обов'язково необхідно зареєструвати в пошукових системах.

Не виключено, що власник майданчика, практикуючи самостійне розкручування сайту, за умови успішних результатів з часом перетвориться на професійного сеошника та зможе займатися просуванням інших ресурсів. Будемо, проте, реалістами та розглянемо інший варіант розвитку подій.

Власноручне просування сайту з мінімальними витратами є досить тривалим і трудомістким процесом. Відчутні результати можуть змусити себе як довго чекати, а й взагалі прийти. Найжорсткіший мінус SEO-експериментів новачка на живому ресурсі – помилки, від яких не застраховано навіть гуру просування. Потрапляння під фільтри Яндекса та Google може виявитися дорогою помилкою та завдати істотних збитків бізнесу.

Ситуації, звичайно, бувають різні, але наша вам порада: на чому на чому, а на розкрутці сайту краще не економити;)

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019