Блог

Світле майбутнє SEO
З тим, що SEO не померло і вмирати не збирається, більшість уже давно змирилася, та й ми про це писали ще рік тому. Саме час поговорити про тренди та майбутні зміни у професійному житті оптимізаторів. Що нового, старого, дивовижного приготовлено для просування сайтів у найближчому майбутньому?
19.09.2014
7 важливих особливостей головної сторінки
Наріжний камінь сайту – головна сторінка. З неї починається розробка дизайну, від неї потрібно «танцювати» при створенні всіх інших розділів, до неї постійно повертаються користувачі для пошуку інформації, що цікавить, і щоб не «загубитися». Зрозуміла, зручна, приваблива – такою її хочуть бачити відвідувачі та власники, але для досягнення заповітної мети доведеться добре попрацювати.
19.08.2014
Брендбілдінг – останні тенденції
Що ви знаєте про бренд-стратегію? Як думаєте, чому приділяють більше уваги користувачі рунету під час вибору компанії-виробника товарів? Ви вже знаєте, як використовувати персоналізацію продукції для користі бренду? Чи не можете дати чітких відповідей на ці запитання? Нічого страшного, адже ми є, ми про все вам розповімо :)
16.07.2014
Де знайти правдиві відгуки?
За даними дослідження американської соціологічної маркетингової компанії Nielsen у 2013 році ступінь довіри користувачів рунету до відгуків в інтернеті зменшився на 65%. Не треба бути Вангою, щоб спрогнозувати зниження цього у майбутньому. Чи існують ці горезвісні «реальні відгуки» і чи варто на їх основі робити висновки про репутацію компанії?
07.07.2014