10 порад з оптових продажів для інтернет-магазинів

11.07.2014

10 советов по оптовым продажам для интернет-магазинов

Можливо, ви давно хотіли вивести свій бізнес на новий рівень і надавати товари не лише в роздрібному, а й у оптовому сегменті або навіть повністю перекваліфікуватися на оптовика. Крок це серйозний, трудомісткий і часом ризикований, але не такий складний, як його малюють.

Підготовка до старту оптових продажів

Для початку дійте за стандартною для будь-якого бізнесу схемою.

Подготовка к старту оптовых продаж

  • Аналізуйте ринок. Придивіться ближче до ступеня затребуваності ніші та рівня конкуренції.
  • Ставте чітку мету. Без цього в будь-якій справі не обійтися, але оптового продавця особливо гостро має цікавити питання обсягів закупівлі майбутніх клієнтів-партнерів. Детальний розгляд цього аспекту допоможе виразніше намітити майбутні обороти оптового бізнесу.
  • Виберіть економічно вигідне позиціонування бренду. Товар, що надається, може бути ексклюзивним і дорогим, або ж широкодоступним. Головне - адекватне співвідношення ціни та якості продукту.
  • Найміть професіоналів. Оптові продажі мають свою специфіку, тому для успішного та ефективного розвитку нового напряму знадобляться обізнані фахівці. Почніть із пошуку претендента на вакансію менеджера з продажу. У напарники йому підшукайте людину, яка займатиметься бухгалтерією та діловодством саме за товарами категорії «опт». Без співробітників, які відповідають за логістику, теж не обійтися. Згодом може знадобитися розширити штат, але цих людей буде достатньо для впевненого старту.

Особливості сайту для оптової торгівлі

Особенности сайта для оптовой торговли

  1. Окремий ресурс. Нема чого й казати, що як для SEO, так і для комфорту клієнтів краще не змішувати опт і роздріб та створити спеціальний сайт для кожного напряму.
  2. Особистий кабінет – значно полегшить життя покупцям та максимально скасує паперову тяганину. Відвідувачі інтернет-магазину зможуть формувати замовлення та відстежувати його статус онлайн.
  3. Зручна структура каталогу. Користувачі обов'язково відшукають бажану продукцію, якщо грамотно поділити її за категоріями. Правило це діє всім інтернет-магазинів. Оптових клієнтів особливо зацікавлять топові продукти, хіти продажу та найкращі товарні зв'язки. Не зайвий працю - виділення сегмента вузьконішової та унікальної продукції, на неї так само знайдеться покупець.
  4. Адекватно працюючий пошук на сайті. За наявності солідної бази продукції він послужить добру службу клієнту, особливо якщо товар можна шукати і за назвою, і за артикулом. Автопідказки у пошуку – окремий бонус, вони неодмінно покращать карму власника сайту.
  5. Проста система оформлення замовлення. Купівля продукції для оптового клієнта нічим не відрізняється від замовлення штучного товару, а тому має бути зрозумілою, приємною та швидкою. Ті ж 5 пунктів у формі замовлення з 2-3 полями обов'язковими для заповнення ніхто не скасовував.
  6. Швидкий заказ. Постійні користувачі, добре знайомі з каталогом, оцінять цю функцію, тому що їм не доведеться заходити щоразу на сторінки товарів, щоб додати їх у кошик. У швидкому замовленні мають бути поля з підказками назви та артикула товару, де можна також вибрати характеристики та кількість продукції.
  7. Різні формати оплати. Розрахунок за товар здійснюється двома основними способами:
  • онлайн – за допомогою банківських карток, WebMoney, PayPal та інших систем безготівкової покупки, що дозволяє максимально автоматизувати процес оформлення замовлення;
  • офлайн – з доставкою продукції поштою та оплатою популярним в Україні післяплатою.
  1. Наявність на складі товару, представленого в інтернет-магазині. Відсутність чи брак позицій із оформленого замовлення неодмінно викличе негатив з боку клієнта. Навіть у роздрібній торгівлі не можна допускати таких помилок, а для оптовика подібні ситуації означають втрату потенційних грошових вкладень у значно більшому обсязі.
  2. Програми лояльності. Бонусні системи, акції та накопичувальні знижки давно існують у реальному світі і вже чудово прижилися у віртуальному. Вони стимулюють відвідувачів сайту робити покупки частіше, прив'язують до сайту та поступово перетворюють на постійних клієнтів.
  3. Справді корисна інформація для клієнтів. Проводьте дослідження, ділитеся успішними кейсами та давайте реальні рекомендації щодо запропонованої продукції для ваших партнерів у власному блозі. Пам'ятайте, що благополуччя, розширення бізнесу та стабільне зростання прибутку ваших замовників – запорука успіху для оптового постачальника.

Найголовнішу і найпростішу пораду ми залишили наостанок – активно рекламуйте свої товари саме з приставкою оптом. Контекстна реклама, оптимізація сайту, просування – традиційні методи заявити себе в інтернеті. Заручившись згодою своїх клієнтів, можна також рекламувати оптовий товар з їхньої сайтах, помістивши посилання, логотип чи текст, оповідає про компанії-поставщике.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019