7 важливих особливостей головної сторінки

19.08.2014

7 важных особенностей главной страницы

Наріжний камінь сайту – головна сторінка. З неї починається розробка дизайну, від неї потрібно «танцювати» при створенні всіх інших розділів, до неї постійно повертаються користувачі для пошуку інформації, що цікавить, і щоб не «загубитися». Зрозуміла, зручна, приваблива – такою її хочуть бачити відвідувачі та власники, але для досягнення заповітної мети доведеться добре попрацювати.

1. Дизайн

Так-так, все як завжди починається з оформлення. За дизайном більшість користувачів зустрічає сайт, миттєво переймаючись симпатією чи антипатією до ресурсу. Ресурс буде здатний заінтригувати та затримати їх на своїх сторінках за вмілої комбінації сучасного функціоналу та оформлювальних трендів.

  1. Адаптивна верстка . Читабельний на будь-яких пристроях сайт – велика перевага та гарантія охоплення максимального відсотка цільової аудиторії. Розробка адаптивки вимагатиме особливої вправності та кмітливості від дизайнерів. Необхідно, щоб ресурс був зручним і залишався впізнаваним навіть на невеликому екрані смартфона. Адаптивная верстка главной страницы
  2. Візуальні блоки . Шукати набагато простіше, якщо все лежить на своїх місцях. Меню, основні категорії каталогу, пошук по сайту, текст, медіаконтент - все повинно вільно розташовуватися на головній сторінці без нагромадження акцентів.
  3. Великі якісні зображення та відео. Товар представлений «обличчям» і з різних ракурсів – що може ефективніше збільшити продаж? Яскраві фотографії доповнять, а іноді й поповнять те, що не вдалося сказати текстом. Багато експертів рекомендують додавати на сайти фотографії людей там, де це доречно. Природно, в інтернет-магазині, який продає одяг, буде достатньо зображень моделей, що демонструють товар. Рада більше стане в нагоді продавцям побутової техніки, будівельних матеріалів та іншої продукції в тому ж дусі. Фото людей можна розміщувати у слайдері з товаром, у банерах категорій, у розділі з доставкою, як зображення оператора онлайн-зв'язку. Достатньо одного, максимум двох вміло розміщених красивих радісних облич, щоб сайт перестав бути емоційно нудним.

2. Навігація

Навигация на главной странице

Змусити користувача виконати лід – ідея фікс будь-якого вебмайстра. Дресирувати нікого не потрібно, достатньо спроектувати ресурс так, щоб відвідувач з легкістю знаходив необхідний розділ чи товар. Проста і зрозуміла навігація дуже допоможуть йому в цій нелегкій місії.

Найскладніше створити зручну та ефективну конфігурацію для інтернет-магазину. Навігація по головній сторінці може бути трьох видів.

  1. По товарах . Користувачеві відразу ж пропонують топові продукти, найбільш затребувані та популярні. Найчастіше такий тип навігації можна зустріти на сайтах виробників товару.
  2. За категоріями . Для ресурсу з великим асортиментом (постачальників продукції різних брендів) підійде розміщення різних категорій на стартовій сторінці. Коли відвідувач погано знайомий з асортиментом або ще не наглядав конкретної моделі товару, він може зазирнути у відповідний розділ. Для тих, хто вже визначився з передбачуваною покупкою, обов'язково має бути передбачено помітний, якісно налаштований пошук із підказками.
  3. Змішана . Для підвищення ефективності сайту можна використовувати гібрид описаних вище видів навігації. Наприклад, показувати новинки чи акційні товари, але заодно не зміщувати повністю акцент із категорій.

3. SEO

SEO для главной страницы сайта

Давайте повторимо нашу улюблену мантру: "title, keywords, description". Метатеги на головній сторінці повинні бути прописані відповідно до підібраного семантичного ядра.

Високе ранжування стартової сторінки сайту немислимо без seo-тексту мінімум 2000 знаків, з ретельно вивіреними і вміло вписаними в нього ключовими словами.

4. Конкурентна перевага

Не заглиблюватимемося в нетрі ціноутворення та аналіз конкурентів, цим слід займатися ще до створення ресурсу. Поговоримо про вигоди, які має помітити та гідно оцінити відвідувач сайту.

Всі елементи та контент головної сторінки має працювати на створення позитивного іміджу компанії з перших секунд знайомства користувача та ресурсу.

  1. Привабливі заголовки та змістовні підзаголовки - від них залежить, чи продовжить користувач своє перебування на сайті. "Задайте тон" всьому вмісту ресурсу ефектним заголовком, в якому буде відображена діяльність компанії. У підзаголовках вкажіть головні переваги та відмінні риси компанії та/або пропонованої продукції.
  2. Заклики до дії і кнопки call to action повинні легко і ненав'язливо, але впевнено і точно підводити користувача до здійснення необхідного впливу.
  3. Досягнення, нагороди, досвід, дипломи та сертифікати – свідчать про професіоналізм компанії та високу якість товарів чи послуг. У поєднанні з прикладами робіт і відгуками від реальних клієнтів вони значно підвищують довіру потенційних клієнтів. Де ж усім цим похвалитися, як не на головній сторінці :)?

5. Контент

Контент главной страницы

Різноманітний вміст головної сторінки (статті, прес-релізи, огляди, відео, картинки і т.д.) має вирішувати проблеми користувачів і чітко відповідати на питання, що у них виникли. Сухі викладки, прісні та непідкріплені реальними цифро-фактами дифірамби на адресу компанії нікому не цікаві. Контент повинен відповідати меті сайту та взаємодіяти з відвідувачем.

Не зайвим буде помістити на стартовій сторінці короткий, але ємний текст про бренд і пропонований продукт. Складні технічні моменти краще проілюструвати та додати доступний опис роботи.

6. Акції

Акции на главной странице

Знижки, призи, спецпропозиції, програми лояльності для нових та постійних клієнтів – краще місця, аніж головна сторінка для однієї з таких акцій не знайти. Інформація про подібні бонуси обов'язково має бути помітною та привабливою.

7. Контакти

Контакты на главной странице

Найприкріше втрачати клієнтів через банальні дрібниці, наприклад, контактну інформацію, яку важко знайти і легко втратити :) Основні канали зв'язку доцільно розмістити у правому верхньому кутку сторінки, це можуть бути телефони, skype або адреси філій. Не слід ігнорувати й такі потужні інструменти інтернет-маркетингу, як e-mail розсилання та віджети соціальних мереж, що дозволяють налагодити довгострокові комунікації із споживачами.

Відвідувачів потрібно пестити, плекати та надавати їм максимум варіантів оформлення заявки:

  • форми зворотного зв'язку для надсилання контактних даних користувача;
  • можливість швидкого оформлення замовлення на сайті;
  • онлайн консультант;
  • зворотний дзвінок.

Список, безперечно, можна продовжити. Ми розглянули основні елементи конверсійно успішної головної сторінки. Сподіваємося, вони допоможуть вам у розвитку бізнесу та примноженні прибутку від онлайн-продажів.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019