10 приводів залишити кошик інтернет-магазину

29.10.2014

10 поводов оставить корзину интернет-магазина

У середньому кнопку «оформити замовлення» натискають лише 30-40% користувачів, інші – кидають товари в кошик і йдуть, часом безповоротно. Найкращий спосіб боротися з проблемою – запобігти її появі. Нижче ми розглянемо найпоширеніші причини появи незавершених замовлень на сайті.

1. Обов'язкова реєстрація

25% користувачів не витрачатимуть свої кревні, якщо в інтернет-магазині немає можливості оформити гостьове замовлення. Нікому не подобається вигадувати і запам'ятовувати черговий пароль, і тим більше залишати свої контактні дані через небажання отримувати рекламний спам. Користувача необхідно заохочувати за його зусилля і витрачений на реєстрацію час. На сайті слід розмістити інформацію з поясненням переваг використання особистого кабінету:

  • одноразова чи постійна знижка;
  • подарунок;
  • спеціальні пропозиції, які надходитимуть поштою або SMS;
  • можливість відстежувати статус замовлення;
  • функція додавання продукції, що сподобалася, в обране і т.д.

Варто також звернути увагу на процедуру відновлення пароля, вона має бути простою та швидкою.

2. Складна форма замовлення

Сложная форма заказа

В ідеалі від оформлення покупки користувача відокремлюють кілька простих і не дуже розгонистих кроків. Однак якщо для збору даних потенційного клієнта доведеться напружити трохи більше, то для його зручності на сайт додаються хлібні крихти або індикатор прогресу. Таким чином, користувач розумітиме, на якому етапі оформлення замовлення він знаходиться і усвідомлено розраховувати свої сили.

3. Зайві елементи

Занадто багато додаткових, необов'язкових до заповнення полів, безліч посилань, кнопок, а також перебір із закликами до дії можуть пробудити в потенційному клієнті загострення хронічної лінощів і не дати завершити розпочате. Пропонувати супутні товари, подарункові упаковки та інші бонуси краще до (на сторінці товару) або після оформлення замовлення.

4. Повільний сайт

Медленный сайт

Покупець втратить будь-який азарт і ентузіазм, доки дочекається завантаження сторінки, особливо якщо він уже ввів частину даних для оформлення замовлення та перейшов на сторінку наступного кроку.

5. Неякісний сервіс

Бажання розпрощатися з валютою може значно посилитись від зростання рівня довіри відвідувачів. Для покупців важливо у разі виникнення питань знати, що вони будь-якої хвилини можуть покластися на сильне плече служби підтримки. По можливості на сайт необхідно додати максимум видів зворотного зв'язку:

  • телефони;
  • e-mail;
  • Skype;
  • онлайн-чат.

Чудово, якщо є можливість звернутися до служби підтримки у будь-який час, у будь-який спосіб та за будь-якої погоди.

6. Убога інформація про товар

Скудная информация о товаре

Всім притаманні сумніви і помилки, а під час шопінг в інтернеті ці «пороки» долають користувачів досить часто. Для їх зручності та спокою інформація про доданий до кошика товар має бути вичерпною та редагованою. Не можна обмежуватися лише назвою продукту та ціною, у замовленні повинні відображатися колір, розмір, кількість та інші атрибути, що ідентифікують вибраний продукт. Особливо гостинні власники сайтів додають навіть дату та день тижня. Часто люди вирішують купити більше, ніж планували в процесі оформлення замовлення. Подбайте про можливість зміни параметрів товару, таких як кількість, розмір, колір, без необхідності залишати кошик.

7. Продукт без конкурентних переваг

Різноманітність пропозицій змушує потенційного клієнта до останнього сумніватися у вигідності покупки. На етапі оформлення заявки необхідно легко і ненав'язливо підкреслити переваги замовлення в даному конкретному інтернет-магазині: знижка на наступну покупку, безкоштовна доставка, додаткове гарантійне обслуговування або будь-який бонус.

8. Несподівана сума до оплати

Неожиданная сумма к оплате

Не можна шокувати покупця непідйомною йому вартістю замовлення наприкінці. Стратегічно вигідніше зазначати проміжні суми після кожного додавання товару до кошика. В результаті користувач спочатку підлаштовуватиме список покупок під свій бюджет і убережеться від стресу на етапі підтвердження замовлення.

9. Непередбачені платежі

Неприємно, коли вже на фінальній стадії оформлення заявки користувач дізнається про додаткові податки, він почувається обдуреним і йому шкода витраченого часу. Навряд чи комусь захочеться повернутися на сайт, який заманює потенційних клієнтів низькими цінами, а в результаті підкладає щура у вигляді додаткових платежів.

Окрема розмова – доставка. 61% потенційних клієнтів може відмовитись від покупки в інтернет-магазині з платною доставкою. Деякі власники сайтів навіть включають доставку у вартість товару, оскільки часто користувачі готові купити продукт дорожче, але не платити за доставку.

За даними досліджень пропозиція безкоштовної доставки здатна збільшити продаж компанії на 58-357% протягом 2 років.

Багатьом ретейлерам така послуга не по кишені, у цьому випадку є альтернативний варіант – безкоштовна доставка товару на певну суму чи вибраних брендів. Мінімальні терміни та різноманітні способи доставки також можуть позитивно вплинути на ухвалення рішення про покупку.

10. Небезпечний шопінг

Не варто також забувати про захист конфіденційності даних, що вводяться у форму замовлення. Турбота про безпеку з'єднання та нерозголошення особистої інформації високо цінується користувачами.

Для планомірного зростання продажу та збільшення середнього чека необхідний детальний аналіз етапів оформлення замовлення, на яких покупці залишають кошик. Ідентифікація та усунення помилок гарантовано зменшить відсоток відмов.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019