Світле майбутнє SEO
З тим, що SEO не померло і вмирати не збирається, більшість уже давно змирилася, та й ми про це писали ще рік тому. Саме час поговорити про тренди та майбутні зміни у професійному житті оптимізаторів. Що нового, старого, дивовижного приготовлено для просування сайтів у найближчому майбутньому?
Фахівцям
Існує думка про те, що для сайту створення бренду навіть важливіше за SEO. Насправді все не так банально. Якщо ресурс неправильно інтерпретується пошуковими системами і не може бути проіндексований, то ніякий брендбілдінг не допоможе. Тим не менш, заходи спрямовані на розкручування бренду побічно впливають і на SEO, адже пошукові системи з кожним роком враховують усе більше факторів. Серед них:
- реклама;
- медіа;
- контент;
- впізнаваність;
- соцмережі* та багато іншого.
*Останній пункт на думку західних фахівців особливо важливий для створення оптимального контенту – по-справжньому цікавої цільової аудиторії.
Створення міцного бренду багато в чому перегукується із завданнями та уподобаннями SEO. Воно ґрунтується на «черепасі та трьох китах».
- Стійкі асоціації. Після відвідування сайту у користувачів повинен сформуватися цілісний, унікальний образ компанії, який неможливо сплутати ні з чим. При цьому в хід потрібно пустити не лише ефектний дизайн, а й ефективне заповнення ресурсу.
- Довіра . Якісний сайт, бездоганна репутація, відмінний зміст сайту – все це має викликати лише позитивні емоції у користувачів.
- Залучення . Використовуйте найефективніші інструменти інтернет-маркетингу для максимального охоплення цільових відвідувачів.
- Постійні клієнти . Для підтримки інтересу в користувачів, що одного разу замовили товар, існує маса прийомів і хитрощів , але без лояльного відношення компанії, конкурентоспроможної ціни і постійного поліпшення якості продукції, навіть вони не допоможуть.
Крім перелічених вище заходів, які швидше опосередковано торкаються пошукового просування, є і тренди суто сеошні.
- Позиції не показник . Від цього критерію оцінки якості роботи оптимізаторів відмовитись майже неможливо, особливо клієнтам. Профі вже давно розуміють, що пошуковий трафік слід розглядати цілісно, враховуючи безліч факторів, що його сформували.
- Безліч критеріїв оцінки сайту. При ранжируванні пошукові системи враховують безліч показників, які ще зовсім недавно практично не впливали на позиції ресурсу:
- використовуваний гаджет;
- географія;
- поведінкові чинники;
- соціальні мережі та багато іншого.
- Розширення професійного кругозору сеошників . Закономірний висновок із попереднього пункту. Критеріїв - віз і малий віз, а значить і на ефективність просування впливає багато, тому оптимізатори змушені вникати особливо SMM, брендбілдінг, e-mail/контент маркетингу і т.д.
- Складна аналітика. Продовжуємо логічний ланцюжок. Для обробки даних навіть за ключовими параметрами, які безпосередньо впливають на просування, знадобиться набагато більше зусиль та часу.
- Боротьба зі спам-посиланнями. У групі ризику насамперед великі, знамениті ресурси, яким конкуренти хочуть нашкодити за допомогою вхідних посилань.
- Збільшення кількості органічних запитів . Зростання буде особливо помітне на мобільних пристроях.
- Миттєві відповіді у пошуковій видачі. Один із основних критеріїв сортування сайтів роботами – моментальне вирішення проблеми користувача. Очевидно збільшення значення грамотно налаштованого та складеного сніпету для посадкових сторінок сайту.
Клієнтам
Спочатку переконайтеся, що ваш сайт відповідає важливим критеріям зручного сучасного ресурсу.
- CMS. На превеликий жаль сеошників є ще «шаблезубі» ресурси, на яких навіть найменші зміни вносяться лише через FTP.
- Сторінки на відстані 3 кліків один від одного. За умови, що на сайті менше мільйона сторінок.
- Зручний контент. Переконайтеся, що він влаштовує і вашу цільову аудиторію, і тих, хто панує над їх вибором. Часто ці групи можуть очікувати та вимагати діаметрально протилежних рішень. Простий приклад – діти та батьки.
- Швидке завантаження ресурсу. Користувачі та пошукові системи дуже вимогливі у виборі своїх улюбленців. Всі сайти, навіть ультрамодні та наворочені повинні завантажуватися протягом 4 секунд.
- Ні дублям! У контенті та створенні сторінок оптимізованих під певний запит. Одна ключова фраза одна сторінка.
Все тече, все змінюється, зокрема і асоціація пошукової оптимізації з очевидною закупівлею посилань. Замовникам, які хочуть отримати відчутний якісний результат від просування, слід задуматися над кількома важливими аспектами.
- Внесення змін до сайту. Тут головне змиритися з тим, що оновлення ресурсу зазвичай є платним заходом. При цьому оновлення може торкнутися як дизайну і вмісту, так і функціоналу. Еволюціонують алгоритми пошукових систем, удосконалюються інструменти оптимізаторів. Сучасний і особливо молодий сайт повинен їм відповідати.
- Розширення переліку ключових слів. Не варто зациклюватися на тих самих запитах, розумніше - опрацьовувати також і альтернативні варіанти «ключів» для просування.
- аналітика. Збір детальної інформації з різних каналів дозволить виміряти результати проведених заходів.
- Серйозний контент-маркетинг. На ньому грішно заощаджувати. Для розкручування бренду, написання стоїть контент-плану, створення справді цікавих, креативних, вірусних матеріалів знадобиться чимало інтелектуальних і тимчасових витрат.
Який висновок можна зробити з цього? SEO міцнішає, розвивається і дорожчає ;) Справжні Фахівці з великої літери «С» повинні мати завидний багаж знань у суміжних областях і вміти застосовувати їх на практиці.