Інфографіка для бізнесу – використовуємо правильно

Корисну, часом складну, але цікаву інформацію, укладену у формат багатосимвольного тексту, навряд чи прочитає максимально можливий відсоток аудиторії сайту. Лише найцікавіші, сміливіші і відчайдушні читають значні масиви тексту, c'est la vie :) Чи справа картинки, ми любимо і поважаємо їх з дитинства, сьогодні ж поговоримо про функції і високе призначення інфографіки.
Значення терміну, особливості та переваги ми вже обговорювали раніше , тому зараз перемістимося в корисливо-прагматичну площину. Спробуємо розібратися, у яких випадках є резон використовувати інфографіку, і що можна отримати замість своїх старань щодо візуалізації інформації та даних.
Кому знадобиться інфографіка?
Та всім! Інфографіка – такий самий тренд, як плоский дизайн, адаптивна верстка або Parallax Scrolling. Ви сміливо можете вдатися до її чарівних властивостей, якщо хочете:
- заявити про себе, компанію чи бренд;
- повідати про переваги фірми;
- пояснити процес виробництва;
- познайомити потенційних клієнтів з напрямками діяльності та послугами;
- поділитись результатами досліджень;
- розповісти про свої досягнення;
- рекламувати свій бізнес;
- покращити імідж компанії у мережі.
У будь-якому з цих випадків інфографіка допоможе простим, наочним і дохідливим способом пояснити складні процеси, показати, де зимують раки, як влаштований всесвіт і скільки фунт лиха. Іншими словами, тематика може бути різною. Для поширення в соціальних мережах не обов'язково готувати інфографіку про діяльність фірми, можна провести дослідження суміжної теми, не забувши при цьому про гумор, лаконічність, цифри фактів і скромну позначку про авторські права вашої компанії.
Нюанси розробки інфографіки
Для розробки цікавої ефективної інфографіки визначте її:
- завдання;
- цільову аудиторію;
- ідею.
Правильна постановка питання – половина справи, а максимально розгорнута відповідь – правильний шлях до успіху та популярності вашого візуально-інформативного дітища.
Інфографіка стала звичним явищем в інтернеті, тому щоб не скотитися до «халтури», і не загубитися серед конкурентів, дотримуйтесь кількох нескладних правил:
- Інформативність. Яким би талановитим і незабутнім дизайн, якщо ваш продукт не несе ніякої корисної інформації, то він не буде цікавий аудиторії.
- Наочність. Використовуйте графіки, діаграми, схеми та інші графічні форми представлення даних.
- Оригінальність. Постарайтеся уявити навіть саму нудну, заплутану тему, що складно піддається переосмисленню, в незвичайному форматі.
- Захоплююча тема. Маловивчені, цікаві та складні теми, безперечно, будуть у фаворі.
Вигідне використання інфографіки
Інфографіку, що безпосередньо стосується діяльності компанії, можна і потрібно розміщувати на корпоративному сайті, так ви переконливо донесете своє послання і як бонус гарантовано покращите поведінкові фактори та конверсію вашого сайту. Дотепно та яскраво візуалізовану інформацію набагато довше розглядають та переглядають, ніж тексти чи навіть фотографії та картинки.
Використовуючи в соцмережах інфографіку з цікавою широкою аудиторією інформацією, ви можете перетворити її на потужний інструмент побудови усталеної позитивної асоціації з брендом.
Відносно новим і при цьому ефективним форматом вважається відео-інфографіка. Функції, сфери впливу та способи поширення схожі з класичним варіантом, але водночас подібний тип візуалізації даних має свої канони та специфічні правила створення.
Конкурентна боротьба за увагу аудиторії в інтернеті з кожним роком стає більш витонченою. Нові способи отримати довіру потенційних клієнтів швидко перетворюються на звичні інструменти інтернет-маркетингу. Крокуйте в ногу з часом, використовуйте інфографіку, адже це не просто частина контент-маркетингу, а й дієвий спосіб побудови стратегії тісної візуальної комунікації з клієнтом.