Як лендинги допомагають у інтернет-продажах?

05.06.2014

Как лендинги помогают в интернет-продажах

Односторінок, він же лендінг (від англійської «landing page»), він же сторінка захоплення, він же продажник чи посадкова сторінка. Функцій і переваг цього типу сайту набагато більше, ніж синонімів назви. У 62% B2B-компаній, що використовують лендинги, в середньому одночасно задіяно до 6 односторінок, а 48% маркетологів створюють нову сторінку для кожної рекламної кампанії. Тим не менш, і бездоганні лендинги мають свої нюанси.

Чому односторінкові сайти є ефективними?

Звичний сайт компанії обов'язково містить кілька розділів: головна сторінка, про компанію, каталог або сторінка з послугами, контакти, новини, а часом і багато іншого. Проблемою може стати не так розкидана різними сторінками або банально нецікава інформація, а складна структура сайту. Навіть ресурс із ідеально підібраним контентом – мотивуючими текстами з описом переваг, цікавими відео та яскравими фото – може бути незручним та повільним. Відвідувачі просто йдуть з таких сайтів, не здійснивши покупки. У разі правильно спроектованого і наповненого лендингом такий сценарій неможливий.

Landing page – квітесенція конверсійних фішок та хитрощів інтернет-маркетингу. Односторінковий сайт грамотно напханий інформацією, що ненав'язливо підводить відвідувача до здійснення конверсійної дії, лендинг лаконічний і простий у використанні.

У відвідувача є лише два варіанти дій – або зробити покупку/замовити послугу/залишити контактні дані, або ні. Звідси – висока конверсія та зростання продажів.

За допомогою лендінгу пейдж:

  • збирають дані для передплати відвідувачів на розсилку SMS або e-mail;
  • приймають замовлення на послуги;
  • продають товар.

Багато підприємців будують бізнес виключно на односторінкових сайтах, тому що такий підхід сповнений незаперечних плюсів:

  1. короткий термін розробки.
  2. простота обліку тонкого діапазону продуктів.
  3. бізнес не прив'язаний до однієї сфери.
  4. швидка перевірка попиту.
  5. можливість оперативно проводити А/Б тестування.

Лендінги призначені для продажу тут і зараз і орієнтовані на користувача, який шукає конкретний товар або послугу.

Повноцінні сайти орієнтовані на довгострокову співпрацю з відвідувачем та постійних клієнтів, тому пропонують ознайомитися з широким спектром продукції, прочитати новини компанії та статті блогу. Односторінок не замінить класичний інтернет-магазин. Лендінг - ефективний інструмент продажу, але це не означає, що він універсальний.

Кому особливо вигідне створення landing page?

Кому особенно выгодно создание landing page

  1. Лендінги знадобляться невеликим компаніям, оскільки не вимагають колосальних витрат на створення, дозволяють бути гнучкими і швидко досягти відчутних фінансових результатів.
  2. Landing page особливо цінуються в інфобізнесі, де 80% продажів здійснюються за допомогою односторінників. Запис на різноманітні платні тренінги, курси, вебінари, конференції, консалтинги дуже ефективно ведеться через лендинги.
  3. Завдяки односторінковим сайтам можна економно тестувати новий напрямок продажу. Власник інтернет-магазину суміжної тематики може додати новинку на свій сайт і відстежувати трафік. Якщо ж власного ресурсу немає чи він годиться цих цілей, то допомогу приходить лендинг. Розробка landing page обійдеться набагато дешевше, ніж створення та налаштування багатосторінкового сайту, а через кілька тижнів стане зрозуміло, чи є попит на нову нішу бізнесу.
  4. Односторінники принесуть максимальний прибуток, якщо представляють лише один товар чи послугу, хоча близько 48% лендингів містять кілька пропозицій. Лендінг допоможуть продати все, але ідеально, якщо продукт представляє вузький сегмент, без широкого розгалуження на підкатегорії.
  5. Розширення передплатної бази також добре вписується в специфіку лендінг пейдж. І тут односторінники прийнято називати сторінками захоплення. Зібрані контактні дані активно використовуються в e-mail маркетингу та SMS-розсилках для подальшої конвертації передплатників у клієнтів. За залишену адресу електронної пошти або номер мобільного телефону запропонуйте відвідувачу сайту привабливу знижку, ексклюзивний продукт, корисну інформацію, подарунок або участь у конкурсі з цінними призами.

Як перетворити лендинг на бізнес-інструмент?

Сконцентрувати увагу користувача на конкретній пропозиції допоможе грамотний та зрозумілий мотивуючий текст та правильно скомпоновані графічні елементи односторінкового сайту. Наприклад, якісне рекламне відео, розміщене на односторінці, може збільшити конверсію на 86%.

Кількість продаж безпосередньо залежить від реклами. Для лендінгу підійде:

  • розсилання електронною поштою;
  • банери;
  • контекстна реклама;
  • ліди із соцмереж.

Підберіть найбільш підходящий варіант, який приведе цільову аудиторію на новий односторінковий сайт.

Тільки дотримуючись наведених вище порад можна розраховувати на максимальну ефективність лендингу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019