Як уникнути помилок, застосовуючи ретаргетинг?

27.03.2014

Как избежать ошибок, применяя ретаргетинг

Користувачі у винятково поодиноких ситуаціях приймають рішення відразу ж купити товар або замовити послугу після першого відвідування сайту. Ретаргетинг - відмінний спосіб нагадати про себе, направити заблудлу душу на шлях, що істинно веде назад до кошика, або ненав'язливо підштовхнути до купівлі супутнього товару. Потужний інструмент продажу при невмілому використанні може викликати роздратування потенційних клієнтів. Щоб не уподібнюватися мавпі з гранатою, дізнайтеся більше про поширені помилки у використанні ретаргетингу.

Недоліки ретаргетингу

Так, такі є і у зв'язку з порушеною темою про них необхідно поговорити насамперед. Незважаючи на всілякі переваги та вигоди (насамперед для рекламодавців), не варто забувати, що ретаргетинг – та ж реклама, тільки у профіль, і ставлення у користувачів до неї може бути різним.

Недостатки ретаргетинга

Недоліків ретаргетингу не так багато, але вони є.

  1. Нав'язливість. Неправильні налаштування можуть призвести до того, що реклама буде відображатися значно частіше і довше, ніж необхідно для ефективної кампанії. Відвідувач міг просто помилково одного разу відвідати сайт, а його вже закидали рекламними пропозиціями.
  2. Невідповідність цілям користувача. Після покупки автомобіля з очевидних причин клієнт навряд чи буде радий бачити численні оголошення про продаж аналогічних авто.
  3. Неузгодженість онлайн та офлайн покупок. Заходячи на сайт, клієнт може оформити замовлення, просто зателефонувавши, але при цьому він з великою ймовірністю все одно потрапить до списків ретаргетингу.
  4. Стресовий ефект. Деякі користувачі мають дискомфорт через постійне переслідування рекламними пропозиціями, тому часто на таргетованих банерах можна побачити позначку «Чому я бачу це оголошення?» Натиснувши на нього, користувач отримує вичерпну інформацію про принципи ретаргетингу.
  5. Зазіхання на приватне життя. Якоюсь мірою ретаргетинг та збір інформації про переваги користувача можна розглядати як систему контролю та зазіхання на конфіденційність та свободу користувачів інтернету.

Значною мірою нівелювати ці недоліки допомагає ретельне та вдумливе налаштування оголошень, а також ґрунтовний аналіз ефективності рекламної кампанії.

Основні помилки в налаштуванні ретаргетингу

Розглянемо недоліки, які можна припустити під час використання технології ретаргетингу з прикладу найпопулярнішої платформи – послуги ремаркетингу в Google Adwords. Неточності в налаштуванні націлювання безпосередньо впливають на ефективність рекламної кампанії та можуть призвести до невиправданих грошових витрат.

Основные ошибки в настройке ретаргетинга

  1. Відсутність сегментування аудиторії – основна та найпоширеніша помилка. Показ одного й того ж оголошення всім без винятку користувачам суперечить здоровому глузду та принципу персоналізації ретаргетингу.
  2. Необґрунтований термін та частота показів. Обмеження показів для одного відвідувача сайту не дозволять рекламі перекинутися до табору настирливого спаму. Крім того, для різних видів товарів рекомендовані терміни зберігання файлів cokies істотно відрізняються. Наприклад, на ухвалення рішення про купівлю дрібної побутової техніки знадобиться щонайбільше два тижні, тоді як остаточний намір оформити договір про придбання нерухомості може прийти через місяці, а часом і роки.
  3. Неузгодженість списків ремаркетингу. Після придбання бажаного та довгоочікуваного планшета, клієнт бачить рекламне повідомлення від того ж інтернет-магазину з пропозицією ідентичного подайся, але вже зі знижкою. Прикро і недоречно. Уникнути такої помилки допоможуть комбіновані списки ремаркетингу.
  4. Неактуальні пропозиції. Не варто забувати про сезонність та цілий рік пропонувати відвідувачам сайту купити подарунки на 8 березня.
  5. Не налаштовано час показу. Залежно від типу цільової аудиторії вибираються годинник показу. Варіантів може бути безліч, але грубою помилкою в будь-якому випадку буде показ оголошень 24 години на добу.
  6. Не враховано особливості об'яв. З текстовими оголошеннями все більш-менш зрозуміло, але у використанні графічних є свої нюанси. Google звичайно ж пропонує шаблони, але всім відомо, що привабливими можуть бути тільки ексклюзивні банери. Для досягнення максимальної ефективності необхідно розробити щонайменше 10 графічних оголошень різних форматів. Слід також пам'ятати, що «кар'єра» банера короткочасна та швидкоплинна. Висока клікабельність спостерігається у перші 14 днів, потім інтерес користувачів поступово згасає. Періодичне оновлення дизайну банерів підвищує ефективність реклами.

Досягти значного зростання продажів, навіть не допускаючи наведених вище помилок, буде дуже важко без постійного контролю та аудиту ефективності рекламної кампанії. Тестуйте, ризикуйте, перевіряйте, відстежуйте, порівнюйте і будуть вам нові клієнти.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019