Інфографіка для бізнесу – використовуємо правильно

28.02.2014
Инфографика для бизнеса – используем правильно

Корисну, часом складну, але цікаву інформацію, укладену у формат багатосимвольного тексту, навряд чи прочитає максимально можливий відсоток аудиторії сайту. Лише найцікавіші, сміливіші і відчайдушні читають значні масиви тексту, c'est la vie :) Чи справа картинки, ми любимо і поважаємо їх з дитинства, сьогодні ж поговоримо про функції і високе призначення інфографіки.

Значення терміну, особливості та переваги ми вже обговорювали раніше , тому зараз перемістимося в корисливо-прагматичну площину. Спробуємо розібратися, у яких випадках є резон використовувати інфографіку, і що можна отримати замість своїх старань щодо візуалізації інформації та даних.

Кому знадобиться інфографіка?

Та всім! Інфографіка – такий самий тренд, як плоский дизайн, адаптивна верстка або Parallax Scrolling. Ви сміливо можете вдатися до її чарівних властивостей, якщо хочете:

  • заявити про себе, компанію чи бренд;
  • повідати про переваги фірми;
  • пояснити процес виробництва;
  • познайомити потенційних клієнтів з напрямками діяльності та послугами;
  • поділитись результатами досліджень;
  • розповісти про свої досягнення;
  • рекламувати свій бізнес;
  • покращити імідж компанії у мережі.

У будь-якому з цих випадків інфографіка допоможе простим, наочним і дохідливим способом пояснити складні процеси, показати, де зимують раки, як влаштований всесвіт і скільки фунт лиха. Іншими словами, тематика може бути різною. Для поширення в соціальних мережах не обов'язково готувати інфографіку про діяльність фірми, можна провести дослідження суміжної теми, не забувши при цьому про гумор, лаконічність, цифри фактів і скромну позначку про авторські права вашої компанії.

Нюанси розробки інфографіки

Для розробки цікавої ефективної інфографіки визначте її:

  • завдання;
  • цільову аудиторію;
  • ідею.

Правильна постановка питання – половина справи, а максимально розгорнута відповідь – правильний шлях до успіху та популярності вашого візуально-інформативного дітища.

Інфографіка стала звичним явищем в інтернеті, тому щоб не скотитися до «халтури», і не загубитися серед конкурентів, дотримуйтесь кількох нескладних правил:

  1. Інформативність. Яким би талановитим і незабутнім дизайн, якщо ваш продукт не несе ніякої корисної інформації, то він не буде цікавий аудиторії. Информативность
  2. Наочність. Використовуйте графіки, діаграми, схеми та інші графічні форми представлення даних. Наглядность
  3. Оригінальність. Постарайтеся уявити навіть саму нудну, заплутану тему, що складно піддається переосмисленню, в незвичайному форматі. Оригинальность
  4. Захоплююча тема. Маловивчені, цікаві та складні теми, безперечно, будуть у фаворі. Захватывающая тематика

Вигідне використання інфографіки

Інфографіку, що безпосередньо стосується діяльності компанії, можна і потрібно розміщувати на корпоративному сайті, так ви переконливо донесете своє послання і як бонус гарантовано покращите поведінкові фактори та конверсію вашого сайту. Дотепно та яскраво візуалізовану інформацію набагато довше розглядають та переглядають, ніж тексти чи навіть фотографії та картинки.

Використовуючи в соцмережах інфографіку з цікавою широкою аудиторією інформацією, ви можете перетворити її на потужний інструмент побудови усталеної позитивної асоціації з брендом.

Відносно новим і при цьому ефективним форматом вважається відео-інфографіка. Функції, сфери впливу та способи поширення схожі з класичним варіантом, але водночас подібний тип візуалізації даних має свої канони та специфічні правила створення.

Конкурентна боротьба за увагу аудиторії в інтернеті з кожним роком стає більш витонченою. Нові способи отримати довіру потенційних клієнтів швидко перетворюються на звичні інструменти інтернет-маркетингу. Крокуйте в ногу з часом, використовуйте інфографіку, адже це не просто частина контент-маркетингу, а й дієвий спосіб побудови стратегії тісної візуальної комунікації з клієнтом.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019