Світле майбутнє SEO

19.09.2014

Светлое будущее SEO

З тим, що SEO не померло і вмирати не збирається, більшість уже давно змирилася, та й ми про це писали ще рік тому. Саме час поговорити про тренди та майбутні зміни у професійному житті оптимізаторів. Що нового, старого, дивовижного приготовлено для просування сайтів у найближчому майбутньому?

Фахівцям

Існує думка про те, що для сайту створення бренду навіть важливіше за SEO. Насправді все не так банально. Якщо ресурс неправильно інтерпретується пошуковими системами і не може бути проіндексований, то ніякий брендбілдінг не допоможе. Тим не менш, заходи спрямовані на розкручування бренду побічно впливають і на SEO, адже пошукові системи з кожним роком враховують усе більше факторів. Серед них:

  • реклама;
  • медіа;
  • контент;
  • впізнаваність;
  • соцмережі* та багато іншого.

*Останній пункт на думку західних фахівців особливо важливий для створення оптимального контенту – по-справжньому цікавої цільової аудиторії.

Створення міцного бренду багато в чому перегукується із завданнями та уподобаннями SEO. Воно ґрунтується на «черепасі та трьох китах».

  1. Стійкі асоціації. Після відвідування сайту у користувачів повинен сформуватися цілісний, унікальний образ компанії, який неможливо сплутати ні з чим. При цьому в хід потрібно пустити не лише ефектний дизайн, а й ефективне заповнення ресурсу. Узнаваемость сайта
  2. Довіра . Якісний сайт, бездоганна репутація, відмінний зміст сайту – все це має викликати лише позитивні емоції у користувачів. Доверие посетителей сайта
  3. Залучення . Використовуйте найефективніші інструменти інтернет-маркетингу для максимального охоплення цільових відвідувачів.
  4. Постійні клієнти . Для підтримки інтересу в користувачів, що одного разу замовили товар, існує маса прийомів і хитрощів , але без лояльного відношення компанії, конкурентоспроможної ціни і постійного поліпшення якості продукції, навіть вони не допоможуть.

Крім перелічених вище заходів, які швидше опосередковано торкаються пошукового просування, є і тренди суто сеошні.

  1. Позиції не показник . Від цього критерію оцінки якості роботи оптимізаторів відмовитись майже неможливо, особливо клієнтам. Профі вже давно розуміють, що пошуковий трафік слід розглядати цілісно, враховуючи безліч факторів, що його сформували.
  2. Безліч критеріїв оцінки сайту. При ранжируванні пошукові системи враховують безліч показників, які ще зовсім недавно практично не впливали на позиції ресурсу:

    • використовуваний гаджет;
    • географія;
    • поведінкові чинники;
    • соціальні мережі та багато іншого.
  3. Розширення професійного кругозору сеошників . Закономірний висновок із попереднього пункту. Критеріїв - віз і малий віз, а значить і на ефективність просування впливає багато, тому оптимізатори змушені вникати особливо SMM, брендбілдінг, e-mail/контент маркетингу і т.д.
  4. Складна аналітика. Продовжуємо логічний ланцюжок. Для обробки даних навіть за ключовими параметрами, які безпосередньо впливають на просування, знадобиться набагато більше зусиль та часу.
  5. Боротьба зі спам-посиланнями. У групі ризику насамперед великі, знамениті ресурси, яким конкуренти хочуть нашкодити за допомогою вхідних посилань.
  6. Збільшення кількості органічних запитів . Зростання буде особливо помітне на мобільних пристроях. Увеличение количества органических запросов
  7. Миттєві відповіді у пошуковій видачі. Один із основних критеріїв сортування сайтів роботами – моментальне вирішення проблеми користувача. Очевидно збільшення значення грамотно налаштованого та складеного сніпету для посадкових сторінок сайту.

Клієнтам

Спочатку переконайтеся, що ваш сайт відповідає важливим критеріям зручного сучасного ресурсу.

  1. CMS. На превеликий жаль сеошників є ще «шаблезубі» ресурси, на яких навіть найменші зміни вносяться лише через FTP.
  2. Сторінки на відстані 3 кліків один від одного. За умови, що на сайті менше мільйона сторінок. Страницы на расстоянии 3 кликов друг от друга
  3. Зручний контент. Переконайтеся, що він влаштовує і вашу цільову аудиторію, і тих, хто панує над їх вибором. Часто ці групи можуть очікувати та вимагати діаметрально протилежних рішень. Простий приклад – діти та батьки.
  4. Швидке завантаження ресурсу. Користувачі та пошукові системи дуже вимогливі у виборі своїх улюбленців. Всі сайти, навіть ультрамодні та наворочені повинні завантажуватися протягом 4 секунд.
  5. Ні дублям! У контенті та створенні сторінок оптимізованих під певний запит. Одна ключова фраза одна сторінка.

Все тече, все змінюється, зокрема і асоціація пошукової оптимізації з очевидною закупівлею посилань. Замовникам, які хочуть отримати відчутний якісний результат від просування, слід задуматися над кількома важливими аспектами.

  1. Внесення змін до сайту. Тут головне змиритися з тим, що оновлення ресурсу зазвичай є платним заходом. При цьому оновлення може торкнутися як дизайну і вмісту, так і функціоналу. Еволюціонують алгоритми пошукових систем, удосконалюються інструменти оптимізаторів. Сучасний і особливо молодий сайт повинен їм відповідати.
  2. Розширення переліку ключових слів. Не варто зациклюватися на тих самих запитах, розумніше - опрацьовувати також і альтернативні варіанти «ключів» для просування.
  3. аналітика. Збір детальної інформації з різних каналів дозволить виміряти результати проведених заходів. Аналитика
  4. Серйозний контент-маркетинг. На ньому грішно заощаджувати. Для розкручування бренду, написання стоїть контент-плану, створення справді цікавих, креативних, вірусних матеріалів знадобиться чимало інтелектуальних і тимчасових витрат.

Який висновок можна зробити з цього? SEO міцнішає, розвивається і дорожчає ;) Справжні Фахівці з великої літери «С» повинні мати завидний багаж знань у суміжних областях і вміти застосовувати їх на практиці.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019