Аудит облікового запису контекстної реклами AdWords

27.01.2015

Аудит аккаунта контекстной рекламы AdWords

Обліковий запис Google AdWords створити просто, складніше – перетворити його на ефективний канал продажів. Нових рекламодавців спокушає простота налаштування кампанії, яку обіцяє система. У результаті нам у роботу все частіше надходять готові облікові записи із заявкою на збільшення ефективності оголошень. Кожна компанія є унікальною, але є деякі базові принципи, які ми застосовуємо для аудиту облікових записів контекстної реклами в Google.

Насамперед необхідно перевірити правильність налаштування кампанії в цілому. Зверніть увагу на:

  • геотаргетинг та час показу;
  • мови кампанії;
  • наявність та коректність списку мінус-слів;
  • помилки, друкарські помилки в оголошеннях, їх релевантність рекламованого продукту/сайту.

Зв'язок облікових записів Google Analytics та AdWords

Связь аккаунтов Google Analytics и AdWords

Один із найважливіших пунктів, якими часто нехтують рекламодавці. Після зв'язку акаунтів з'являться нові можливості для відстеження конверсій (за умови правильного налаштування цілей) та подальшої оптимізації кампанії.

Структура кампанії

Особливо важлива структура для ресурсів, що рекламують різні види товарів. У класичному варіанті структура облікового запису повторює структуру сайту (знову ж за умови коректності останньої).

Компанія може складатися з безлічі груп оголошень, які відповідатимуть певним розділам майданчика. Наприклад, у кампанії інтернет-магазину жіночого одягу доречно створити групи оголошень: «Плаття», «Сарафани», «Комбінезони», «Спортивні костюми» тощо. Справжня магія починається з більш детального опрацювання та сортування ключових слів. У цьому конкретному прикладі важлива сезонність та призначення одягу. У результаті можемо отримати групи оголошень: "Літні сукні", "Коктейльні сукні", "Офісні сукні". Для реклами у різних регіонах краще створювати окремі кампанії.

Якісне структурування надалі дозволить з легкістю відстежувати ефективність кампанії, зіставляючи кліки та конверсії із реальними замовленнями.

Статистика

Статистика аккаунта Google AdWords

Аналізувати динаміку рекламної кампанії допомагають зручні графіки на вкладці Швидка статистика. До того ж можна порівнювати відразу два показники з безлічі наявних, наприклад, кліки та відсоток отриманих показів у пошуковій мережі. Дані статистики здатні вказати на огріхи стратегії та підказати новий вектор розвитку кампанії. Наприклад, зростання кількості кліків на вихідних робить доцільним збільшення бюджету цими днями.

Для більш глибокого аналізу ефективності кампанії контекстної реклами необхідно також використовувати метрики Google Analytics, яких немає в Google AdWords, як би це парадоксально не звучало.

Коригування ставок

На основі даних, отриманих за певний період, можна відрегулювати вартість кліка за такими параметрами:

  • пристрої;
  • розклад показу;
  • розташування.

Наприклад, можна виключити або зменшити ставку для мобільних пристроїв, якщо вони не показують високий рівень конверсій. У всіх випадках розподіл бюджету має відповідати цілям бізнесу.

Розширення

Расширения объявлений в Google AdWords

Сучасна успішна кампанія контекстної реклами неспроможна уникнути розширень. Найпопулярніші з них:

  • адреси;
  • телефони;
  • додаткові посилання;
  • уточнення.

Що додавати і в якій комбінації знову ж таки залежить від сфери діяльності рекламодавця. Наприклад, адреса важлива для бізнесу, що надає послуги у конкретному місті/регіоні (кафе, пральня, ковзанка). Одні лише додаткові посилання можуть збільшити CTR на 20-30%.

Аудит облікового запису Google AdWords – не разова акція, необхідно постійно порівнювати дані статистики, тестувати новинки, використовувати всі можливості контексту, експериментувати – тільки так можна створити ефективну рекламну кампанію.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019